Een achternaamquote:Op zondag 7 september 2014 12:42 schreef HCFeestbeest het volgende:
Wat is de laatste naam die je je kind zou geven?
quote:Op zondag 7 september 2014 12:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Geen klacht, Hugecooll kom er maar in.
Ik hoopte dat je een grap maakte, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 7 september 2014 12:49 schreef noa-noa83 het volgende:
Mensje, Bloem, Zus....ja ze bestaan! Zo heten de kinderen van Angela Schijf! In de trant van Vlinder😢
quote:Angela Schijf en Tom van Landuyt zijn voor de derde keer ouders geworden. Dat heeft de actrice via twitter bekend gemaakt. De verse baby heet ‘Zus’.
Angela heeft samen met haar man Tom van Landuyt al twee dochters met bijzondere namen, vooral in combinatie met elkaar, Bloem en Mensje en nu dus Zus.
Muaa als 't een mooie blondine is die dan een afgeleide naam heeft van een edelsteen dan kan dat 't net perfect makenquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Of mensen die hun kinderen noemen naar stenen of edelmetalen: Robijn, goud, etc.
Je kind noemen naar een wasmiddelquote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Of mensen die hun kinderen noemen naar stenen of edelmetalen: Robijn, goud, etc.
Mijn kind noem ik siliciumdioxidequote:Op zondag 7 september 2014 12:50 schreef HCFeestbeest het volgende:
Mercedes was een naam voordat het een automerk was.quote:Op zondag 7 september 2014 12:54 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
Auto merken als naam heeft mij altijd gestoord; mercedes, benz.
Eigenlijk alle ghetto namen krijg ik ook rillingen van; latifa, laqueesha o.i.d. etc
Dat wist ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 12:57 schreef john-hert het volgende:
[..]
Mercedes was een naam voordat het een automerk was.
De oprichter van Mercedes heeft het automerk naar zijn dochter Mercedes vernoemd
Of dat Herman van Veen opeens een tekenfilm bedenkt met een nare eend die zo heet als jij ...quote:Op zondag 7 september 2014 12:58 schreef Koral het volgende:
Ook kut: een redelijk normale naam hebben maar dan later een stellingkast van ikea naar je vernoemd krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |