abonnement Unibet Coolblue
pi_144422898
Lisa del Bo :D

Liefde is een kaartspel uit 1996 met d'r hartenjurkje, schaamteloos geplagiaat door Zweden in 2001
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_144431400
Lisa del Bo is nog altijd actief in het schnabbelcircuit trouwens. Vorig jaar heeft ze hier in het dorp tijdens de jaarmarkt opgetreden voor het plaatselijke publiek.

Dit jaar was het hier trouwens zowaar nog groter feest. Toen waren het Nicole en Hugo, nog wat Vlaamse cultuurdragers dus, die op het dorpsplein een groot optreden deden, waar niemand minder dan ondergetekende deel uitmaakte van het enthousiaste, doch licht beschonken publiek. Jullie mogen me niet aanraken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_144437314
Was echt leuk bij mediamarkt
  donderdag 11 september 2014 @ 22:17:46 #179
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144438440
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Was echt leuk bij mediamarkt
Ha, je bent geweest! Tof! Als ik wat vroeger van mijn werk weg had gekund was ik misschien ook wel even gegaan, maar helaas... :)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144445367
We moesten shirts kopen in de stad en ik wist dat hij er was maar mijn vrienden niet dus ik zei dat ik naar de mediamarkt moest en "toevallig 'was waylon daar dus heb ik een deel gefilmd van Let it Pour en nog een lied en bij Rodeo ging ik weg want eentje wou schoenen en pet kopen en ze hadden allemaal op mij gewacht dus ik ging mee. Had wel een boze vader. Moeder helemaal blij voor mij. Was super leuk
  vrijdag 12 september 2014 @ 14:35:10 #181
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144455133
quote:
Waylon op één binnen in Album Top 100

vrijdag 12 september 2014 - 14:17
redactie
Na het overweldigende succes met The Common Linnets scoort zanger Waylon deze week zijn eerste nummer 1-album als soloartiest. Waylons nieuwste soloalbum Heaven After Midnight komt deze week namelijk binnen op de eerste plaats van de GfK Dutch Album Top 100.

Het is het eerste grote succes voor Warner Music Benelux sinds zij weer nationale artiesten contracteert. Eerder stond Waylon in deze lijst genoteerd met zijn albums Wicked Ways (2009; hoogste positie no. 3) en After All (2011; no. 8). Als lid van het gelegenheidsduo The Common Linnets stond Waylon met het gelijknamige album afgelopen zomer zes weken op de eerste plaats van de Album Top 100.

Waylon hield zijn nieuwe studioalbum Heaven After Midnight vorige week donderdag ten doop in Undercurrent in Amsterdam. De dagen daarna was hij te gast in verschillende radio- en tv-programma's waaronder RTL Late Night, TROS Muziekcafe en bij Giel Beelen op 3FM.

Waylon nam het album Heaven After Midnight al vorig jaar op in Nashville. De plaat zou begin dit jaar worden uitgebracht door Warner Music, maar die release werd vanwege het project The Common Linnets uitgesteld.

Zaterdag 13 september zendt NPO3 de documentaire Ain't Giving Up Easy uit, een soort making of van het album. Dit najaar start Waylon een uitgebreide clubtour met zijn eigen band.
http://www.entertainmentb(...)binnen-album-top-100

Al met al toch geen heel slecht jaar voor Waylon.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144460866
De single Love Drunk komt ook op 68 binnen. Al betwijfel ik of die heel veel hitpotentie heeft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 13 september 2014 @ 09:50:21 #184
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_144479084
Wat een geweldig liedje is dit toch van Ilse.


8-)
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_144502882
Kijkt niemand hier NPO 3? Docu over de opname van Waylons cd.
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2014 @ 00:40:58 #186
163650 Greys
pi_144504612
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:50 schreef Old_Pal het volgende:
Wat een geweldig liedje is dit toch van Ilse.


8-)
Vind zelfs IK als niet-Ilse-fan een mooi liedje :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 september 2014 @ 00:41:16 #187
163650 Greys
pi_144504620
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:45 schreef alors het volgende:
Kijkt niemand hier NPO 3? Docu over de opname van Waylons cd.
Ik kon het begin niet zien, dus heb het helemaal opgenomen voor morgenochtend.
Is het wat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_144504638
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2014 00:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kon het begin niet zien, dus heb het helemaal opgenomen voor morgenochtend.
Is het wat?
Ik heb maar een klein stukje gezien, leek wel aardig.
know'm sayin?
×
word? word.
  zondag 14 september 2014 @ 01:42:58 #189
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144505998
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 23:45 schreef alors het volgende:
Kijkt niemand hier NPO 3? Docu over de opname van Waylons cd.
Ja, gezien hoor. Langere versie van de docu die bij de cd zit, maar daardoor wel toffer. Komt goed in naar voren wat een rasmuzikant het is. En dat is precies wat ik zelf pas dit jaar ontdekt heb en waarom ik hem zo ontzettend tof ben gaan vinden. Leuk dat hij ook nog ff een wandelende popencyclopedie genoemd werd. Hou ik ook van. Volgende keer dat ik weer eens een popquiz speel mag 'ie in m'n team. O-) :P

Moest erg lachen toen hij zichzelf een 'lastig mannetje' noemde. :+ (hallo Henny!)

En bijzonder dat hij het meest trots is op 'Love Me', mede 'omdat hij het met Ilse geschreven heeft'. Lief weer. Om het te zeggen, maar ook om het achteraf niet uit de docu te knippen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_144541795
Even stemmen: Anouk of the Common Linnets:

http://www.eurovision.tv/page/multimedia/photos?gal=114873
  Moderator maandag 15 september 2014 @ 09:53:07 #191
375570 crew  Cyan9
pi_144542787
Dat is nog helemaal niet zo'n makkelijke keuze.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2014 @ 14:46:07 #192
163650 Greys
pi_144550111
Ik kan en ga niet kiezen tussen die twee.
Twee zúlke verschillende nummers. Allebei mooi op hun eigen manier.

Voor degenen die de Waylon docu niet gezien hebben en alsnog willen zien, dit is 'm.
http://www.npo.nl/waylon-(...)3-09-2014/AT_2022879
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_144556625
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 08:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
Even stemmen: Anouk of the Common Linnets:

http://www.eurovision.tv/page/multimedia/photos?gal=114873
Ik kan ook niet kiezen, maar als het een keuze zou zijn over wie je nogmaals zou sturen: Anouk. Die kan gegarandeerd geweldig zingen en beheerst meer stijlen.
dag
pi_144559235
The Common Linnets haalden de overwinning net niet. Anouk haalde de Top 10 net wel. Makkelijke keuze voor Ilse en Waylon dus.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 15 september 2014 @ 21:20:30 #195
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_144565369
http://cult.thepostonline(...)-bono-en-mark-rutte/

Waarom Waylon meer klasse heeft dan Ilse, Bono en Mark Rutte

Songfestivalcowboy neemt genadeloos wraak met nieuwe cd

Waylon overtreft zichzelf op zijn nieuwste cd: Heaven After Midnight. ThePostOnline sprak hem even tijdens een promotieoptreden en constateert: dit is de beste zanger van de lage landen.

1. Hij zingt beter dan Ilse de Lange

Ilse de Lange is een Hollandse huilebalk. Het gitaarmeisje uit Almelo heeft een dramatische snik in haar stem, maar dat is niet omdat ze artistiek getormenteerd is zoals country-grootmoeder Dolly Parton. De Lange heeft een huilstem omdat ze een breekbaar popje is dat altijd haar zin wil krijgen. De zangpartner van songfestivalcowboy Waylon kweelde tegen Humberto dat ze de duetmaanden met de onderkoning van de Nedercountry als ‘de zwartste periode’ uit haar carrière beschouwt.

Of zou De Lange het misschien vervelend hebben gevonden dat Waylon geen zin had om als beeldbehang te figureren naast de controlfreakerige diva? Kamp Ilse probeerde nog even het verhaal de wereld in te spinnen dat de zanger een onbetrouwbaar sujet was dat kampt met een drugsverleden. Lasterlijke praatjes waren dat.

Wie naar Waylon’s nieuwe plaat luistert, moet zijn oordeel over Het Conflict van Het Jaar 180 graden aanpassen. Ilse de Lange mag God danken te hebben samengewerkt met Waylon. Willem Bijkerk, zoals Waylon buiten het podium heet, is een veel betere zanger, liedjesschrijver en gitarist dan onze jankende countrypoes. Waylon’s nieuwste cd is het werk van een buffelende artiest die onderdook in Nashville en sleutelde aan nummers die afrekenen met demonen uit zijn verleden. Ilse de Lange huurt een van Nederlands beste liedjesschrijvers – J.B Meyers – in en pronkt dan met diens veren. Karma is a bitch, zeggen ze wel eens. Waylon staat op 1, Ilse de Lange niet!

2. Hij is guller dan Bono

De verschrikkelijke Bono laat U2’s nieuwste cd sponsoren door i-Tunes waarna hij de charitatieve held uithangt en schmiert dat hij zijn muziek gratis weggeeft om een jonger publiek te bereiken. Zelden werd er zoveel huichelachtigheid verspreid als tijdens de mondiale lancering van de nieuwe cd van die Ierse seniorenband. De katholieke U2-schijnheiligheid waar dominee Paisley zo heerlijk tegen te keer kon gaan valt des te meer op als je ziet dat Waylon’s plaat wel echt gratis te beluisteren is, namelijk via Spotify.

Waylon maakte tijdens een promotieoptreden bij de Utrechtse Mediamarkt een vileine opmerkingen over de macht van de grote jongens in de entertainmentbusiness. De muziekindustrie is een teek die middelmatige rommel opzuigt en uitspuugt was in het kort zijn betoog. Het nummer This Rodeo gaat over de hoerige mentaliteit (‘I’m carrying down this heavy load, Headed down this one way road’) van platenmaatschappijen, vertelde Waylon. In tegenstelling tot Pro Bono laat Waylon zich gelukkig niet afpersen door het grootkapitaal, maar keert hij zijn spaarvarken om en reist hij af naar Nashville. Het is te horen. Lef loont.


Waylon heeft de beste ‘Fuck You’ blik naar de muziekindustrie

3. Hij speelt beter gitaar dan Nick van Simon

Tijdens het promotieoptreden in Utrecht viel op dat Waylon een begenadigde gitarist is die zich niet verschuilt achter een team producers, managers en visagisten om elk mogelijk vlekje of publicitaire faux pas uit te wissen. Hij componeert zelf, en stemt zijn eigen gitaar. Zijn muziek klinkt een tandje oprechter dan wat er doorgaans uit het Nashville van de lage landen echoot: de lauwe palingsound van Volendam. Jarenlang ploeterde de jonge vader in de anonimiteit aan een oeuvre dat zich inmiddels kan meten met de wereldtop.

Afgelopen zaterdag was zijn worsteling met het maken van een nieuwe cd te volgen in de documentaire Waylon Aint Giving up Easy. In het filmverslag is te zien hoe Waylon een groep gelouterde studiomuzikanten die eerder met Prince, Michael Jackson en Miles Davis speelden zijn wil probeert op te leggen in hun thuishaven in Tenessee. In één scène doet het ambitieuze polderventje zelfs een poging gitarist Bruce Gaitsch - de man die La Isla Bonita schreef voor Madonna – op te dragen ‘minder slap’ te spelen. Heerlijk!

Helaas zal de docu, die zaterdagavond om 23.30 werd uitgezonden, nooit de aandacht krijgen die het verdient. Op de vraag aan AVRO/TROS of ThePostOnline Waylon’s filmverslag eerder kon bekijken om een preview te schrijven, bitste een woordvoerder van de fusie-omroep. ’Nee, we sturen geen we-transfer bestanden! Deze documentaire heeft voor ons geen prioriteit. Sorry.’

De studiosessie leverde uiteindelijk een van de mooiste nummer van dit jaar op, een liedje over Waylon’s bezoek aan het mekka van de country: Finally Home. ’Ik kwam in Nashville aan en voelde het meteen. Ik ben thuis. Mijn manager Paul Brinks viel mijn transformatie ook op. Hij zei: ’Hé, je staat ineens rechter op. Je kijkt beter. Ik zie het zelfs hoe jij je Buffalo Wings bestelt.’’

4. Hij is vrouwvriendelijker dan Dave Roelvink

Als je wilt weten hoe een man met vrouwen moet omgaan, dan had je donderdagmiddag rond sluitingstijd in de rij bij de MediaMarkt in Utrecht moeten aansluiten. Waylon signeerde zijn nieuwe cd en pakte zijn fans – veelal dames tussen de 18 en 35 - daar letterlijk in. Dat gaat als volgt. Waylon kijkt met een schuin hoofd wie er op hem af komt, waarna hij aan de blozende vrouw vraagt hoe het gaat en haar vervolgens in een liefdeshoudgreep neemt. De hug, die het midden houdt tussen troosten en knuffelen, houdt enkele seconden aan, waarna hij met twee decente zoenen afscheid neemt van de fan. Niks geen handen op billen of geil gegluur naar bibberende bakvissen. Professioneel aardig zijn.

Oh, Dave Roelvink wat zou jij veel van deze meneer kunnen leren. Waylon is 150 keer bekender dan jij en 230 keer beter in staat om zijn hormonale driften om te zetten in een muzikaal orgasme. Waylon maakt geen vieze filmpjes wanneer hij zich oraal laten plezieren aan de rand van een zwembad van een McDonald’s fransize-ondernemer. Als Waylon al iemand in zijn kont grijpt zijn het muzikanten die hij ontmoet in de studio. Tegen De Volkskrant maakte hij een rake opmerking over het ranzige gedrag van deze nonvaleur die ervan wordt beschuldigd betrokkenheid te zijn bij sieradenroof en een aanranding. ’Mik dat soort types gewoon in de cel, zonde om onze tijd aan te verdoen.’


Kijk, Dave Roelvink, zo ga je om met fans…

5. Hij spreekt meer waarheid dan Mark Rutte

De cel-quote van Waylon stond in een groter vraaggesprek met De Volkskrant. Waylon is maatschappelijk betrokken, maar gelukkig niet politiek correct. Hij mist onafhankelijke geesten met een goed verhaal. ’Mensen die hun poot stijf houden. Mensen die wars zijn van draaikonterij. Gewoon: mensen met ruggengraat.’ Hij stoort zich aan politici die jammeren over de Sinterklaas-waanzin. ’Weet je wat we moeten doen: voor één keer de waarheid en de mening van een klein kind ter harte nemen. Als we gewoon luisteren naar wat die ervan vindt, daar ligt de kern van het Sinterklaasfeest namelijk.’

Waylon snapt niet dat er parlementariërs en Haagse persluitjes zaniken over het uitlekken van de miljoenennota: ’Allemaal om de aandacht op te eisen. Een onzinnig marketingcircus is het in Den Haag. Je moet de politiek op een andere manier interessant maken.’

Zijn advies luidt: ’De Nederlandse regering moet zich vooral richten op wat hier gebeurt. Dus zorgen dat radicalisering in Nederland, en daarmee bedoel ik ook rechts-extremisme of andere vormen van gevaarlijk gedrag, hier geen voet aan de grond krijgt.’ Hij verlangt naar een type Fortuyn. ’Hij zei ten minste waar het op stond. Maar ja, als je dat doet, weet je dat je moordenaar tien jaar later gewoon weer op vrije voeten staat.’
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2014 @ 23:14:22 #196
163650 Greys
pi_144571525
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:57 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik kan ook niet kiezen, maar als het een keuze zou zijn over wie je nogmaals zou sturen: Anouk. Die kan gegarandeerd geweldig zingen en beheerst meer stijlen.
Dan zou ik toch liever Waylon kiezen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2014 @ 23:17:44 #197
163650 Greys
pi_144571723
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Jane het volgende:
http://cult.thepostonline(...)-bono-en-mark-rutte/

Waarom Waylon meer klasse heeft dan Ilse, Bono en Mark Rutte

Songfestivalcowboy neemt genadeloos wraak met nieuwe cd

Waylon overtreft zichzelf op zijn nieuwste cd: Heaven After Midnight. ThePostOnline sprak hem even tijdens een promotieoptreden en constateert: dit is de beste zanger van de lage landen.

1. Hij zingt beter dan Ilse de Lange

Ilse de Lange is een Hollandse huilebalk. Het gitaarmeisje uit Almelo heeft een dramatische snik in haar stem, maar dat is niet omdat ze artistiek getormenteerd is zoals country-grootmoeder Dolly Parton. De Lange heeft een huilstem omdat ze een breekbaar popje is dat altijd haar zin wil krijgen. De zangpartner van songfestivalcowboy Waylon kweelde tegen Humberto dat ze de duetmaanden met de onderkoning van de Nedercountry als ‘de zwartste periode’ uit haar carrière beschouwt.

Of zou De Lange het misschien vervelend hebben gevonden dat Waylon geen zin had om als beeldbehang te figureren naast de controlfreakerige diva? Kamp Ilse probeerde nog even het verhaal de wereld in te spinnen dat de zanger een onbetrouwbaar sujet was dat kampt met een drugsverleden. Lasterlijke praatjes waren dat.

Wie naar Waylon’s nieuwe plaat luistert, moet zijn oordeel over Het Conflict van Het Jaar 180 graden aanpassen. Ilse de Lange mag God danken te hebben samengewerkt met Waylon. Willem Bijkerk, zoals Waylon buiten het podium heet, is een veel betere zanger, liedjesschrijver en gitarist dan onze jankende countrypoes. Waylon’s nieuwste cd is het werk van een buffelende artiest die onderdook in Nashville en sleutelde aan nummers die afrekenen met demonen uit zijn verleden. Ilse de Lange huurt een van Nederlands beste liedjesschrijvers – J.B Meyers – in en pronkt dan met diens veren. Karma is a bitch, zeggen ze wel eens. Waylon staat op 1, Ilse de Lange niet!

2. Hij is guller dan Bono

De verschrikkelijke Bono laat U2’s nieuwste cd sponsoren door i-Tunes waarna hij de charitatieve held uithangt en schmiert dat hij zijn muziek gratis weggeeft om een jonger publiek te bereiken. Zelden werd er zoveel huichelachtigheid verspreid als tijdens de mondiale lancering van de nieuwe cd van die Ierse seniorenband. De katholieke U2-schijnheiligheid waar dominee Paisley zo heerlijk tegen te keer kon gaan valt des te meer op als je ziet dat Waylon’s plaat wel echt gratis te beluisteren is, namelijk via Spotify.

Waylon maakte tijdens een promotieoptreden bij de Utrechtse Mediamarkt een vileine opmerkingen over de macht van de grote jongens in de entertainmentbusiness. De muziekindustrie is een teek die middelmatige rommel opzuigt en uitspuugt was in het kort zijn betoog. Het nummer This Rodeo gaat over de hoerige mentaliteit (‘I’m carrying down this heavy load, Headed down this one way road’) van platenmaatschappijen, vertelde Waylon. In tegenstelling tot Pro Bono laat Waylon zich gelukkig niet afpersen door het grootkapitaal, maar keert hij zijn spaarvarken om en reist hij af naar Nashville. Het is te horen. Lef loont.

[ afbeelding ]
Waylon heeft de beste ‘Fuck You’ blik naar de muziekindustrie

3. Hij speelt beter gitaar dan Nick van Simon

Tijdens het promotieoptreden in Utrecht viel op dat Waylon een begenadigde gitarist is die zich niet verschuilt achter een team producers, managers en visagisten om elk mogelijk vlekje of publicitaire faux pas uit te wissen. Hij componeert zelf, en stemt zijn eigen gitaar. Zijn muziek klinkt een tandje oprechter dan wat er doorgaans uit het Nashville van de lage landen echoot: de lauwe palingsound van Volendam. Jarenlang ploeterde de jonge vader in de anonimiteit aan een oeuvre dat zich inmiddels kan meten met de wereldtop.

Afgelopen zaterdag was zijn worsteling met het maken van een nieuwe cd te volgen in de documentaire Waylon Aint Giving up Easy. In het filmverslag is te zien hoe Waylon een groep gelouterde studiomuzikanten die eerder met Prince, Michael Jackson en Miles Davis speelden zijn wil probeert op te leggen in hun thuishaven in Tenessee. In één scène doet het ambitieuze polderventje zelfs een poging gitarist Bruce Gaitsch - de man die La Isla Bonita schreef voor Madonna – op te dragen ‘minder slap’ te spelen. Heerlijk!

Helaas zal de docu, die zaterdagavond om 23.30 werd uitgezonden, nooit de aandacht krijgen die het verdient. Op de vraag aan AVRO/TROS of ThePostOnline Waylon’s filmverslag eerder kon bekijken om een preview te schrijven, bitste een woordvoerder van de fusie-omroep. ’Nee, we sturen geen we-transfer bestanden! Deze documentaire heeft voor ons geen prioriteit. Sorry.’

De studiosessie leverde uiteindelijk een van de mooiste nummer van dit jaar op, een liedje over Waylon’s bezoek aan het mekka van de country: Finally Home. ’Ik kwam in Nashville aan en voelde het meteen. Ik ben thuis. Mijn manager Paul Brinks viel mijn transformatie ook op. Hij zei: ’Hé, je staat ineens rechter op. Je kijkt beter. Ik zie het zelfs hoe jij je Buffalo Wings bestelt.’’

4. Hij is vrouwvriendelijker dan Dave Roelvink

Als je wilt weten hoe een man met vrouwen moet omgaan, dan had je donderdagmiddag rond sluitingstijd in de rij bij de MediaMarkt in Utrecht moeten aansluiten. Waylon signeerde zijn nieuwe cd en pakte zijn fans – veelal dames tussen de 18 en 35 - daar letterlijk in. Dat gaat als volgt. Waylon kijkt met een schuin hoofd wie er op hem af komt, waarna hij aan de blozende vrouw vraagt hoe het gaat en haar vervolgens in een liefdeshoudgreep neemt. De hug, die het midden houdt tussen troosten en knuffelen, houdt enkele seconden aan, waarna hij met twee decente zoenen afscheid neemt van de fan. Niks geen handen op billen of geil gegluur naar bibberende bakvissen. Professioneel aardig zijn.

Oh, Dave Roelvink wat zou jij veel van deze meneer kunnen leren. Waylon is 150 keer bekender dan jij en 230 keer beter in staat om zijn hormonale driften om te zetten in een muzikaal orgasme. Waylon maakt geen vieze filmpjes wanneer hij zich oraal laten plezieren aan de rand van een zwembad van een McDonald’s fransize-ondernemer. Als Waylon al iemand in zijn kont grijpt zijn het muzikanten die hij ontmoet in de studio. Tegen De Volkskrant maakte hij een rake opmerking over het ranzige gedrag van deze nonvaleur die ervan wordt beschuldigd betrokkenheid te zijn bij sieradenroof en een aanranding. ’Mik dat soort types gewoon in de cel, zonde om onze tijd aan te verdoen.’

[ afbeelding ]
Kijk, Dave Roelvink, zo ga je om met fans…

5. Hij spreekt meer waarheid dan Mark Rutte

De cel-quote van Waylon stond in een groter vraaggesprek met De Volkskrant. Waylon is maatschappelijk betrokken, maar gelukkig niet politiek correct. Hij mist onafhankelijke geesten met een goed verhaal. ’Mensen die hun poot stijf houden. Mensen die wars zijn van draaikonterij. Gewoon: mensen met ruggengraat.’ Hij stoort zich aan politici die jammeren over de Sinterklaas-waanzin. ’Weet je wat we moeten doen: voor één keer de waarheid en de mening van een klein kind ter harte nemen. Als we gewoon luisteren naar wat die ervan vindt, daar ligt de kern van het Sinterklaasfeest namelijk.’

Waylon snapt niet dat er parlementariërs en Haagse persluitjes zaniken over het uitlekken van de miljoenennota: ’Allemaal om de aandacht op te eisen. Een onzinnig marketingcircus is het in Den Haag. Je moet de politiek op een andere manier interessant maken.’

Zijn advies luidt: ’De Nederlandse regering moet zich vooral richten op wat hier gebeurt. Dus zorgen dat radicalisering in Nederland, en daarmee bedoel ik ook rechts-extremisme of andere vormen van gevaarlijk gedrag, hier geen voet aan de grond krijgt.’ Hij verlangt naar een type Fortuyn. ’Hij zei ten minste waar het op stond. Maar ja, als je dat doet, weet je dat je moordenaar tien jaar later gewoon weer op vrije voeten staat.’
OMG :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 15-09-2014 23:27:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin dinsdag 16 september 2014 @ 00:18:33 #198
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_144573898
Waylon verwijt media gemakzucht rondom drugsverhaal

Waylon neemt het de media kwalijk dat hij er eerder dit jaar van werd beschuldigd te zijn teruggevallen in zijn oude drugsverslaving. Rond zijn deelname aan het Eurovisie Songfestival met Ilse DeLange verschenen berichten dat hij weer cocaïne gebruikte.

"Ik heb het allemaal geprobeerd, maar dat is klaar. En dat er dan zo'n verhaal verschijnt, lekker makkelijk", zegt Waylon in Veronica Magazine. De zanger vond het vooral vervelend voor zijn naaste omgeving. "Dat raakt me wel. Dat je eigen zoon er vragen over stelt, want hij is oud genoeg om te weten waar het over gaat."

"Dat die roddelbladen worden gemaakt door volwassen mensen is zielig genoeg", aldus Waylon. "Daardoor kan ik het wel relativeren: ze hebben mij blijkbaar nodig om geld te verdienen!"

Waylon verwijt media gemakzucht rondom drugsverhaal
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator dinsdag 16 september 2014 @ 00:22:15 #199
375570 crew  Cyan9
pi_144573979
quote:
10s.gif Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Jane het volgende:
http://cult.thepostonline(...)-bono-en-mark-rutte/

Waarom Waylon meer klasse heeft dan Ilse, Bono en Mark Rutte

Songfestivalcowboy neemt genadeloos wraak met nieuwe cd

Waylon overtreft zichzelf op zijn nieuwste cd: Heaven After Midnight. ThePostOnline sprak hem even tijdens een promotieoptreden en constateert: dit is de beste zanger van de lage landen.

1. Hij zingt beter dan Ilse de Lange

Ilse de Lange is een Hollandse huilebalk. Het gitaarmeisje uit Almelo heeft een dramatische snik in haar stem, maar dat is niet omdat ze artistiek getormenteerd is zoals country-grootmoeder Dolly Parton. De Lange heeft een huilstem omdat ze een breekbaar popje is dat altijd haar zin wil krijgen. De zangpartner van songfestivalcowboy Waylon kweelde tegen Humberto dat ze de duetmaanden met de onderkoning van de Nedercountry als ‘de zwartste periode’ uit haar carrière beschouwt.

Of zou De Lange het misschien vervelend hebben gevonden dat Waylon geen zin had om als beeldbehang te figureren naast de controlfreakerige diva? Kamp Ilse probeerde nog even het verhaal de wereld in te spinnen dat de zanger een onbetrouwbaar sujet was dat kampt met een drugsverleden. Lasterlijke praatjes waren dat.

Wie naar Waylon’s nieuwe plaat luistert, moet zijn oordeel over Het Conflict van Het Jaar 180 graden aanpassen. Ilse de Lange mag God danken te hebben samengewerkt met Waylon. Willem Bijkerk, zoals Waylon buiten het podium heet, is een veel betere zanger, liedjesschrijver en gitarist dan onze jankende countrypoes. Waylon’s nieuwste cd is het werk van een buffelende artiest die onderdook in Nashville en sleutelde aan nummers die afrekenen met demonen uit zijn verleden. Ilse de Lange huurt een van Nederlands beste liedjesschrijvers – J.B Meyers – in en pronkt dan met diens veren. Karma is a bitch, zeggen ze wel eens. Waylon staat op 1, Ilse de Lange niet!

2. Hij is guller dan Bono

De verschrikkelijke Bono laat U2’s nieuwste cd sponsoren door i-Tunes waarna hij de charitatieve held uithangt en schmiert dat hij zijn muziek gratis weggeeft om een jonger publiek te bereiken. Zelden werd er zoveel huichelachtigheid verspreid als tijdens de mondiale lancering van de nieuwe cd van die Ierse seniorenband. De katholieke U2-schijnheiligheid waar dominee Paisley zo heerlijk tegen te keer kon gaan valt des te meer op als je ziet dat Waylon’s plaat wel echt gratis te beluisteren is, namelijk via Spotify.

Waylon maakte tijdens een promotieoptreden bij de Utrechtse Mediamarkt een vileine opmerkingen over de macht van de grote jongens in de entertainmentbusiness. De muziekindustrie is een teek die middelmatige rommel opzuigt en uitspuugt was in het kort zijn betoog. Het nummer This Rodeo gaat over de hoerige mentaliteit (‘I’m carrying down this heavy load, Headed down this one way road’) van platenmaatschappijen, vertelde Waylon. In tegenstelling tot Pro Bono laat Waylon zich gelukkig niet afpersen door het grootkapitaal, maar keert hij zijn spaarvarken om en reist hij af naar Nashville. Het is te horen. Lef loont.

[ afbeelding ]
Waylon heeft de beste ‘Fuck You’ blik naar de muziekindustrie

3. Hij speelt beter gitaar dan Nick van Simon

Tijdens het promotieoptreden in Utrecht viel op dat Waylon een begenadigde gitarist is die zich niet verschuilt achter een team producers, managers en visagisten om elk mogelijk vlekje of publicitaire faux pas uit te wissen. Hij componeert zelf, en stemt zijn eigen gitaar. Zijn muziek klinkt een tandje oprechter dan wat er doorgaans uit het Nashville van de lage landen echoot: de lauwe palingsound van Volendam. Jarenlang ploeterde de jonge vader in de anonimiteit aan een oeuvre dat zich inmiddels kan meten met de wereldtop.

Afgelopen zaterdag was zijn worsteling met het maken van een nieuwe cd te volgen in de documentaire Waylon Aint Giving up Easy. In het filmverslag is te zien hoe Waylon een groep gelouterde studiomuzikanten die eerder met Prince, Michael Jackson en Miles Davis speelden zijn wil probeert op te leggen in hun thuishaven in Tenessee. In één scène doet het ambitieuze polderventje zelfs een poging gitarist Bruce Gaitsch - de man die La Isla Bonita schreef voor Madonna – op te dragen ‘minder slap’ te spelen. Heerlijk!

Helaas zal de docu, die zaterdagavond om 23.30 werd uitgezonden, nooit de aandacht krijgen die het verdient. Op de vraag aan AVRO/TROS of ThePostOnline Waylon’s filmverslag eerder kon bekijken om een preview te schrijven, bitste een woordvoerder van de fusie-omroep. ’Nee, we sturen geen we-transfer bestanden! Deze documentaire heeft voor ons geen prioriteit. Sorry.’

De studiosessie leverde uiteindelijk een van de mooiste nummer van dit jaar op, een liedje over Waylon’s bezoek aan het mekka van de country: Finally Home. ’Ik kwam in Nashville aan en voelde het meteen. Ik ben thuis. Mijn manager Paul Brinks viel mijn transformatie ook op. Hij zei: ’Hé, je staat ineens rechter op. Je kijkt beter. Ik zie het zelfs hoe jij je Buffalo Wings bestelt.’’

4. Hij is vrouwvriendelijker dan Dave Roelvink

Als je wilt weten hoe een man met vrouwen moet omgaan, dan had je donderdagmiddag rond sluitingstijd in de rij bij de MediaMarkt in Utrecht moeten aansluiten. Waylon signeerde zijn nieuwe cd en pakte zijn fans – veelal dames tussen de 18 en 35 - daar letterlijk in. Dat gaat als volgt. Waylon kijkt met een schuin hoofd wie er op hem af komt, waarna hij aan de blozende vrouw vraagt hoe het gaat en haar vervolgens in een liefdeshoudgreep neemt. De hug, die het midden houdt tussen troosten en knuffelen, houdt enkele seconden aan, waarna hij met twee decente zoenen afscheid neemt van de fan. Niks geen handen op billen of geil gegluur naar bibberende bakvissen. Professioneel aardig zijn.

Oh, Dave Roelvink wat zou jij veel van deze meneer kunnen leren. Waylon is 150 keer bekender dan jij en 230 keer beter in staat om zijn hormonale driften om te zetten in een muzikaal orgasme. Waylon maakt geen vieze filmpjes wanneer hij zich oraal laten plezieren aan de rand van een zwembad van een McDonald’s fransize-ondernemer. Als Waylon al iemand in zijn kont grijpt zijn het muzikanten die hij ontmoet in de studio. Tegen De Volkskrant maakte hij een rake opmerking over het ranzige gedrag van deze nonvaleur die ervan wordt beschuldigd betrokkenheid te zijn bij sieradenroof en een aanranding. ’Mik dat soort types gewoon in de cel, zonde om onze tijd aan te verdoen.’

[ afbeelding ]
Kijk, Dave Roelvink, zo ga je om met fans…

5. Hij spreekt meer waarheid dan Mark Rutte

De cel-quote van Waylon stond in een groter vraaggesprek met De Volkskrant. Waylon is maatschappelijk betrokken, maar gelukkig niet politiek correct. Hij mist onafhankelijke geesten met een goed verhaal. ’Mensen die hun poot stijf houden. Mensen die wars zijn van draaikonterij. Gewoon: mensen met ruggengraat.’ Hij stoort zich aan politici die jammeren over de Sinterklaas-waanzin. ’Weet je wat we moeten doen: voor één keer de waarheid en de mening van een klein kind ter harte nemen. Als we gewoon luisteren naar wat die ervan vindt, daar ligt de kern van het Sinterklaasfeest namelijk.’

Waylon snapt niet dat er parlementariërs en Haagse persluitjes zaniken over het uitlekken van de miljoenennota: ’Allemaal om de aandacht op te eisen. Een onzinnig marketingcircus is het in Den Haag. Je moet de politiek op een andere manier interessant maken.’

Zijn advies luidt: ’De Nederlandse regering moet zich vooral richten op wat hier gebeurt. Dus zorgen dat radicalisering in Nederland, en daarmee bedoel ik ook rechts-extremisme of andere vormen van gevaarlijk gedrag, hier geen voet aan de grond krijgt.’ Hij verlangt naar een type Fortuyn. ’Hij zei ten minste waar het op stond. Maar ja, als je dat doet, weet je dat je moordenaar tien jaar later gewoon weer op vrije voeten staat.’
Dit vind ik dan weer een beetje treurig.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2014 @ 00:30:50 #200
163650 Greys
pi_144574155
quote:
9s.gif Op dinsdag 16 september 2014 00:22 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer een beetje treurig.
Ik denk stiekem dat Waylon het zelf ook een beetje overdreven zal vinden en niet zit te wachten op het Ilse-stukje. Hij heeft zelf ook geen linkje getweet ofzo zie ik.

(En nee ik heb het niet geschreven }:| :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')