Utrecht CS? Beetje ver voor 'n Limburger, niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Omdat we door deze tyfusbende toch allemaal verbannen worden morgen een meet op Utrecht CS
gr gr
Delen voor de generatie na ons in KLB.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Omdat we door deze tyfusbende toch allemaal verbannen worden morgen een meet op Utrecht CS
gr gr
Lekker centraal, ik moet ook aan mijn medefokkers denkenquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Utrecht CS? Beetje ver voor 'n Limburger, niet?
Ik vond vorige week Sittard - Utrecht al erg zat verdomme. En andersom.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker centraal, ik moet ook aan mijn medefokkers denken
Dan rijd je toch met de auto naar het station?quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik reis niet met het ov, dat is voor plebs.
auto van de zaak forumquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik reis niet met het ov, dat is voor plebs.
ok is ook goed neem hoeren meequote:Op zaterdag 6 september 2014 17:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok, maar we vertrekken vanaf utrecht cs
kun jij je moeder ff brengen dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik vind het allemaal veel te eng.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan rijd je toch met de auto naar het station?
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
kun jij je moeder ff brengen dan?oooh deze gaat onder de gordel nu heb je beefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |