Jij bent zelf een slechte grap. Zeker net zo'n nerdje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:53 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Nee sorry, echt slechte grap. Laten we het gauw vergeten
Dat is de desktop store. Daarnaast staat die meuk ook op ios en android, ten tweede ben ik slim genoeg om te zien wat een scam is of niet.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
De Windows Store.![]()
http://www.howtogeek.com/(...)esnt-microsoft-care/
Ik vertrouw nog eerder op Android.
Handig als je zelf appels wil kweken en een mooi groen initiatief.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit wat het is en wat je ervoor vraagt, als er maar Apple op staat. Al verkopen ze een berg stront.
Dat laatste wil ik graag betwisten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:56 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Dat is de desktop store. Daarnaast staat die meuk ook op ios en android, ten tweede ben ik slim genoeg om te zien wat een scam is of niet.
Sja, Apple weet toch ook alles van marges.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt altijd domme mensen. Ze hoeven immers ook maar een paar telefoons te verkopen om winst te maken. Het is niet zo dat er een team van professionele designers dat ding aan het ontwerpen zijn. Zo'n lelijk ding kan een kind nog ontwerpen. Lekker goedkoop dus. Even wat hardware erin zetten en je hebt een telefoon. Nog wat lelijke icoontjes zodat het een eigen stijl krijgt en je hebt een dure telefoon. Niets speciaals aan. Je kan zelfs de lelijke schroeven zien zitten en die zijn echt heel lelijk geplaatst. Als de groeven van de schroeven nou gelijk zouden zijn was het nog wat. Is nu niet zo.![]()
Kosten per telefoon is misschien maar ¤ 200,-. Fucking 99% marge.
Dat magquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:56 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat laatste wil ik graag betwisten.
Ik heb helemaal geen argumenten aangedragen dus wat ijl je nou? Domoor.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:57 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Volgende keer met betere argumenten komen a.u.b.
Oh vergist in persoon, excusesquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen argumenten aangedragen dus wat ijl je nou? Domoor.
Jij vertrouwd een store die voor de desktop fraude promoot door developers geld te geven voor iedere app, ongeacht of het fraude is, te betalen?quote:
Staat het dus niet. Dat wordt al meerdere keren bewezen. Onder iOS krijgt het bijna niet eens de kans om in de App store te komen staan en onder Android wordt het uiteindelijk ook wel verwijderd. Maar bij Windows geven ze je geld om te scammen.quote:Daarnaast staat die meuk ook op ios en android
Niet aanvaard.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:59 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Oh vergist in persoon, excuses
Maak een fotosoep van een lumia telefoon met een apple logo eropquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij maakt het niet uit wat het is en wat je ervoor vraagt, als er maar Apple op staat. Al verkopen ze een berg stront.
Je ziet het niet helemaal goed, ze zijn inderdaad niet voor iedereen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is nu eenmaal een premium merk, niet voor iedereen bedoeld.
Arme mensen hebben Android
Apple heeft idd. een wat strengere screening. Maar Android wordt alleen maar door een bot gescant. Staat sowieso vol met miljoenen meuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij vertrouwd een store die voor de desktop fraude promoot door developers geld te geven voor iedere app, ongeacht of het fraude is, te betalen?
[..]
Staat het dus niet. Dat wordt al meerdere keren bewezen. Onder iOS krijgt het bijna niet eens de kans om in de App store te komen staan en onder Android wordt het uiteindelijk ook wel verwijderd. Maar bij Windows geven ze je geld om te scammen.
Dat wordt altijd wel gezegd maar Apple is zelden met stront op de markt gekomen. En als er dan iets was wat niet goed werkte, dan werd het ook niet goed verkocht. Klopt dus niet helemaal. Gebruikers van Apple hebben wel verstand van kwaliteit en kopen het niet alleen vanwege het merkje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:02 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
Apple heeft idd. een wat strengere screening. Maar Android wordt alleen maar door een bot gescant. Staat sowieso vol met miljoenen meuk.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:02 schreef WP8iscool het volgende:
[..]
t. Staat sowieso vol met miljoenen meuk.
quote:
quote:
Maar dan op een eerlijkere manier. Moet wel in verhouding staan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sja, Apple weet toch ook alles van marges.
Ik zeg ook niet dat het troep is hoor. Ze zullen vast prima producten verkopen, ik bedoel te zeggen dat er mensen rondlopen die alles maar kopen waar dat logo op staat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat wordt altijd wel gezegd maar Apple is zelden met stront op de markt gekomen. En als er dan iets was wat niet goed werkte, dan werd het ook niet goed verkocht. Klopt dus niet helemaal. Gebruikers van Apple hebben wel verstand van kwaliteit en kopen het niet alleen vanwege het merkje.
Heb zelf een macbook gekocht en het logo eruit geknipt. Vet mooi.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het troep is hoor. Ze zullen vast prima producten verkopen, ik bedoel te zeggen dat er mensen rondlopen die alles maar kopen waar dat logo op staat.
Kijk mij ik mod m'n hardware, ik ben Alexander Klopping.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb zelf een macbook gekocht en het logo eruit geknipt. Vet mooi.
Kennelijk is er gewoon een markt voor anders hadden ze het niet zo lang volgehouden. Of het eerlijk is of niet doet eigenlijk niet zo ter zake. Ik vind het dan wel weer grappig dat je hiermee 'Android is voor paupers'-roepers mee kunt terechtwijzen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dan op een eerlijkere manier. Moet wel in verhouding staan.
En dat is erg? Als Apple vrijwel altijd goede producten op de markt zet, dan kun je met vrij veel zekerheid de producten kopen zonder je zorgen te maken over de kwaliteit. En je weet zeker dat de producten goed met elkaar samenwerken. Iets wat andere fabrikanten niet altijd kunnen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het troep is hoor. Ze zullen vast prima producten verkopen, ik bedoel te zeggen dat er mensen rondlopen die alles maar kopen waar dat logo op staat.
Mensen die zoveel geld voor plastic troep als Beats betalen terwijl ze voor dezelfde prijs veel betere koptelefoons kunnen kopen van Audio Technica, Beyerdynamic, AKG en Sennheiser.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mensen die beats niet kunnen betalen.![]()
Erg niet. Ik heb er verder geen last van, maar af en toe verbaas ik me een beetje over die gekte. Zo was er laatst weer zo'n winkel geopend waar mensen in rijen voor stonden te wachten.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dat is erg? Als Apple vrijwel altijd goede producten op de markt zet, dan kun je met vrij veel zekerheid de producten kopen zonder je zorgen te maken over de kwaliteit. En je weet zeker dat de producten goed met elkaar samenwerken. Iets wat andere fabrikanten niet altijd kunnen.
Onzekere mensenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Het is nu eenmaal een premium merk, niet voor iedereen bedoeld.
Arme mensen hebben Android
Markt van een paar mensen. Dat is immers genoeg.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kennelijk is er gewoon een markt voor anders hadden ze het niet zo lang volgehouden.
Mja als 99,99% uit mensen bestaat met zo'n goedkope paupertelefoon, dan is het wel duidelijk dat Android voor paupers is. Ongeacht of er dan een paar van dit soort onterecht dure telefoons met Android worden verkocht. Maakt Android niet ineens voor rijke mensen en Apple voor paupers.quote:Of het eerlijk is of niet doet eigenlijk niet zo ter zake. Ik vind het dan wel weer grappig dat je hiermee 'Android is voor paupers'-roepers mee kunt terechtwijzen.
Dat soort mensen zul je altijd hebben, heeft niet zoveel met Apple te maken. Bij de opening van de Primark hier in Zoetermeer stond ook een lange rij met vrouwen. Bij het uitkomen van veel andere producten heb je ook rijen met mensen om het product als eerste te bewonderen. Mensen die dagenlang wachten op de nieuwe Call of Duty en zich ziek melden als de nieuwe GTA uitkomt. Tja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Erg niet. Ik heb er verder geen last van, maar af en toe verbaas ik me een beetje over die gekte. Zo was er laatst weer zo'n winkel geopend waar mensen in rijen voor stonden te wachten.
Maar daar kun je niet mee bellen of wel soms?!quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:49 schreef JenHermes het volgende:
Klacht 2: Voor dat bedrag heb je een 2de hands motor
Ik zie anders genoeg paupers/tokkies lopen met een Iphone.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Markt van een paar mensen. Dat is immers genoeg.
[..]
Mja als 99,99% uit mensen bestaat met zo'n goedkope paupertelefoon, dan is het wel duidelijk dat Android voor paupers is. Ongeacht of er dan een paar van dit soort onterecht dure telefoons met Android worden verkocht. Maakt Android niet ineens voor rijke mensen en Apple voor paupers.
Sowieso zijn de top Android telefoons ook erg duur zoals de nieuwe Note 4. Ook daar zit een flinke marge op. Als je over eerlijk wilt praten moet je eerder richting Fairphone gaan denken. Niet qua prijs maar qua materials want in dat opzicht zijn alle telefoons oneerlijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Markt van een paar mensen. Dat is immers genoeg.
[..]
Mja als 99,99% uit mensen bestaat met zo'n goedkope paupertelefoon, dan is het wel duidelijk dat Android voor paupers is. Ongeacht of er dan een paar van dit soort onterecht dure telefoons met Android worden verkocht. Maakt Android niet ineens voor rijke mensen en Apple voor paupers.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:19 schreef trucker3 het volgende:
Dat kost veels te duur om te betalen.
Apple producten werken juist erg goed, alleen worden er absurde prijzen voor betaald.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:20 schreef Trollscience het volgende:
apple is eigenlijk een soort van cocaïne: overpriced shit die niet eens fatsoenlijk werkt
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:19 schreef trucker3 het volgende:
Dat kost veels te duur om te betalen.
Cocaïne is juist meer te vergelijken met Android. Je hebt cocaïne en dat werkt best goed als het puur is, net als Android. Dan krijg je dat de handelaren / fabrikanten er van alles aan gaan toevoegen waardoor het weer bagger wordt. Bijvoorbeeld meel en Touchwiz.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:20 schreef Trollscience het volgende:
apple is eigenlijk een soort van cocaïne: overpriced shit die niet eens fatsoenlijk werkt
Daarom deze prijsverhoging. Dan wordt Apple weer exclusief en kunnen paupers het niet meer kopen. Goede zaak. Ik zou wel wat meer betalen voor een premium status.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg paupers/tokkies lopen met een Iphone.
aka om erbij te horen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom deze prijsverhoging. Dan wordt Apple weer exclusief en kunnen paupers het niet meer kopen. Goede zaak. Ik zou wel wat meer betalen voor een premium status.
Zolang het maandelijks op af betaling kan worden gekocht blijft het te financieren voor de paupers.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom deze prijsverhoging. Dan wordt Apple weer exclusief en kunnen paupers het niet meer kopen. Goede zaak. Ik zou wel wat meer betalen voor een premium status.
Hier heb je wel gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cocaïne is juist meer te vergelijken met Android. Je hebt cocaïne en dat werkt best goed als het puur is, net als Android. Dan krijg je dat de handelaren / fabrikanten er van alles aan gaan toevoegen waardoor het weer bagger wordt. Bijvoorbeeld meel en Touchwiz.
maar zelfs de beste cocaïne in de wereld is bagger als je het vergelijkt met goede xtc (6 keer zo goedkoop, android dus)quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cocaïne is juist meer te vergelijken met Android. Je hebt cocaïne en dat werkt best goed als het puur is, net als Android. Dan krijg je dat de handelaren / fabrikanten er van alles aan gaan toevoegen waardoor het weer bagger wordt. Bijvoorbeeld meel en Touchwiz.
Dat is wel iets anders dan waar ik het over had. Mijn vader heeft zo'n Fairphone. Maar iPhone blijkt ook helemaal niet zo slecht te zijn. Komt op een gedeelde tweede plaats met Nokia. http://www.rankabrand.org(...)king-report-2014.pdfquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Als je over eerlijk wilt praten moet je eerder richting Fairphone gaan denken. Niet qua prijs maar qua materials want in dat opzicht zijn alle telefoons oneerlijk.
Daar komt heel snel een einde aan. Dan denken ze dat het kan en na twee jaar hebben ze een dikke schuld en kunnen ze nergens meer aan een duur abonnement komen. Dan blijven ze met hun oude iPhone zitten of met een goedkope Android en hebben alle superieure mensen een iPhone.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zolang het maandelijks op af betaling kan worden gekocht blijft het te financieren voor de paupers.
Je bent wel redelijk denigrerend dimensquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt heel snel een einde aan. Dan denken ze dat het kan en na twee jaar hebben ze een dikke schuld en kunnen ze nergens meer aan een duur abonnement komen. Dan blijven ze met hun oude iPhone zitten of met een goedkope Android en hebben alle superieure mensen een iPhone.
Jammer dat zelfs jij als normaal genuanceerd persoon dit zegt. Jaar in, jaar uit zijn de concurrenten van Apple er niet in geslaagd om een echt vergelijkbare telefoon te maken voor een lagere prijs. Integendeel zelfs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Natuurlijk heb ik gelijk. Ik ben toch niet achterlijk?quote:
Ze komen in de buurt maar dat heeft voornamelijk te maken omdat ze nu eindelijk een beetje de filosofie van Apple beginnen te begrijpen. Ze gaan bepaalde onderdelen in het OS anders aanpakken die vergelijkbaar zijn met Apple. Die ziet de user niet dus dan lijkt het net alsof ze het niet afkijken van Apple en wijzen ze vervolgens naar de functionaliteit die Apple nu biedt die visueel lijkt op Android maar veel beter is uitgedacht. Beter van veiligheid naar functionaliteit werken dan van functionaliteit naar veiligheid. Moet je ineens bepaalde dingen op gaan geven waardoor elementen niet meer werken. Frustrerend voor developers als een functie niet meer werkt omdat Android ineens met een veiligheidsupdate komt.quote:Vanilla Android ligt imo wel een stuk voor op iOS.
Ik legde al aan Dimens uit, ik bedoel daarmee helemaal niet te zeggen dat Apple troep verkoopt. Ik doelde daar mee op de mensen die alles zonder na te denken kopen waar Apple op staat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Jammer dat zelfs jij als normaal genuanceerd persoon dit zegt. Jaar in, jaar uit zijn de concurrenten van Apple er niet in geslaagd om een echt vergelijkbare telefoon te maken voor een lagere prijs. Integendeel zelfs.
En toch blijft de mythe bestaan dat je vooral voor het imago betaalt. Op zijn hoogst kan je zeggen dat Apple een hogere winstmarge pakt op zijn producten, daar waar bijvoorbeeld de Android fabrikanten een behoorlijk deel van de prijs afstaan aan de verkoper van het product.
Je hebt ook vaak ongelijk, kijkend door je roze Apple-brilletje. Deze post van je onderstreept dat nog maar eens.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik gelijk. Ik ben toch niet achterlijk?
[..]
Ze komen in de buurt maar dat heeft voornamelijk te maken omdat ze nu eindelijk een beetje de filosofie van Apple beginnen te begrijpen. Ze gaan bepaalde onderdelen in het OS anders aanpakken die vergelijkbaar zijn met Apple. Die ziet de user niet dus dan lijkt het net alsof ze het niet afkijken van Apple en wijzen ze vervolgens naar de functionaliteit die Apple nu biedt die visueel lijkt op Android maar veel beter is uitgedacht. Beter van veiligheid naar functionaliteit werken dan van functionaliteit naar veiligheid. Moet je ineens bepaalde dingen op gaan geven waardoor elementen niet meer werken. Frustrerend voor developers als een functie niet meer werkt omdat Android ineens met een veiligheidsupdate komt.
Vertrouwen hebben in synthetische drugs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar zelfs de beste cocaïne in de wereld is bagger als je het vergelijkt met goede xtc (6 keer zo goedkoop, android dus)
Dat heeft dan weer weinig met Apple te maken. Je hebt ook genoeg mensen die blind achter een merk als Samsung, Mercedes, Stihl of John Deere aanlopen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik legde al aan Dimens uit, ik bedoel daarmee helemaal niet te zeggen dat Apple troep verkoopt. Ik doelde daar mee op de mensen die alles zonder na te denken kopen waar Apple op staat.
Zo was er eens een proef waarbij personen werd gevraagd of de Iphone 5 beter was dan de 4. Ze vonden het veel beter. Achteraf bleek dat ze die mensen gewoon een Iphone 4 hadden gegeven. Op dat soort lui doelde ik met die reactie.
Ik heb het idee dat het bij Apple erger is dan bij andere merken. Maar goed, misschien komt dat ook omdat Apple wat meer in het nieuws komt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer weinig met Apple te maken. Je hebt ook genoeg mensen die blind achter een merk als Samsung, Mercedes, Stihl of John Deere aanlopen.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar komt heel snel een einde aan. Dan denken ze dat het kan en na twee jaar hebben ze een dikke schuld en kunnen ze nergens meer aan een duur abonnement komen. Dan blijven ze met hun oude iPhone zitten of met een goedkope Android en hebben alle superieure mensen een iPhone.
Ja door Jimmy Kimmel, die heb ik ook gezien. Maar dat is heel menselijk, het placebo effect. Er wordt gezegd dat iets beter is of werkt en psychologisch is dat dan ook zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo was er eens een proef waarbij personen werd gevraagd of de Iphone 5 beter was dan de 4. Ze vonden het veel beter. Achteraf bleek dat ze die mensen gewoon een Iphone 4 hadden gegeven. Op dat soort lui doelde ik met die reactie.
Ik zou een prima leider zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent wel redelijk denigrerend dimens
Huilen om synthetische drugsquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vertrouwen hebben in synthetische drugs.Meer te vergelijken met de Windows Store waar je ook niets kunt vertrouwen als je iets downloaden. Puur omdat er zoveel als mogelijk moet zijn.
Nou, die 'Android-fanboys' kunnen ook erg zijn hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het bij Apple erger is dan bij andere merken. Maar goed, misschien komt dat ook omdat Apple wat meer in het nieuws komt.
Hangt ook van de kwaliteit van de wiet/hasj in de joint af natuurlijkquote:Op zaterdag 6 september 2014 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Huilen om synthetische drugsik rook nog liever een joint dan dat ik coke gebruik, puur omdat ik dan wél waar voor mijn geld krijg
Ik geloof ook wel dat je dezelfde reacties zou krijgen als je het met een ander merk doet. Alleen omdat Apple zo populair is, valt het meer op. Dus wellicht is het ook een beetje onzin, maar goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja door Jimmy Kimmel, die heb ik ook gezien. Maar dat is heel menselijk, het placebo effect. Er wordt gezegd dat iets beter is of werkt en psychologisch is dat dan ook zo.
Zeker als het dan van die Amerikanen zijn die sowieso alles overdrijven. Dan krijg je dat heel snel.
Is gewoon waarheid hoor maar dat zie jij dus niet. Manier van multitasken is bijvoorbeeld afgekeken van iOS. Android developer Dianne Hackborn erkent ook dat zij de filosofie van Apple gebruikt en quote zelfs een uitspraak van Steve Jobs: "In multitasking, if you see a task manager... they blew it. Users shouldn't ever have to think about it."quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je hebt ook vaak ongelijk, kijkend door je roze Apple-brilletje. Deze post van je onderstreept dat nog maar eens.
Maar hoe werden ze precies getest? Je merkt pas echt hoe fijn een telefoon is als je hem echt een tijdje gebruikt (want dan gaan dingetjes als snelheid opvallen) Als je er ff 5 minuten mee speelt dan zal je niet veel verschil merken nog.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja door Jimmy Kimmel, die heb ik ook gezien. Maar dat is heel menselijk, het placebo effect. Er wordt gezegd dat iets beter is of werkt en psychologisch is dat dan ook zo.
Zeker als het dan van die Amerikanen zijn die sowieso alles overdrijven. Dan krijg je dat heel snel.
Was altijd een hele goede rede voor en ik vraag mij nog steeds af hoe Apple dat gaat oplossen. Moeten ze met iets geniaals komen zodat het nog altijd voor iedereen goed met een hand te bedienen is, zo'n groter scherm.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:44 schreef erik013 het volgende:
Ik heb overigens een HTC One M8, en hoewel het een prima telefoon is blijft Android toch gewoon minder fijn dan IOS. Ja, je kunt meer 'tweaken' maar het is wat instabieler en werkt soms net wat omslachtiger. Maar goed, dat grote scherm compenseert dat ruimSnap niet dat ze bij Apple niet eerder met grotere schermen kwamen.
Joint is ook gewoon een natuurlijke drug dus ik snap je opmerking niet helemaal.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Huilen om synthetische drugsik rook nog liever een joint dan dat ik coke gebruik, puur omdat ik dan wél waar voor mijn geld krijg
HTC en Samsung hebben het toch ook opgelost?quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Was altijd een hele goede rede voor en ik vraag mij nog steeds af hoe Apple dat gaat oplossen. Moeten ze met iets geniaals komen zodat het nog altijd voor iedereen goed met een hand te bedienen is, zo'n groter scherm.
Precies. Altijd een beetje een non argument dat er alleen maar schapen bij Apple zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat je dezelfde reacties zou krijgen als je het met een ander merk doet. Alleen omdat Apple zo populair is, valt het meer op. Dus wellicht is het ook een beetje onzin, maar goed.
Zolang je maar je apple in de buurt hebt, dan gaat alles zoveel beter.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Joint is ook gewoon een natuurlijke drug dus ik snap je opmerking niet helemaal.
Ik verwerk wiet trouwens liever in gebak. Heeft een veel beter effect dan een joint.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:50 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar hoe werden ze precies getest? Je merkt pas echt hoe fijn een telefoon is als je hem echt een tijdje gebruikt (want dan gaan dingetjes als snelheid opvallen) Als je er ff 5 minuten mee speelt dan zal je niet veel verschil merken nog.
Was ook geen vergelijking, de opmerking over synthetische drugs stond los van de wiet/coke vergelijking. Klopt overigens, maar ik heb niet altijd tijd en gelegenheid om spacecake te bakken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Joint is ook gewoon een natuurlijke drug dus ik snap je opmerking niet helemaal.
Ik verwerk wiet trouwens liever in gebak. Heeft een veel beter effect dan een joint.
Ik doe geen synthetische drugs.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Was ook geen vergelijking, de opmerking over synthetische drugs stond los van de wiet/coke vergelijking.
Ik doe het zelden. Liever drink ik een biertje en af en toe trek ik er een dagje voor uit en is het een avond genieten. Doe ik trouwens niet alleen.quote:Klopt overigens, maar ik heb niet altijd tijd en gelegenheid om spacecake te bakken.
Waarom niet, als ik vragen mag? Ieder zijn eigen keuzes natuurlijk, maar het fabeltje dat alle synthetische drugs enorm schadelijk zijn komt omdat synthetische uppers bij overmatig gebruik heel erg schadelijk kunnen zijn. Dat gezegd hebbende, kun je relatief gezien veel 'makkelijker' herstellen van bv. een speedverslaving dan een alcoholverslaving. Bij dat laatste zijn je organen en je hersenen finaal verneukt en kun je vrijwel niet meer functioneren. Gematigd XTC-gebruik (minder dan eens in de drie maanden) is minder schadelijk dan ieder weekend bijvoorbeeld 5-6 glazen alcohol drinken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik doe geen synthetische drugs.
[..]
Ik doe het zelden. Liever drink ik een biertje en af en toe trek ik er een dagje voor uit en is het een avond genieten. Doe ik trouwens niet alleen.
Geen behoefte aan. Ik ben momenteel ook geen zware drinker meer moet ik zeggen. Qua drugs alleen heel af en toe space cake en af en toe lachgas. Lekker kort maar effectief.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom niet, als ik vragen mag?
Lachgas is wel heel heel kort.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Ik ben momenteel ook geen zware drinker meer moet ik zeggen. Qua drugs alleen heel af en toe space cake en af en toe lachgas. Lekker kort maar effectief.
Aha, jij kán het dus niet betalen. Is niet erg. Voor arme sloebers is er Android.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:57 schreef Twiitch het volgende:
Als mensen dat willen betalen () dan is het een terechte prijs.
Daarom kan het op iedere avond. Je hoeft nergens rekening mee te houden want het is zo weer voorbij. Niet dat je nog uitgaat en je dan niet naar binnen mag omdat je drugs hebt gebruikt.quote:
Ik wil het niet betalen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Aha, jij kán het dus niet betalen. Is niet erg. Voor arme sloebers is er Android.
True, bij veel andere drugs moet je er gewoon rekening mee houden dat je én die avond én (soms) de ochtend erop 'kwijt' bent. Ben vroeger ooit 1 keer na een nachtje doorhalen op speed rechtstreeks naar werk doorgegaan, dat was 1 keer maar nooit meer... man wat een helquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daarom kan het op iedere avond. Je hoeft nergens rekening mee te houden want het is zo weer voorbij.
Dat mag officieel niet, gebruik is niet strafbaarquote:Niet dat je nog uitgaat en je dan niet naar binnen mag omdat je drugs hebt gebruikt.
Prijs-kwaliteit verhouding is idd nogal zoek geraakt. Die vind ik bij nieuwe iPhones eerder 600 euro ofzo, als je kijkt wat je ervoor krijgt. Tegenover de hoge prijs staat overigens ook dat je een iPhone na 2 jaar nog steeds voor een mooi bedrag kan verkopen. Terwijl de meeste Android-telefoons (op de Samsung Galaxy's misschien na) sneller in waarde verminderen. Veel mensen willen gewoon een iPhone, zelfs al is het een 4S.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wil het niet betalen.
Wat is dat toch altijd voor reflex van Apple-gebruikers.
Als je denkt je te moeten verdedigen dan is het apparaat stiekem toch niet zo geweldig hé.
Dan zeggen ze gewoon dat je een potentiële bedreiging bent en kunnen ze je weigeren. Geen idee hoe het exact zit maar ik heb daar geen zin in.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:41 schreef erik013 het volgende:
[..]
True, bij veel andere drugs moet je er gewoon rekening mee houden dat je én die avond én (soms) de ochtend erop 'kwijt' bent. Ben vroeger ooit 1 keer na een nachtje doorhalen op speed rechtstreeks naar werk doorgegaan, dat was 1 keer maar nooit meer... man wat een hel
[..]
Dat mag officieel niet, gebruik is niet strafbaardus tenzij je heel raar/agressief doet (want dan kunnen ze zeggen dat je een potentiële bedreiging voor de algemene veiligheid bent) mogen ze je niet zomaar de toegang ontzeggen ergens.
Meer uit verveling. Ik heb tijd over omdat ik niet mijn telefoon moet flashen met een nieuwe ROM en zo.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:39 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wil het niet betalen.
Wat is dat toch altijd voor reflex van Apple-gebruikers.
Als je denkt je te moeten verdedigen dan is het apparaat stiekem toch niet zo geweldig hé.
Dat klopt (het is nogal arbitrair wanneer iemand een gevaar zou zijn of niet... moet ie eerst een fles of je kop kapot slaan, of is een agressieve houding/blik al genoeg), maar als je je een klein beetje normaal houdt zullen ze je niet snel weigeren hoor. Hebben ze ook geen belang bij.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan zeggen ze gewoon dat je een potentiële bedreiging bent en kunnen ze je weigeren. Geen idee hoe het exact zit maar ik heb daar geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |