Held op sokken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 14:11 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Ja, want spinnen van 1 meter in lengte bestaan. Tering zeg, hou op.
majesticquote:
Bang zijn voor een beest van 1 meter vs. een lightsaber bij je dragen, weet wel wat erger isquote:Op zaterdag 6 september 2014 14:20 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik neem m'n lightsaber en hak zijn kop eraf.
Wrs de zin die je zonet getypt hebt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bang zijn voor een beest van 1 meter vs. een lightsaber bij je dragen, weet wel wat erger is.
Of je username en je signature.quote:Op zaterdag 6 september 2014 15:59 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
[..]
Wrs de zin die je zonet getypt hebt.
het is watquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of je username en je signature.
is kei stoer joh, " satan guardian angel " sow 90's sow gothic.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of je username en je signature.
jeetjequote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is kei stoer joh, " satan guardian angel " sow 90's sow gothic.
quote:
Within_Temptation_666quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
is kei stoer joh, " satan guardian angel " sow 90's sow gothic.
Jijquote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou die chick zwaar though.
[ afbeelding ]
Is you with me kri-kri?
inb4 Veer met 'zij was m'n role model back in da dayz'
Mediocre, MiMi. Als je het doet moet je het goed doen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 16:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zou die chick zwaar though.
[ afbeelding ]
Is you with me kri-kri?
inb4 Veer met 'zij was m'n role model back in da dayz'
quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Mediocre, MiMi. Als je het doet moet je het goed doen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
kunnen jullie het niet hebben joh, stelletje kleine kinderenquote:Op zaterdag 6 september 2014 18:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Haha ik heb hugecoooll een dm gestuurd met de vraag wie hij is.
Ben jij nou een troll of niet?quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
kunnen jullie het niet hebben joh, stelletje kleine kinderen
Het is juist goed dat het geen bekende is. Krijg je alleen maar vriendjespolitiek mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |