Nee hoor, het geeft me een gevoel van zelfvoldoening als ik zo'n lieve meid help.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:15 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Nee, jij probeert heel wat anders
Krampachtigquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft me een gevoel van zelfvoldoening als ik zo'n lieve meid help.
Hoe weet je nou dat het een lieve meid isquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee hoor, het geeft me een gevoel van zelfvoldoening als ik zo'n lieve meid help.
Heb je dat serieus nog nooit meegemaakt? Of heb je je maagdelijkheid voor mij bewaard?quote:
Alsof jij serieus ooit iets hebt meegemaakt....quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Heb je dat serieus nog nooit meegemaakt? Of heb je je maagdelijkheid voor mij bewaard?
Aan haar berichten kun je dat opmaken. Het is niet een arrogant meisje die bitcht op anderen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het een lieve meid is
Flikker toch op man... wie ben je dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat het een lieve meid is
Ik wacht nog op jou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Alsof jij serieus ooit iets hebt meegemaakt....
ach hemelquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Aan haar berichten kun je dat opmaken. Het is niet een arrogant meisje die bitcht op anderen.
ooooeeeehquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Flikker toch op man... wie ben je dan?
Nee, hoe diep zit dat in haar lichaam?quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Topic niet gelezen als ook de OP niet gelezen, naar zijn er ondertussen al pics van de zus? Iemand al in haar iCloud geweest?
3 cm dus dat zul je nooit rakenquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Nee, hoe diep zit dat in haar lichaam?
Dat werkt als volgt:quote:Op zaterdag 6 september 2014 20:54 schreef nofxtbr het volgende:
Je hebt haar toch wel zelfverdedigingsles gegeven tegen enge mannen he?
Ik niet, maar ik heb al wel iets in haar geupload.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:21 schreef DrSnuggle het volgende:
Topic niet gelezen als ook de OP niet gelezen, naar zijn er ondertussen al pics van de zus? Iemand al in haar iCloud geweest?
Je wil te graagquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Geef ik een eerlijk compliment, is het nog niet goed.
Leugens mijn middelvinger is langer.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
3 cm dus dat zul je nooit raken
quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Geef ik een eerlijk compliment, is het nog niet goed.
Dwergquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:24 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Leugens mijn middelvinger is langer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |