abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145208970
Misschien moet je dan ook niet zo tegenstrijdig zijn en ze zelf vriendinnen noemen terwijl je jezelf ook single noemt
Dit soort dingen werken alleen als iedereen duidelijk op 1 lijn zit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145208995
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je dan ook niet zo tegenstrijdig zijn en ze zelf vriendinnen noemen terwijl je jezelf ook single noemt
Dit soort dingen werken alleen als iedereen duidelijk op 1 lijn zit
Onzin...het is een mentaal proces,
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_145210422
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 10:41 schreef cempexo het volgende:

[..]

Onzin...het is een mentaal proces,
Dat is wat rhubarb zegt: wees dan duidelijker naar je meiden toe, dan zullen ze mentaal niet van alles in hun hoofd halen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145211709
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat is wat rhubarb zegt: wees dan duidelijker naar je meiden toe, dan zullen ze mentaal niet van alles in hun hoofd halen.
Gedaan gedaan en gedaan. En dan nog wordt het een situatie die ik gemakshalve omschrijf als:

Tja...zegt de dame...ik heb me vergist want ....

Het zit een vrouw tussen de oren, ze kunnen niet anders. Dat is geen verwijt overigens. Ik zeg wel eens:

een vrouw is niet geïnteresseerd in een man maar in een relatie.
pi_145212029
Toch apart dan dat hier meerdere vrouwen posten die (succesvolle) niet monogame relaties hebben
Ik zou toch iets meer zelfreflectie toepassen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145212204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:45 schreef jaha het volgende:

[..]

Vrouwen hadden slavinnen waarmee de man ook seks mee mocht hebben en kinderen bij verwerkken. Andersom was het ook zo, als de man bijvoorbeeld doodging dan was het zelfs de plicht van een naast familielid om de zorg voor de vrouw over te nemen en haar (ook seksueel) aan haar trekken te laten komen.
Dat het gebeurde wil niet zeggen dat het niet immoreel was volgens de Bijbel.
Seks mag als je dat volgt alleen plaats vinden tussen een getrouwd stel (man en vrouw).

Maar Jezus zijn grootste problemen lagen over het algemeen niet echt tegen seksuele immoraliteit, hij was des te feller tegen scheiding.
pi_145212754
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Toch apart dan dat hier meerdere vrouwen posten die (succesvolle) niet monogame relaties hebben
Lijkt me zinvoller om er een leerproces van te maken. Hoe denkt een vrouw in mijn geval. En wat heb je geleerd tot dusver.

Alleen al dat dit hier en nu sec wordt besproken geeft al aan hoe bijzonder het is. Dat het geheel anders is dan het gebruikelijke, het toepasselijke in de maatschappij.
pi_145213905
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb net geleerd dat ik sociaal monogaam ben (vorm een gezin met partner en kind), maar niet seksueel monogaam. Interessante materie :)
Ik wil alleen maar een vriendschap met een vrouw die al een vaste relatie heeft en dat zo wil houden. Dit is overigens geen uitnodiging hoor :)

Heb daar hele fijne tijden mee gehad. Zelfs een trip naar Parijs. Ik raad het je aan, ten sterkste. Het verruimt je mentale krachten, voegt levensinhoud er aan toe en een zekere spanning die warm is.

Je blik op de wereld wordt ruimer en dieper.
pi_145217911
Overigens wordt er meestal een probleem gemaakt door één van de partners als je sex hebt met een ander.

Maar vreemd genoeg nooit als je mentaal vreemd gaat met een ander, zoals praten over je partner met een houding van 'hij deugt niet of nauwelijks'

Dat is voor mij ook vreemd gaan. Eigenlijk meer dan fysiek.
pi_145244160
pi_147262433
Ook in open relatie hier, al sinds het begin. Zal het topic eens doorlezen, interessante discussie altijd.

Oké via mobiel niet zo heel handig om alles na te lezen.
Vriend en ik hebben nu 1,5 jaar een open relatie, wonen sinds kort ook samen. Het begon open, leerde elkaar kennen toen ik net uit een lange relatie kwam. Had nog geen zin om monogaam te daten en hij had iets van we zien wel. Het beviel goed en gewoon zo gebleven. Momenteel geeft hij vaker contact met andere dan ik want ik heb het druk met school en werk. Maar prima. De openheid is er, het complete vertrouwen is er en bij ons tussen de lakens is het nog weg bevredigend dus zo far so good. Nooit gedacht dat het zo goed zou werken in de praktijk.

[ Bericht 75% gewijzigd door Koettie op 03-12-2014 22:01:14 ]
pi_147263414
Ik heb een relatie met een lief en heerlijk meisje. Maar daarnaast heb ik voor de seks ook nog een ander heerlijk mooi lief meisje. Noem het een half open relatie..
  woensdag 3 december 2014 @ 22:13:01 #263
433501 schrijfveer
Mist inkt en papier
pi_147263511
Doe mij maar een gewone relatie, dat is al gecompliceerd genoeg.
pi_148597782
Samen met mijn partner hebben we een open relatie.

Zij heeft op dit moment een polyamoreuse relatie met een andere man.

Ik ben zelf nog op zoek naar een andere dame in mijn leven erbij.
  maandag 12 januari 2015 @ 10:36:07 #265
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148598076
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Koettie het volgende:
Ook in open relatie hier, al sinds het begin. Zal het topic eens doorlezen, interessante discussie altijd.

Oké via mobiel niet zo heel handig om alles na te lezen.
Vriend en ik hebben nu 1,5 jaar een open relatie, wonen sinds kort ook samen. Het begon open, leerde elkaar kennen toen ik net uit een lange relatie kwam. Had nog geen zin om monogaam te daten en hij had iets van we zien wel. Het beviel goed en gewoon zo gebleven. Momenteel geeft hij vaker contact met andere dan ik want ik heb het druk met school en werk. Maar prima. De openheid is er, het complete vertrouwen is er en bij ons tussen de lakens is het nog weg bevredigend dus zo far so good. Nooit gedacht dat het zo goed zou werken in de praktijk.
Volgensmij kan het ook goed werken, zolang het in balans blijft. d.w.z. zolang jullie beiden voldoende aan jullie trekken blijven komen.
Mocht een van de twee veel meer buiten de ander om krijgen en de ander daardoor te kort komen, dan moet je er gewoon even goed over praten :)

En dan toch, op papier klinkt het allemaal heel mooi, maar ik heb dan toch zo een stemmetje in mijn achterhoofd, wat als je vlinders krijgt voor iemand anders dan je partner, kap je dat dan meteen af of kijk je wat daar weer uit voort komt? Zolang het puur seks is kan ik de scheiding nog wel begrijpen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_148598438
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Volgensmij kan het ook goed werken, zolang het in balans blijft. d.w.z. zolang jullie beiden voldoende aan jullie trekken blijven komen.
Mocht een van de twee veel meer buiten de ander om krijgen en de ander daardoor te kort komen, dan moet je er gewoon even goed over praten :)

En dan toch, op papier klinkt het allemaal heel mooi, maar ik heb dan toch zo een stemmetje in mijn achterhoofd, wat als je vlinders krijgt voor iemand anders dan je partner, kap je dat dan meteen af of kijk je wat daar weer uit voort komt? Zolang het puur seks is kan ik de scheiding nog wel begrijpen.
dat ligt aan je afspraken natuurlijk, de een maakt de afspraak dat verliefdheid leuk is en prima, de ander spreekt af het in die voorkomende gevallen af te kappen.

Open relaties worden niet altijd hetzelfde ingevuld, dat schijnen mensen nogal eens te missen.
compact en kleverig.
  maandag 12 januari 2015 @ 11:12:37 #267
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148598905
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat ligt aan je afspraken natuurlijk, de een maakt de afspraak dat verliefdheid leuk is en prima, de ander spreekt af het in die voorkomende gevallen af te kappen.

Open relaties worden niet altijd hetzelfde ingevuld, dat schijnen mensen nogal eens te missen.
Maar dan nog, zelfs met de afspraak dat verliefdheid leuk is en prima, dat creeert toch wel een soort doemscenario vind je niet dan?
pi_148599366
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Maar dan nog, zelfs met de afspraak dat verliefdheid leuk is en prima, dat creeert toch wel een soort doemscenario vind je niet dan?
niet perse, je gunt hem/haar gewoon dat gevoel en vindt t leuk voor je partner dat die dat met n ander kan beleven. Je vertrouwt er dan op dat de liefde tussen jullie groot genoeg is om n verliefdheidje te weerstaan.

Dat ik dat niet zou kunnen, maakt niet dat ik het me niet kan voorstellen.
compact en kleverig.
  maandag 12 januari 2015 @ 11:25:48 #269
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_148599390
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

niet perse, je gunt hem/haar gewoon dat gevoel en vindt t leuk voor je partner dat die dat met n ander kan beleven. Je vertrouwt er dan op dat de liefde tussen jullie groot genoeg is om n verliefdheidje te weerstaan.

Dat ik dat niet zou kunnen, maakt niet dat ik het me niet kan voorstellen.
Ik kan het mij ook wel voorstellen, maar ik denk dat ik de grens te moeilijk vindt. Het kan een hoop problemen oplossen een open relatie, maar ook een paar hele grote veroorzaken, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het de beste oplossing zou zijn voor mij :)
pi_148599714
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik kan het mij ook wel voorstellen, maar ik denk dat ik de grens te moeilijk vindt. Het kan een hoop problemen oplossen een open relatie, maar ook een paar hele grote veroorzaken, ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet of het de beste oplossing zou zijn voor mij :)
Nou ja, een open relatie is eigenlijk gewoonweg geen oplossing voor wat dan ook. Het moet iets zijn waar je beide achter staat, een smaak die je moet delen om het zo maar te zeggen.
Het lost niets op, ik durf zelfs te stellen dat de relatie open gooien om problemen op te lossen garant staat voor nog grotere problemen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_148601059
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:25 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

een open relatie is niet goed om problemen op te lissen hoor!! Dat moet niet de insteek zijn.

Wat ero zegt dus..
compact en kleverig.
pi_148614504
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
Als die vrouwen zich daar gelukkig bij voelen, wat is het probleem dan?
pi_148617766
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef jaha het volgende:

[..]

Als die vrouwen zich daar gelukkig bij voelen, wat is het probleem dan?
Volgens cempexo kan dit niet, want volgens hem willen uiteindelijk alle vrouwen met wie je neukt een relatie met je....

Misschien als cempexo miljardair is met een gouden pik kan ik het mij voorstellen. Maar lijkt mij sterk voor een FOK!ker :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148652774
Ik geloof wel dat veel vrouwen er iets voor terugwillen. Als het geen relatie is, dan is het geld, of iemand die 's avonds de afvalcontainer buiten zet. Voor mannen werkt seks andersom: ze willen best iets voor vrouwen doen als ze er seks voor terugkrijgen. :P
pi_148652923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:17 schreef jaha het volgende:
Ik geloof wel dat veel vrouwen er iets voor terugwillen. Als het geen relatie is, dan is het geld, of iemand die 's avonds de afvalcontainer buiten zet. Voor mannen werkt seks andersom: ze willen best iets voor vrouwen doen als ze er seks voor terugkrijgen. :P
Ik wil in zo'n geval gewoon leuke sexy casual seks. M'n afval doe ik zelf wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')