ook niet lievquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tyf jij nou maar gewoon een eind op, debiel.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tyf jij nou maar gewoon een eind op, debiel.
Van de 500 posts op een dag, bestaat de helft uit ditquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:20 schreef Fylax het volgende:
Ik sluit dit topic met mijn geheime MOD rechten.
Doe je wel lang over.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:20 schreef Fylax het volgende:
Ik sluit dit topic met mijn geheime MOD rechten.
Van mij?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de 500 posts op een dag, bestaat de helft uit dit
Is moeilijk via mobiel, heb nog niet echt uitgevonden hoe dat via de mobiele versie moet.quote:
Doe maar een slotje, dan hoeft niemand te klikken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:21 schreef jantjevertonghen het volgende:
Alleen mn fokmaten hoeven erop te klikken
Ik sluit hem wel na 301 posts als je het dan nog niet hebt gedaan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is moeilijk via mobiel, heb nog niet echt uitgevonden hoe dat via de mobiele versie moet.
De helft van mijn posts bestaat echt niet uit dat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee van mijn moeder, daarom quote ik jou
In de prullenbak.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Goed initiatief. Nou nog een mooi plekje voor deze reeks vinden.
OUDquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:22 schreef Pharkus het volgende:
OUD?quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:22 schreef Pharkus het volgende:
Doe niet zo boos manquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar in het inmiddels gesloten Indianenforum past dit topic ook wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |