Maar bloedgroenkorrels zijn groenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar wil ik wel even een filosofie over loslaten: ik denk dat deze banaanvragen geel zijn omdat ze naar de zon toe groeien en derhalve de kleurstoffen van de zon opnemen in een konkogenen. Daarna rijpen ze en vormen ze uit zichzelf een gele kleur omdat het kan.

TegenLH ingaanquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Fylax het volgende:
LompeHork stop met topics te heropenen als ik ze sluit

quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Maar bloedgroenkorrels zijn groen
 hoe kan dit dan? Kak, ik hoop dat er een bioloog hier in dit topic is die dat kan verklaren.
 hoe kan dit dan? Kak, ik hoop dat er een bioloog hier in dit topic is die dat kan verklaren.Hou je harses, ding is niet dicht en ik heb niets veranderd, bekijk de logboek entries voor dit topic maar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:05 schreef Fylax het volgende:
LompeHork stop met topics te heropenen als ik ze sluit

Wel er staat dat jij ze steeds weer opentquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]hoe kan dit dan? Kak, ik hoop dat er een bioloog hier in dit topic is die dat kan verklaren.
[..]
Hou je harses, ding is niet dicht en ik heb niets veranderd, bekijk de logboek entries voor dit topic maar.
Oh wacht dat kan je niet.

Ik ben 12 en weet niet wat dit is, kan iemand mij dit uitleggen?quote:

Nee kan ik niet ik ben ook 12.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik ben 12 en weet niet wat dit is, kan iemand mij dit uitleggen?

En ik ben 80quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Ik ben 12 en weet niet wat dit is, kan iemand mij dit uitleggen?

Wat lul je?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wel er staat dat jij ze steeds weer opent

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |