twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:35:07#RIPSimone im glad she died her group was trash reageer retweet
twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:36:04#RIPSimone you were going to hell for being an ugly talentless nigger anyway reageer retweet
twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:37:59#RIPSimone first eunb (Ching chong) now Simone (nigger) is the next girl group member going to be white and superior to the other races? reageer retweet
Klacht: Sommige mensen...twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:43:40I can believe this black girl decided to kill herself the day after Joan died to try to steal her spotlight. don't trust niggers #ripsimone reageer retweet
Klacht: Sommige mensen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:00 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen FOK!,
Ene Simone Battle is schijnbaar overleden, gezien de hashtag #RIPSimone op Twitter.
Nu vond ene Anastasia Steele het nodig om daar de volgende reacties over te plaatsen:twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:35:07#RIPSimone im glad she died her group was trash reageer retweet
twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:36:04#RIPSimone you were going to hell for being an ugly talentless nigger anyway reageer retweet
twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:37:59#RIPSimone first eunb (Ching chong) now Simone (nigger) is the next girl group member going to be white and superior to the other races? reageer retweet
twitter:GagaInjectsMe twitterde op zaterdag 06-09-2014 om 08:43:40I can believe this black girl decided to kill herself the day after Joan died to try to steal her spotlight. don't trust niggers #ripsimone reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:02 schreef voederbietel het volgende:
Goedemorgen FOK!,
Ene Anastasia Steele reageert schijnbaar op het overlijden van Simone Battle, gezien de hashtag #RIPSimone op Twitter.
Nu vond ene Copthorne het nodig om daar de volgende reacties over te plaatsen:
[..]
Klacht: Sommige mensen...
Klacht: Sommige mensen...quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:02 schreef voederbietel het volgende:
Goedemorgen FOK!,
Ene Anastasia Steele reageert schijnbaar op het overlijden van Simone Battle, gezien de hashtag #RIPSimone op Twitter.
Nu vond ene Copthorne het nodig om daar de volgende reacties over te plaatsen:
[..]
Nee, die liet me niet eens glimlachen. Sorryquote:Op zaterdag 6 september 2014 09:05 schreef Copthorne het volgende:
Goedemorgen FOK!,
Ene Copthorne opent een topic over de racistische reacties op het overlijden van Simone Battle.
Nu vond ene voederbietel het nodig om daar de volgende reactie over te plaatsen:
[..]
Klacht: Sommige mensen...
Do not feed the voederbietel.
Redelijk. Maar nachtbraken mag ik ook graag. Slapen ben ik gewoon niet zo goed in.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij ben trouwens ook wel een ochtend mens of niet dan
Slapen is voor mietjesquote:Op zaterdag 6 september 2014 10:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Redelijk. Maar nachtbraken mag ik ook graag. Slapen ben ik gewoon niet zo goed in.
Kun je niet tevens als mod bij Twitter en vooral op mijn facebook aan de slagquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:03 schreef Pharkus het volgende:
Tja buiten FOK! lopen er ook trollen rond soms nog zieker
ik sta open voor nieuwe uitdagingen, mits het salaris maar goed is. Ook pikantekiekjesbeschermer bij iCloud lijkt mee een uitdagende functie.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:07 schreef beverton het volgende:
[..]
Kun je niet tevens als mod bij Twitter en vooral op mijn facebook aan de slag? Ik krijg dagelijks te veel fanmail, maar ook negatieve reacties
Uiteraard, je kent me. Kan je tevens de boekhouding doenquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik sta open voor nieuwe uitdagingen, mits het salaris maar goed is. Ook pikantekiekjesbeschermer bij iCloud lijkt mee een uitdagende functie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |