SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult het pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als stelletje.
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als jij in divisie 1 met twee spitsen speelt en één daarvan scoort altijd 2 doelpunten, wat dus betekent dat je ongeveer 5 doelpunten per wedstrijd maakt, kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox haalde ik met Gomez ook altijd makkelijk een 2:1 ratio. Er zit echt geen verschil qua niveauJa heb op de 360 ook wel eens de 50 aangetikt, maar ik speelde altijd 360 en kan niet overweg met de sticks op PS. Mooi spel was dat, alle versies daarna waren helaas een grote teleurstelling.quote:Op zondag 7 september 2014 18:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
30 maar? Dat was niks op 360Nukes for days
![]()
Hoop dat die nieuwe beter is, maar lijkt me nu juist nog kutter dan eerst. Ga hem wel kopen denk ik.quote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij in divisie 1 met twee spitsen speelt en één daarvan scoort altijd 2 doelpunten, wat dus betekent dat je ongeveer 5 doelpunten per wedstrijd maakt, kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.
[..]
Ja heb op de 360 ook wel eens de 50 aangetikt, maar ik speelde altijd 360 en kan niet overweg met de sticks op PS. Mooi spel was dat, alle versies daarna waren helaas een grote teleurstelling.![]()
Hij speelt altijd tegen Maverquote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.
[..]GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoe kom je in godsnaam op 5 per wedstrijd? Als ik puut op voorzetten speel dan is het niet zo lastig om de linkerspits 2x gemiddeld te laten scoren. Al maakt men het wel moeilijk door steeds vroeg te quitten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als jij in divisie 1 met twee spitsen speelt en één daarvan scoort altijd 2 doelpunten, wat dus betekent dat je ongeveer 5 doelpunten per wedstrijd maakt, kan je jezelf rekenen tot de allerbeste Fifa spelers en is je win-loss ratio waarschijnlijk 300-0-0.
[..]
Ja heb op de 360 ook wel eens de 50 aangetikt, maar ik speelde altijd 360 en kan niet overweg met de sticks op PS. Mooi spel was dat, alle versies daarna waren helaas een grote teleurstelling.
Overigens speel ik geen divisie 1, maar goldcup.![]()
Bij mij scoren de spitsen ongeveer evenveel. Daarnaast tikken de vleugelspelers er 1 in per 4-6 wedstrijden en scoort de CAM ook 1 keer per 2-4 wedstrijden. Als je spits dan twee keer scoort kom je makkelijk aan 5 doelpunten.quote:Op zondag 7 september 2014 18:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je in godsnaam op 5 per wedstrijd? Als ik puut op voorzetten speel dan is het niet zo lastig om de linkerspits 2x gemiddeld te laten scoren. Al maakt men het wel moeilijk door steeds vroeg te quitten.
Overigens speel ik geen divisie 1, maar goldcup.
Maar niveau in de gold cup is ook wel een stuk lager. Ook een stuk minder EAids daar.![]()
pelle
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
tevens, 4-5-1
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Doelstellingen voor de spits heb ik allang losgelaten. Je verliest eens met 1-3, dan speel je een wedstrijd waarin Modric scoort en de tegenstander voor het gemak quit bij de 1-0. Sta je dan met je doelstelllingen.![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Je vergeet alleen dat ik jou niet ben. Mijn CR7 heeft twee goals in 14 wedstrijden. Wel 30 assists.quote:Op zondag 7 september 2014 18:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij scoren de spitsen ongeveer evenveel. Daarnaast tikken de vleugelspelers er 1 in per 4-6 wedstrijden en scoort de CAM ook 1 keer per 2-4 wedstrijden. Als je spits dan twee keer scoort kom je makkelijk aan 5 doelpunten.
Maar niveau in de gold cup is ook wel een stuk lager. Ook een stuk minder EAids daar.![]()
Bij mij scoort niemand.quote:Op zondag 7 september 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb geen echte topscorer maar het is meer het collectief (net als bij Ajax de afgelopen jaren)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik laat iemand anders deze inkoppen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is nou 12 euro joh.quote:Op zondag 7 september 2014 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu wel heel benieuwd.
Ik had ook veel mee kunnen maken als ik naar het dorpsfeest was gegaan.. maar ik wilde de entree van 12,50 niet betalen dus ik ging niet.Rammen.
Klinkt als Oostbloktaferelen.quote:Op zondag 7 september 2014 13:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o.a. twee chicks die 5 minuten lang stonden te tongenZelf nog wat binnengehengeld?
Bierteam joh.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
nee alleen beetje staan dansen met eentjequote:Op zondag 7 september 2014 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is nou 12 euro joh.Rammen.
[..]
Klinkt als Oostbloktaferelen.Zelf nog wat binnengehengeld?
[..]
Bierteam joh.![]()
![]()
Gvd Kev, zo ken ik je niet.quote:Op zondag 7 september 2014 18:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee alleen beetje staan dansen met eentjehallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |