Ik moet bekennen dat Federer niet altijd zo respectvol is in zijn persconferenties hoor. Meestal kan hij een speler na een verloren partij wel heel respectvol een hand geven en feliciteren, maar in de persconferentie komt hij dan toch vaak gefrustreerd over en roept dan soms iets dat hij gewoon niet moet doen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:53 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Moet je maar naar zijn persconferentie luisteren straks. Ik durf te wedden dat hij niets dan lof zal hebben voor Cilic.
"mijn voorbeelden gelden wel, jouw voorbeelden gelden niet"quote:Op zondag 7 september 2014 00:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die sportmanship awards zijn in elke sport een farce. De populairste/beste spelers krijgen die prijzen altijd. Nooit de werkelijk sportiefste. Haal die vuist van Federer eens uit je reet man.
30 minuten geleden, tegen cilic aan het net. "I'm happy for you".quote:Op zondag 7 september 2014 00:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt...die reacties van Fed fan-boys altijd.... Heb jij Federer OOIT respectvol zien zijn tegen zijn tegenstanders? Echt. Het feit dat hij altijd de sportsmanship awards wint in het tennis, is een van de grootste media-setups in de wereld. Echt bijna crimineel. Fed is gewoon een onsportieve speler, die zelden respect heeft voor goed spel van zijn tegenstanders. Als hij verliest, ligt het altijd aan hemzelf. Ben benieuwd wat ie over de pot tegen Cilic zegt.
Mjah. Ik ga misschien een beetje hard nu, maar je mag/kan echt nooit ook maar iets negatiefs zeggen over Federer...want dan krijg je meteen al die fanboys over je heen. Daarom chargeer ik het maar een beetje....quote:Op zondag 7 september 2014 00:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, jij gaat echt totaal de andere kant op wat betreft je mening over Federer. Beetje jammer dat je het dan op deze manier brengt..
Klopt, dat 2e voorbeeld was wel een beetje waar. Maar Federer baalde gewoon verschrikkelijk. Hij had eigenlijk al zo goed als van Djokovic gewonnnen.quote:Op zondag 7 september 2014 00:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat 2e voorbeeld was wel erg. Ben het met je eens dat dat eerste voorbeeld niet echt boeiend is. Maar on the top of my head zijn er 2 andere voorbeelden waarin hij bijvoorbeeld Murray en Djoko niet respecteerde, en ze als talentloos bestempelde.
Met welke voorbeelden kom jij? Met die sportsmanship award?quote:Op zondag 7 september 2014 00:55 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
"mijn voorbeelden gelden wel, jouw voorbeelden gelden niet"
[..]
30 minuten geleden, tegen cilic aan het net. "I'm happy for you".
Oja als iemand het neit meteen met je eens is, is hij een fanboyquote:Op zondag 7 september 2014 00:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah. Ik ga misschien een beetje hard nu, maar je mag/kan echt nooit ook maar iets negatiefs zeggen over Federer...want dan krijg je meteen al die fanboys over je heen. Daarom chargeer ik het maar een beetje....
Toen Murray hem de eerste keer versloeg, zei hij iets van "Murray zal nooit een echte topper worden, daar heeft ie de slagen niet voor". Zoiets. En dat had hij later een keer herhaald toen Murray al top 10 stond.quote:Op zondag 7 september 2014 00:56 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Klopt, dat 2e voorbeeld was wel een beetje waar. Maar Federer baalde gewoon verschrikkelijk. Hij had eigenlijk al zo goed als van Djokovic gewonnnen.
Ik heb Federer Murray en Djoko nooit als talentloos horen bestempelen, echter.
Het begon niet eens met een mening van mij, maar met dat artikel. En er zijn niet veel ergere dingen in het tennis dan Federer fanboys. Dat merkten we net bij die wedstrijd ook weer, met dat publiek dat ging schreeuwen bij 1e service fouten van Cilicquote:Op zondag 7 september 2014 00:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oja als iemand het neit meteen met je eens is, is hij een fanboy
Tuurlijk mag je wel iets negatiefs zeggen over Federer. Maar wij, de Federer vuistneukers, wijzen je graag op de fouten die je dan maakt.quote:Op zondag 7 september 2014 00:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah. Ik ga misschien een beetje hard nu, maar je mag/kan echt nooit ook maar iets negatiefs zeggen over Federer...want dan krijg je meteen al die fanboys over je heen. Daarom chargeer ik het maar een beetje....
quote:Op zondag 7 september 2014 00:56 schreef Norrage het volgende:
maar je mag/kan echt nooit ook maar iets negatiefs zeggen over Federer..
"ook maar iets negatiefs"quote:Op zondag 7 september 2014 00:43 schreef Norrage het volgende:
Een van de meer onsportieve, respectloze top-tennissers die er rondloopt.
Nou, heeft die dan wel ongelijk mee gehad. Hij heeft inderdaad wat minder leuke dingen over Murray gezegd. Iig met wat weinig respect.quote:Op zondag 7 september 2014 00:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toen Murray hem de eerste keer versloeg, zei hij iets van "Murray zal nooit een echte topper worden, daar heeft ie de slagen niet voor". Zoiets. En dat had hij later een keer herhaald toen Murray al top 10 stond.
Ik ben me niet bewust van fouten,behalve dat ik mijn opmerkingen wellicht wat overdrijfquote:Op zondag 7 september 2014 00:58 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je wel iets negatiefs zeggen over Federer. Maar wij, de Federer vuistneukers, wijzen je graag op de fouten die je dan maakt.
Tsja. Hier sta ik wel achter en zal ik altijd blijven staan. Maar goed.quote:Op zondag 7 september 2014 00:59 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
[..]
"ook maar iets negatiefs"![]()
Misschien je woorden zorgvuldiger kiezen, vriend
Mja, dat artikel en met dan jouw opmerking "Een van de meer onsportieve, respectloze top-tennissers die er rondloopt."quote:Op zondag 7 september 2014 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het begon niet eens met een mening van mij, maar met dat artikel. En er zijn niet veel ergere dingen in het tennis dan Federer fanboys. Dat merkten we net bij die wedstrijd ook weer, met dat publiek dat ging schreeuwen bij 1e service fouten van Cilic![]()
Je mag best wat negatiefs zeggen vind ik hoor. Ik vind Federer ook best koppig, maar als je het zo chargeert dan reageren mensen daarop.quote:Op zondag 7 september 2014 01:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben me niet bewust van fouten,behalve dat ik mijn opmerkingen wellicht wat overdrijf
[..]
Tsja. Hier sta ik wel achter en zal ik altijd blijven staan. Maar goed.
Nu maar weer naar Hingis kijken. Ik heb mijn punt wel weer gemaakt.
Nee, dat is Federer ook zeker niet. Maar je kan ook niet altijd leuke en lieve dingen over je tegenstanders zeggen. Je moet je woorden ook daar zorgvuldig kiezen, maar als je zoveel persconferenties hebt dan lukt dat ook niet altijd. Denk dat Nadal nog het meest respectvol blijft doorgaans.quote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, ik heb niet direct zin om hier weer een anti-Federer betoog te gaan houden, maar ik vond dat artikel wel mooi. Ik lees niet elke dag een artikel dat kritisch is op Federer. Zou wel eens wat vaker benadrukt mogen worden dat Federer echt niet die ideale, sportieve supertennisser is als dat iedereen wel eens denkt.
Pff, is ook maar een mens, inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, ik heb niet direct zin om hier weer een anti-Federer betoog te gaan houden, maar ik vond dat artikel wel mooi. Ik lees niet elke dag een artikel dat kritisch is op Federer. Zou wel eens wat vaker benadrukt mogen worden dat Federer echt niet die ideale, sportieve supertennisser is als dat iedereen wel eens denkt.
Ja uiteraard. Was natuurlijk ook de bedoelingquote:Op zondag 7 september 2014 01:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, dat artikel en met dan jouw opmerking "Een van de meer onsportieve, respectloze top-tennissers die er rondloopt."
Dan snap je toch dat je daar reacties op krijgt?
Nadal kan niet meer stuk bij mij nadat hij op Wimbledon het racket van Rosol opraaptequote:Op zondag 7 september 2014 01:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is Federer ook zeker niet. Maar je kan ook niet altijd leuke en lieve dingen over je tegenstanders zeggen. Je moet je woorden ook daar zorgvuldig kiezen, maar als je zoveel persconferenties hebt dan lukt dat ook niet altijd. Denk dat Nadal nog het meest respectvol blijft doorgaans.
Mwoah Fed-fanboys? Staan die Amerikanen er niet om bekend dat ze vrijwel altijd de favoriet supporteren?quote:Op zondag 7 september 2014 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het begon niet eens met een mening van mij, maar met dat artikel. En er zijn niet veel ergere dingen in het tennis dan Federer fanboys. Dat merkten we net bij die wedstrijd ook weer, met dat publiek dat ging schreeuwen bij 1e service fouten van Cilic![]()
Jammer dat je dan al snel met een reactie komt dat je wel twintig voorbeelden kan noemen en anderen meteen al als federer fanboy wegzet. Zo is een discussie per definitie niet mogelijk en zal je niemand op een ander inzicht laten komen. Jammer is vooral dat je postings in dat licht als ongelezen weggezet dienen te wordenquote:Op zondag 7 september 2014 01:00 schreef Norrage het volgende:
Ja, Nadal is gewoon niet normaal meer. Ik kan gewoon geen hekel aan hem hebben, hoe graag ik dat ook zou willen.quote:Op zondag 7 september 2014 01:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, dat is Federer ook zeker niet. Maar je kan ook niet altijd leuke en lieve dingen over je tegenstanders zeggen. Je moet je woorden ook daar zorgvuldig kiezen, maar als je zoveel persconferenties hebt dan lukt dat ook niet altijd. Denk dat Nadal nog het meest respectvol blijft doorgaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |