Wel op speelgoed treintjes. Of is hij niet kleiner geworden de kaart?quote:Op zondag 7 september 2014 16:38 schreef PandaDrop het volgende:
Godverdomme, ik heb mijn OV-chipkaart mee gewassen op 90 graden.
Zou ie het nog doen?
Nee,quote:Op zondag 7 september 2014 16:45 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Wel op speelgoed treintjes. Of is hij niet kleiner geworden de kaart?
Oké, het zat niet in de portemonnee, want portemonnee zat in mij jas en in mijn portemonnee zitten meerdere ov chipkaarten, allen anoniem.quote:Op zondag 7 september 2014 16:45 schreef Merida_Matts_HFS_2009 het volgende:
Kunnen ze gewoon tegen... Ik laat mijn ov chipkaart er soms ook wel inzitten
Sterker nog... papiergeld kan gewoon tegen water
Ik ken het... reis zelf ook anoniem... (Blauwe ov kaarten)quote:Op zondag 7 september 2014 16:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oké, het zat niet in de portemonnee, want portemonnee zat in mij jas en in mijn portemonnee zitten meerdere ov chipkaarten, allen anoniem.
Wat, wat moet je met meerdere kaarten?quote:Op zondag 7 september 2014 16:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oké, het zat niet in de portemonnee, want portemonnee zat in mij jas en in mijn portemonnee zitten meerdere ov chipkaarten, allen anoniem.
Anders scan ie allemaal.![]()
eentje is maar voor hemzelf, rest hebt ie bij t station gezakkenroldquote:Op zondag 7 september 2014 16:50 schreef slangpie het volgende:
[..]
Wat, wat moet je met meerdere kaarten?
Als de persoonlijke kaart niet doet, pak ik tijdelijk een anonieme kaart.quote:Op zondag 7 september 2014 16:50 schreef slangpie het volgende:
[..]
Wat, wat moet je met meerdere kaarten?
En gevondenquote:Op zondag 7 september 2014 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eentje is maar voor hemzelf, rest hebt ie bij t station gezakkenrold
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |