quote:
quote:Marv: [seeing Nancy covered in scars] Just give me a name.
[long pause]
Nancy Callahan: ...Roark.
Die zocht ik inderdaad.quote:
Yoooo!quote:
allemaal goedquote:Op donderdag 11 september 2014 15:40 schreef GradB het volgende:
1 Dreamworks
2 Metro Goldyn-Mayor
3
4 Tristar
5 Paramount
6
7 Miramax
8 Liosngate
9 Touchstone
10 Colombia
alleen nummer 3 nog maarquote:Op donderdag 11 september 2014 15:41 schreef ArtistA het volgende:
Leuke vraag!
3 Metro Goldwyn dat is nummertje 2
6 Lionsgate is goed
ja maar hoe geef ik hier een hint over ???quote:Op donderdag 11 september 2014 15:50 schreef GradB het volgende:
...
ze liggen op het puntje van dit ding ->, maar gaat er niet uitkomen ben ik bang
Of totdat er hintjes komen
Omschrijven? Of een ander woord met dezelfde betekenis noemen? Dat moet met deze twee wel te doen zijn (heb ze opgezochtquote:Op donderdag 11 september 2014 15:57 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar hoe geef ik hier een hint over ???
ik kan een film noemen die ze gemaakt hebben, maar dat haalt denk ik ook weinig uit
Begin- en eindletter?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:57 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja maar hoe geef ik hier een hint over ???
ik kan een film noemen die ze gemaakt hebben, maar dat haalt denk ik ook weinig uit
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:08 schreef pipster het volgende:
Legendary Pictures is die knoop dacht ik.
en new line cinema idquote:
Dat klopt, maar wat voor data?quote:
Geen datum. Data als in gegevens.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:42 schreef JayHovah het volgende:
De film speelt zich toch in 2021 af? Nu dan gok ik op 11 september 2021...
Niet specifiek een formule al kun je het misschien wel zo noemen, maar niet voor schone lucht.quote:
Dat laatste, maar wat?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:01 schreef drakin het volgende:
Gokje, namen?
Of iets wat mensen geneest?
Nee, maar als ik voor 19:45 uur geen specifieker antwoord heb krijg jij het punt wel.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
De ziekte die de arme mensen in de ban heeft?
Ook niet. Het is een geneesmddel tegen een zenuwziekte (Nerve Attenuation Syndrome, NAS) dat de mensen krijgen door overmatige blootstelling aan elektromagnetische straling.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:36 schreef drakin het volgende:
Het enige wat ik me anders nog kan bedenken is genezing voor een verslaving die mensen hebben.
Paul Verhoeven telt voor 2quote:Op donderdag 11 september 2014 20:11 schreef sasquatsch het volgende:
Paul Verhoeven (heeft hem zelf in ontvangst genomen)
Sylvester Stallone ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |