Maakt je moeder nog van die lekkere pasteitjes? Ik geniet er altijd van om die te eten nadat ik je mama volgeblaft heb.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:32 schreef HCFeestbeest het volgende:
huiswerk maken en zijn bedrijfspost in de papiercontainer gooien
hehehequote:Op zaterdag 6 september 2014 11:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Maakt je moeder nog van die lekkere pasteitjes? Ik geniet er altijd van om die te eten nadat ik je mama volgeblaft heb.
Doen alsof je hier boven staat.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is deze oppijperij ontstaan met noob deadprez? Omdat hij in elk topic post en nolifer is? Dat is tof ofzo?
Dit indd.. Waarschijnlijk worden die rukkers blij van iemand die nog harder faalt dan zij zelf. Een andere reden kan ik niet bedenken want het is geen fkkn mongoolquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom is deze oppijperij ontstaan met noob deadprez? Omdat hij in elk topic post en nolifer is? Dat is tof ofzo?
Zulks een status is alleen te behalen voor mensen die 7 jaar niets doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:31 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Dit indd.. Waarschijnlijk worden die rukkers blij van iemand die nog harder faalt dan zij zelf. Een andere reden kan ik niet bedenken want het is geen fkkn mongool
Voquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Zulks een status is alleen te behalen voor mensen die 7 jaar niets doen
Het zou je kind maar zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Zulks een status is alleen te behalen voor mensen die 7 jaar niets doen
Blijven zeggen dat hij 'speciaal' isquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:36 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Het zou je kind maar zijn.
Wat zou jij doen
?
jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 11:24 schreef beverton het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |