Uilskuiken, frikandel, bal gehakt!quote:
kijk hem haten dan, ach waar maak ik mij ook druk om, het is toch bijna de 10de. Jij komt in iedergeval niet op mijn lijstjequote:Op zondag 7 september 2014 09:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus met een beetje mazzel post je binnenkort niet meer?
Dat zei deze chef niet hequote:Op zondag 7 september 2014 09:24 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Uilskuiken, frikandel, bal gehakt!
je pica werkt niet
Haten op carltonbanksquote:Op zondag 7 september 2014 09:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus met een beetje mazzel post je binnenkort niet meer?
Dude volgens mij ken ik jou irlquote:Op zondag 7 september 2014 09:38 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
kijk hem haten dan, ach waar maak ik mij ook druk om, het is toch bijna de 10de. Jij komt in iedergeval niet op mijn lijstje
Minder piemelhoest eten dus TSquote:Op zondag 7 september 2014 10:32 schreef john-hert het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sperma eten hier de oorzaak van is.
Niet meer doen dus TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sperma is hartstikke gezond, gewoon lekker slurpen.quote:Op zondag 7 september 2014 10:32 schreef john-hert het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat sperma eten hier de oorzaak van is.
Niet meer doen dus TS
Jij bent de leukste thuis hè, hilarisch.quote:Op zondag 7 september 2014 11:32 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Nooit meer FOK!kenVreselijk lijkt met dat.
Ik zie (haha snap je 'm) maar één oplossing...
Jaquote:Op zondag 7 september 2014 11:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent de leukste thuis hè, hilarisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |