Je beseft toch wel dat met zo'n systeem onze ts de eerste is die zal sterven in een auto-crash. Zijn riding-skills zijn niet bepaald je van het.quote:
Waarom zou hij dat doen als daartoe geen enkele aanleiding is?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Heb je je ooit laten testen op een verstandelijke beperking, TS?
Ja, maar voor hetzelfde geld neemt ie iemand met zich mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat met zo'n systeem onze ts de eerste is die zal sterven in een auto-crash. Zijn riding-skills zijn niet bepaald je van het.
Dat doen jihad strijders ook.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld neemt ie iemand met zich mee.
Klachtwaardig inderdaad.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik dacht dat dit topic over van die verblindende dingen gaat waardoor je uren later nog vlekken op je netvlies hebt
[ afbeelding ]
De onzin die hij hier op FOK! tentoon spreidt lijkt mij aanleiding genoeg anders.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom zou hij dat doen als daartoe geen enkele aanleiding is?
Lekker relevant.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat doen jihad strijders ook.
Hoe oud ben je nu Guus?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De onzin die hij hier op FOK! tentoon spreidt lijkt mij aanleiding genoeg anders.
wtfquote:
Prima te doen hoor, buiten de randstad. 'S avonds helemaal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nederlandse weggetjes is te druk en vol voor 200km/u rijders.. Je kunt beter in Duitsland of andere landen doen
Het kan niet overal op ieder tijdstip nee. Maar de A2 tussen Utrecht en Amsterdam is een weg waar het zeer vaak wel kan, als iedereen rechts zou rijden.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:32 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nederlandse weggetjes is te druk en vol voor 200km/u rijders.. Je kunt beter in Duitsland of andere landen doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |