Om humor te herkennen moet je het zelf wel bezitten natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:39 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoop maar dat hier in ieder geval een humoristisch slotje op komt te hangen.
Maak alsjeblieft een lijstje met leuke sluitposts.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:40 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Om humor te herkennen moet je het zelf wel bezitten natuurlijk.
Ik heb wel wat beters te doen. Het is alleen wel ironisch dat zo'n beetje de grootste zouteloze retard van KLB begint over humor. Iets waar je overduidelijk geen kaas van gegeten hebt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maak alsjeblieft een lijstje met leuke sluitposts.
Ik zie dat je al druk bezig bent op mijn posts te reageren. Sorry voor het storen met je belangrijke bezigheid.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:41 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen. Het is alleen wel ironisch dat zo'n beetje de grootste zouteloze retard van KLB begint over humor. Iets waar je overduidelijk geen kaas van gegeten hebt.
Scherpe reply.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zie dat je al druk bezig bent op mijn posts te reageren. Sorry voor het storen met je belangrijke bezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |