BIJ JOU WAS ER GEEN TERINGBENDE GEKOMENquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Dan had ik nu die hele teringbende moeten slotten, dit bevalt me momenteel wel beter eigenlijk
Je vind het wel kutquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Dan had ik nu die hele teringbende moeten slotten, dit bevalt me momenteel wel beter eigenlijk
Nee want mensen hebben respect voor jou.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Zeker welquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
BIJ JOU WAS ER GEEN TERINGBENDE GEKOMEN
Het is jammer, maar geen big deal verder. Heb al die tijd al gezegd dat ik het niet zou worden.quote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:18 schreef deadprez het volgende:
Yeah right.... je waande jezelf al mod jongen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is jammer, maar geen big deal verder. Heb al die tijd al gezegd dat ik het niet zou worden.
had voor jou iig meteen een ban aangevraagdquote:
Ja vannacht ga ik me in slaap huilen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:19 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Yeah right.... je waande jezelf al mod jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |