Dat gebeurd, heb ik ook wel eens in mijn KV2quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Photomorti het volgende:
Lol word net geteamkilled met als reden "Green player in OP hellcat"
Hmm oke
Geniet er nog even van. Kuttank.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:18 schreef Photomorti het volgende:
Lol word net geteamkilled met als reden "Green player in OP hellcat"
Hmm oke
Ik ga er ook nog even misbruik van maken komende dagen, net zoals met de kv-1s.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Geniet er nog even van. Kuttank.
Ik ook wel en waarschijnlijk meer. Wel over de laatste 3.5 jaar, dat wel.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel euro Photmorti erin heeft gestoken, ik denk wel tegen de 500 euro aan.
Ik heb dat veel te vaak met de JPzE100, echt verdomde irritant met die 19 sec. reload. En schoten die gewoon niet registreren, knettergek word je ervan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef muhahaha het volgende:
Rng jesus, ik miste perfect shots. Ben maar wat anders gaan doen.
Trackpanzer E-100.quote:Op zondag 21 september 2014 10:17 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb dat ook zo vaak met die jgpz. Of je detracked alleen iemand. Of je bounced op arty....
Kunnen morgen best eens doen?quote:
Dit weekend maakte de tiers niets uit, overal nuttelozen.quote:Op maandag 22 september 2014 14:28 schreef Photomorti het volgende:
Ik ben helemaal klaar met die x3 ik ga wel gewoon alleen obj 140 spelen want ik ga straks echt flippen door al die vuile teringnoobs op lagere tieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |