Zijn/waren je grootouders Nederlander? Dan heb je gelijk.quote:
De grootouders van de grootouders van mijn grootouders zelfs.quote:Op zondag 7 september 2014 01:42 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Zijn/waren je grootouders Nederlander? Dan heb je gelijk.
Weer zo'n goede zin ditquote:Op zondag 7 september 2014 01:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ga je geluk beproeven op een passerend trein.
Ik zal je sparen als ik aan de macht komt. Omdat jij het bent...quote:Op zondag 7 september 2014 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
De grootouders van de grootouders van mijn grootouders zelfs.
Ga even lekker op 4chan rondhangen....!quote:
Daar kom ik nietquote:Op zondag 7 september 2014 01:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ga even lekker op 4chan rondhangen....!
De dag dat jij aan de macht komt verhuis ik vrijwillig naar Duitsland.quote:Op zondag 7 september 2014 01:43 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik zal je sparen als ik aan de macht komt. Omdat jij het bent...
[..]
Ga even lekker op 4chan rondhangen....!
Ik zei toch dat je een landverrader was...?quote:Op zondag 7 september 2014 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
De dag dat jij aan de macht komt verhuis ik vrijwillig naar Duitsland.
Net alsof je nog vertrouwen in een land kan hebben waar jij verkozen wordt.quote:Op zondag 7 september 2014 01:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je een landverrader was...?
Ja wel godverdomme.quote:Op zondag 7 september 2014 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je nog vertrouwen in een land kan hebben waar jij verkozen wordt.
Limburg ligt gewoon in Nederland?quote:Op zondag 7 september 2014 01:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je een landverrader was...?
Nee België natuurlijk.quote:Op zondag 7 september 2014 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburg ligt gewoon in Nederland?
Grapjas.quote:Op zondag 7 september 2014 01:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Limburg ligt gewoon in Nederland?
Niemand wordt blij van Limboland. Zitten alleen maar hommo's en carnavalgangers...quote:
Ik woon in Groningen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Niemand wordt blij van Limboland. Zitten alleen maar hommo's en carnavalgangers...
Alsof ik bij Guus wil wonen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ga maar snel in Limburg wonen dan.
Je bent toch homo? Gezellig samen kontenbonken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |