Omg yes nog meer eenzijdige liefdequote:
klinkt so so sadquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omg yes nog meer eenzijdige liefde
Echt he zou dichter moeten wordenquote:
of tiener boeken schrijven #firstworldfeelsquote:Op zaterdag 6 september 2014 12:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he zou dichter moeten worden
Wow ik zie een toekomst voor mequote:Op zaterdag 6 september 2014 12:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
of tiener boeken schrijven #firstworldfeels
Of gewoon gonzo journalism, kk veel drugs gebruiken, maak ik de illustraties.quote:Op zaterdag 6 september 2014 12:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ik zie een toekomst voor me
Omdat het heel erg leuk is de vermoorde onschuld te spelenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
Nog iets wat ik niet begrijp:
Waarom komt iedereen in feedback janken als ze een topic gesloten moeten hebben? Rapporteer die shit gewoon
tja, voor veel mensen hier is FOK! meer dan een Internetforum. Dat constante gezeik over die nieuwe mod snap ik ook niet, maar goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:12 schreef Robophatt het volgende:
Nog iets wat ik niet begrijp:
Waarom komt iedereen in feedback janken als ze een topic gesloten moeten hebben? Rapporteer die shit gewoon
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zou een moment kunnen zijn waarop m'n hart het begeeft (dead fucking srs).
quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het heel erg leuk is de vermoorde onschuld te spelen
Denk dat jullie beiden een punt hebben. Bedankt.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:15 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja, voor veel mensen hier is FOK! meer dan een Internetforum. Dat constante gezeik over die nieuwe mod snap ik ook niet, maar goed.
Ik zou echt omvallenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat je iets meldt tot daar aan toe. Vervolgens met een mod in discussie als die er geen probleem in zietquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:33 schreef Robophatt het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
Kijk Frank begrijpen hoe de wereld in elkaar steekt
Misschien zijn ze gewoon allemaal een jaar of 14/15. Wij zijn gewoon te oudquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dat je iets meldt tot daar aan toe. Vervolgens met een mod in discussie als die er geen probleem in ziet
Dan heb je echt geen leven
Ja, want spinnen van 1 meter in lengte bestaan. Tering zeg, hou op.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou niet bang zijn, zou pas bang zijn als het een hond in een bobbit suit was.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |