Quote gefixt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:08 schreef Annabel93 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 6 september 2014 21:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Man manweet je moeder dat je op internet zit?
Ik zet ook maar ff een hossel.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Godver volgens mij worden we massaal afgewezen door de knapste KLB vrouw.
Niets blijkt te werken, omdat ze een verkeerde indruk van ons heeft.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zet ook maar ff een hossel.
Ik wil het je wel leren hoor! Wat is je nummer? Dan spreken we het wel even af.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Dank je hihi dat quiten gaat steeds mis
Ik stuur het wel doorquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil het je wel leren hoor! Wat is je nummer? Dan spreken we het wel even af.
Ja, snap ik.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:11 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
Dank je hihi dat quiten gaat steeds mis
Geef dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Annabel93 het volgende:
alsof ik jou mijn nummer ga geven
Hard to get.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:12 schreef Annabel93 het volgende:
alsof ik jou mijn nummer ga geven
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef Annabel93 het volgende:
[..]
En dan moet je je moeder uitleggen dat je nog zo laat weggaat?
Tassendief: jij bent toch wel een romanticus? Kunnen we onze klachten combineren om een afspraakje te regelen met Annabel? En dan om en om.quote:
Nee, jij probeert heel wat andersquote:Op zaterdag 6 september 2014 21:14 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Hard to get.
Ik probeer je gewoon te helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |