HEREN 1. Tony David (AUS - Seed 1)
2. Raymond van Barneveld (NED - Seed 2)
3. Mervyn King (ENG - Seed 3)
4. Martin Adams (ENG - Seed 4)
5. Andy Fordham (ENG - Seed 5)
6. Tony Eccles (ENG - Seed 6)
7. Tony O`Shea (ENG - Seed 7)
8. John Walton (END - Seed 8)
9. Colin Monk (ENG)
10. Ted Hankey (ENG)
11. Steve Coote (ENG)
12. Shaun Greatbatch (ENG)
13. Bob Taylor (SCO)
14. Matt Clark (ENG)
15. James Wade (ENG)
16. Jarkko Komula (FIN)
17. Peter Johnstone (SCO)
18. Gary Robson (ENG)
19. Co Stompé (NED)
20. Erik Clarys (BEL)
21. Stefan Nagy (SWE)
22. Gary Anderson (SCO)
23. Darryl Fitton (ENG)
24. Albertino Essers (NED)
25. Vincent van der Voort (NED)
26. Ritchie Davies (WAL)
27. Peter Hunt (NWZ)
Hoi hoi Nagy is er ook weer bij
En zo te zien heeft Pusa dit jaar niet veel gepresteerd op dartsgebied en is Marco aangewezen op de playoffs om alsnog in het bezit te komen van een van de felbegeerde tickets voor het grote Martin Fitzmaurice's circus
Op de Embassy-Playoffs (31 oktober) kunnen nog 5 heren zich plaatsen voor het hoofdtoernooi.
DAMES 1. Trina Gulliver (ENG - Seed 1)
2. Francisca Hoenselaar (NED - Seed 2)
3. Mieke de Boer (NED - Seed 3)
4. Anne Kirk (SCO - Seed 4)
5. Karen Krappen (NED)
Op de Embassy-Playoffs (31 oktober) kunnen nog 3 dames zich plaatsen voor het hoofdtoernooi.
De loting (die zal worden verricht door Trina Gulliver en Peter Ebdon) voor de Embassy 2003 zal op Zondag 3 November live plaatsvinden op de BBC/SBS6 tijdens de Winmau World Masters
Jan van der Rassel mag het in zijn 1e wedstrijd opnemen tegen de Engelse Scott Macparlin (in zijn poule zit o.a. Wayne Jones).
Rick Hofstra heeft de 1e wedstrijd geloot tegen John Watson (Eng) (verder in zijn poule o.a. Richard Herbert en Andree Welge).
Jean-Paul van Acker treft de Engelsman Mick Reed in zijn 1e wedstrijd (verder in zijn poule Urs von Rufs en Les Wallace).
Roelie Bakker mag het in de 1e wedstrijd opnemen tegen Julie Gore uit Wales (verder in haar poule Clare Bywaters EK singles winnares bij de dames, Vicky Pruim, Tricia Wright).
Van de NDF site!
quote:PDC
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:51 schreef mitt het volgende:
Pff voorlopig ff niet hoor!!
Mja..waar is die Scholten ofso ergens gebleven?
quote:Apart dat ie daarbij is gegaan, terwijl de Nederlanders juist de laatste jaren zo in de picture staan...stond hij ook een Embassy...maar toen wassie opeens weg..
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
PDC
en vanavond met 4-0 kansloos aan de kant gezet door Andy Jenkins in de kwartfinale van de PADDY POWER WORLD GRAND PRIX
quote:Scholten is getrouwd met een Engelse en heeft nu ook een Pub in Engeland
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:57 schreef mitt het volgende:[..]
Apart dat ie daarbij is gegaan, terwijl de Nederlanders juist de laatste jaren zo in de picture staan...stond hij ook een Embassy...maar toen wassie opeens weg..
quote:Nee, toch? HIj had toch geen uitnodiging gehad om zich te plaatsen voor de embassey terwijl hij 29ste stond...
Op vrijdag 25 oktober 2002 20:59 schreef CAZZO het volgende:[..]
Scholten is getrouwd met een Engelse en heeft nu ook een Pub in Engeland
En volgens mij had Roland ook nog ruzie met de BDO om geld ofzoiets
Vandaar dat hij ook weg is bij de BDO
Het was volgens mij zoiets dergelijks!
quote:Dan moet je het toernooi straks via de BBC volgen
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:58 schreef Boomlaars het volgende:
krijgen we weer zo'n stomme reclame op SBS met die arrogante Van Barneveld en die Co Stompe..in het begin vond ik het nog wel leuk voor hem dat hij de titel won..maar hij gedraagt zich echt als een klein kind als hij verliest, en dan 2x achter elkaar vroeg in het toernooi uitvliegen
quote:wat raymond betreft heb je gelijk. maar je moet niet iedereen over één kam scheren. co is niet zo arrogant als barney hoor
Op vrijdag 25 oktober 2002 22:58 schreef Boomlaars het volgende:
krijgen we weer zo'n stomme reclame op SBS met die arrogante Van Barneveld en die Co Stompe..in het begin vond ik het nog wel leuk voor hem dat hij de titel won..maar hij gedraagt zich echt als een klein kind als hij verliest, en dan 2x achter elkaar vroeg in het toernooi uitvliegen
quote:Op zich is Jack Nieuwlaat wel ok, die houd zijn kop en zegt alleen de nutiige dingen. Alleen die Manting mag idd gewoon ze smoel wel houden.
Op zaterdag 26 oktober 2002 00:13 schreef J-Will het volgende:
Co is inderdaad cooler.
Ik ga denk ik dit jaar ook bbc kijken.
Ipv die irritante gozer:
Prima marker, ja hij gooit zijn dubbels goed, het loopt lekker, etc
en altijd putten uit de historie als ie geen anekdotes meer over het heden heeft.
Ik kijk vaak en BBC en SBS, ik zap gewoon tussen die 2 als ik het irri begin te vinden.
quote:volgens mij hebben ze bij SBS6 Manthing al geloosd
Op zaterdag 26 oktober 2002 09:59 schreef Emizea het volgende:Op zich is Jack Nieuwlaat wel ok, die houd zijn kop en zegt alleen de nutiige dingen. Alleen die Manting mag idd gewoon ze smoel wel houden.
Ik kijk vaak en BBC en SBS, ik zap gewoon tussen die 2 als ik het irri begin te vinden.
quote:jazekernogwel
Op zondag 27 oktober 2002 02:50 schreef Kayo het volgende:
speelt Ronny Baxter eigenlijk nog wel ?My all time favo
Martin Phillips (wales)
Brian Sorensen (denemarken)
Dennis Harbour (engeland)
Robert Wagner (noorwegen)
John Burton (wales)
quote:Nou, ik ken er dus geen een van
Op vrijdag 1 november 2002 11:15 schreef qwerty1973 het volgende:
De 5 qualifyers:Martin Phillips (wales)
John Burton (wales)
quote:owja..mwoah de rest ken ik dan niet
Op vrijdag 1 november 2002 12:58 schreef qwerty1973 het volgende:
Brian Sorensen stuurde Vincent v/d Voort met 3-0 in sets naar huis op de World Darts Trophy en de wedstrijd erna had Barney het ook knap lastig met 'm, 3-2.
quote:Er doen al best lang Scandinaviers mee. Zo haalde de Zweed Magnus Caris eens de halve finale van de Embassy.
Op vrijdag 1 november 2002 12:05 schreef mitt het volgende:[..]
Nou, ik ken er dus geen een van
En een Deen en een Noor...tjonge
quote:Jammer dat Pusa verloor van Phillips in de laatste party
Op vrijdag 1 november 2002 11:15 schreef qwerty1973 het volgende:
De 5 qualifyers:Martin Phillips (wales)
John Burton (wales)
Forum Opties | |
---|---|