flikker op manquote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
Sorry, er is geen enkele serie die in de buurt komt van Breaking Bad (alleen Game of thrones...)
Misschien: Dexter, House of Cards of lost
Zeker een bazenserie, maar wordt wel minder na seizoen 4 vond ik.quote:Op zondag 7 september 2014 18:07 schreef remi1986 het volgende:
Sons of Anarchy ... dinsdag start seizoen 7
jezus dat seizoen in ierland was eckt rukke shitquote:Op zondag 7 september 2014 18:11 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Zeker een bazenserie, maar wordt wel minder na seizoen 4 vond ik.
The Wire is zelfs beter dan Breaking bad, die wordt ook amper genoemd zoals de meeste hbo shows.quote:Op zondag 7 september 2014 18:10 schreef Der_Mann het volgende:
er is 1 serie die net zo goei is of nog beter is als breaking bad, en die bijna nooit word genoemd: the shield. liep van 2002 tot 2008 en staan in zn geheel op netflix ook.
karakters, verhaal, allemaal breaking bad kwaliteit. ook de beste finale van n serie ooit.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
Sorry, er is geen enkele serie die in de buurt komt van Breaking Bad (alleen Game of thrones...)
the wire ben ik net aan begonne, eerste 2 afleveringe gezien. tot nu toe best sloom maar ja breaking bad begon ook zo.quote:Op zondag 7 september 2014 18:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
The Wire is zelfs beter dan Breaking bad, die wordt ook amper genoemd zoals de meeste hbo shows.
Game of Thrones, heb ik 2 keer een paar afleveringen gekeken en in films/series waar ook kinderen een rol spelen is het meteen een stuk minder serieus en komt het soms een beetje goedkoop over.quote:Op zondag 7 september 2014 18:08 schreef toppertim het volgende:
En in tegenstelling tot veel andere series, had het een vet einde. Zal maar niet spoilen!quote:Op zondag 7 september 2014 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
the shield begon al steengoed en bleef dat 7 seizoenen lang volhouden
Klopt, is een trage serie in het begin met enorm veel personages maar als je er eenmaal in zit is het wel de beste serie imo.quote:Op zondag 7 september 2014 18:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
the wire ben ik net aan begonne, eerste 2 afleveringe gezien. tot nu toe best sloom maar ja breaking bad begon ook zo.
the shield begon al steengoed en bleef dat 7 seizoenen lang volhouden
bazen serie iddquote:Op zondag 7 september 2014 18:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt, is een trage serie in het begin met enorm veel personages maar als je er eenmaal in zit is het wel de beste serie imo.
quote:Op zondag 7 september 2014 18:17 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Game of Thrones, heb ik 2 keer een paar afleveringen gekeken en in films/series waar ook kinderen een rol spelen is het meteen een stuk minder serieus en komt het soms een beetje goedkoop over.
Game of Thrones kan echt niet tippen aan Fargo, Dexter of Breaking Bad. GoT is bij wijze van spreke ook leuk voor mijn neefje van 14, die kijkt wel door het slechte acteer werk heen. Ik vind het niks.
alleen bij homeland na seizoen 1 stoppe, misschien seizoen 2. seizoen 3 was regelrechte scheet kwaliteit.quote:Op zondag 7 september 2014 19:27 schreef MisterPepper het volgende:
Dexter (als je na het 7de seizoen stopt), Game Of Thrones, Hannibal, Banshee, Homeland, Orange Is The New Black, Fargo, Lost, Prison Break, Doctor Who (2005), Sherlock, Ailiseu/IRIS (Koreaanse serie), The Walking Dead, Person Of Interest, 24, Fringe en The Fall.
Het einde van het derde seizoen inderdaadquote:Op zondag 7 september 2014 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen bij homeland na seizoen 1 stoppe, misschien seizoen 2. seizoen 3 was regelrechte scheet kwaliteit.
BB kan je beter ook pas de laatste 3 kijken. De eerste twee seizoenen waren kanker op een stokjequote:Op zondag 7 september 2014 19:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen bij homeland na seizoen 1 stoppe, misschien seizoen 2. seizoen 3 was regelrechte scheet kwaliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |