Dat is jouw probleem, dat is geen geldig excuus.quote:Op zondag 7 september 2014 13:18 schreef Calcio het volgende:
ik wisr niet precies wat de borden betekenen
Dan was de boete inderdaad onterecht.quote:Op zondag 7 september 2014 13:18 schreef Calcio het volgende:
Nu weet je het wel!quote:Op zondag 7 september 2014 13:18 schreef Calcio het volgende:
Precies. De vrienden van de politie hebben TS voor slechts 120 euro verkeersles gegeven.quote:
Dan ben je dus een kneus en verdien je een boetequote:Op zondag 7 september 2014 13:35 schreef NieuweNier het volgende:
Toen ik net mijn rijbewijs had gehaald, wist ik ook niet dat dat bord "verboden in te rijden" betekende. Ik dacht dat het iets van doodlopend betekende. Of pas op zo'n bus ding wat omhoog gaat.
Maar het is zowiezo een stom bord. Ik bedoel als je daar moet zijn, dan ga je niet denken "oh ik mag daar niet rijden, laat ik het maar opgeven". Je denkt "oh je mag daar eigenlijk niet rijden, maar fuck it er zijn geen tegenliggers".
Daarvoor heb je charisma. "Oh sorry meneer de agent ik moest even / wist niet dat" * insert excuus *.quote:Op zondag 7 september 2014 13:38 schreef imikethat het volgende:
[..]
Dan ben je dus een kneus en verdien je een boete
Niet tussen de lijnen kunnen lezen en de alternatieve betekenis niet kennenquote:Op zondag 7 september 2014 13:44 schreef HCFeestbeest het volgende:
Niet de basis-verkeersborden kennen
Ditquote:Op zondag 7 september 2014 13:35 schreef NieuweNier het volgende:
Toen ik net mijn rijbewijs had gehaald, wist ik ook niet dat dat bord "verboden in te rijden" betekende. Ik dacht dat het iets van doodlopend betekende. Of pas op zo'n bus ding wat omhoog gaat.
Maar het is zowiezo een stom bord. Ik bedoel als je daar moet zijn, dan ga je niet denken "oh ik mag daar niet rijden, laat ik het maar opgeven". Je denkt "oh je mag daar eigenlijk niet rijden, maar fuck it er zijn geen tegenliggers".
welke alternatieve betekenis?quote:Op zondag 7 september 2014 13:46 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Niet tussen de lijnen kunnen lezen en de alternatieve betekenis niet kennen
quote:Op zondag 7 september 2014 13:18 schreef Calcio het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |