Daar had hij tientallen jaren de kans voor dus dat hij zich niet kan verdedigen is bull.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef vervoerder23 het volgende:
Die man is overleden, wat heeft het voor zin slechte verhalen over de doden op te hangen. Ze zijn er ook niet meer om zichzelf tegen deze aantijgingen te verdedigen.
De pipo op de foto heeft miljoenen achterover gedrukt in de lockheed affaire en is lid geweest van de NSDAP.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind dat je zelf ook wel even het nodige aan bronnen mag aanleveren. De pipo op de foto heeft zich ruim 30 jaar ingezet voor de Olympische Spelen en jij zet hem zomaar even in kwaad daglicht om je klacht over Bernhard te onderstrepen, alsof die niet al omstreden genoeg is gezien zijn affaires en buitenechtelijke dochters.
Die hoereerde.quote:Op zondag 7 september 2014 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk best wel zielig voor Juliana.
Misschien graven ze hem nog op en gooien ze hem in de cel met kist en al, dat zal hem leren.quote:Op zondag 7 september 2014 15:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
De pipo op de foto heeft miljoenen achterover gedrukt in de lockheed affaire en is lid geweest van de NSDAP.
Deze pipo vond het heerlijk om te jagen op beschermde dieren en meneer heeft machtsmisbruik gepleegd.
Maar goed... Mooi dat je het goede in de mens wilt zien en benadrukt dat hij zich heeft ingezet voor de Olympische Spelen. Bravo Bernhard
[ afbeelding ]
Misschien was ik niet helder genoeg maar ik probeer alleen maar te achterhalen waar jij leest dat die OMCIRKELDE KNAKKER een rechterhand van Goering was. Dat Bernhard een rare knakker was geef ik je, ook in de door jou gequote post, gelijk in. Wat ik nog steeds niet begrijp, maar het is vroeg, is waarom je in godsnaam zoveel frustraties hebt voor een dooie. Elke Nederlander die een beetje bij de tijd is gaat je toch gelijk geven.quote:Op zondag 7 september 2014 15:41 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
De pipo op de foto heeft miljoenen achterover gedrukt in de lockheed affaire en is lid geweest van de NSDAP.
Deze pipo vond het heerlijk om te jagen op beschermde dieren en meneer heeft machtsmisbruik gepleegd.
Maar goed... Mooi dat je het goede in de mens wilt zien en benadrukt dat hij zich heeft ingezet voor de Olympische Spelen. Bravo Bernhard
[ afbeelding ]
Ze mogen het wat mij betreft ook met Willem-Alexander en Maxima Zorreguieta doen. je weet wel..quote:Op zondag 7 september 2014 15:43 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Misschien graven ze hem nog op en gooien ze hem in de cel met kist en al, dat zal hem leren.
Ja joh, want die hebben hun ouders en opa uitgezocht. Imbeciel.quote:Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ze mogen het wat mij betreft ook met Willem-Alexander en Maxima Zorreguieta doen. je weet wel..
De dochter van Jorge.
[ afbeelding ]
Maar ook niet om er last van te hebben.quote:Op zondag 7 september 2014 15:32 schreef vervoerder23 het volgende:
Die man is overleden, wat heeft het voor zin slechte verhalen over de doden op te hangen. Ze zijn er ook niet meer om zichzelf tegen deze aantijgingen te verdedigen.
Juliana trouwt met een Duitse naziquote:Op zondag 7 september 2014 15:46 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja joh, want die hebben hun ouders en opa uitgezocht. Imbeciel.
Ik ben je maat niet bloedlul.quote:Op zondag 7 september 2014 15:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Juliana trouwt met een Duitse nazi
Beatrix trouwt met een Duitse nazi
Willie trouwt met de dochter van een massamoordenaar.
hmmm. Dit komt in mijn familie niet voor maat
Weet jouw familie wat jij hier zoal post? Dat zoiets dus in hun familie voorkomt?quote:Op zondag 7 september 2014 15:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 september 2014 15:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Goede inhoudelijk antwoord... Steek je kop nog dieper in het zand
Haha 3 of 4 kinderen bij andere vrouwen verwektquote:
Ditquote:Op zondag 7 september 2014 15:38 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is toch eigenlijk best wel zielig voor Juliana.
Feiten kerel... Feitenquote:Op zondag 7 september 2014 15:53 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Weet jouw familie wat jij hier zoal post? Dat zoiets dus in hun familie voorkomt?
Goede taalgebruikquote:Op zondag 7 september 2014 15:51 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Goede inhoudelijk antwoord... Steek je kop nog dieper in het zand
ahhhhhquote:Op zondag 7 september 2014 15:56 schreef Pinpoint het volgende:
[..]
Goede taalgebruikEn nog iets: sommige posts verdienen geen inhoudelijk anwoord.
quote:Op zondag 7 september 2014 15:49 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Die namen lijken wel erg op elkaar... trollerquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |