wie is da?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Jullie lijden de aandacht af van Haywood jongens.
Doe maar zo, misschien is ze wel ontvoerd ofzo :Squote:Op vrijdag 5 september 2014 21:21 schreef Rezania het volgende:
Ja, bedankt voor het plotseling verdwijnen.
Door Marie zeker dan? Die is ook zo plotseling verdwenen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doe maar zo, misschien is ze wel ontvoerd ofzo :S
Die is gewoon weggepest door deadprez en datismijnmening: kijk maar:;quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Door Marie zeker dan? Die is ook zo plotseling verdwenen.
Ja, dat ga ik niet lezen hoor. Samenvatting?quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die is gewoon weggepest door deadprez en datismijnmening: kijk maar:;
KLB / [KLB] Feedback
Ik dacht dat je niks te doen had. Het ging over nachtbagger in KLB en dat werd gesloten. DIMM en DP vonden dat het onterecht gesloten was ofzo, terwijl en 10 reeksen door elkaar liepen. Dat was (een van) haar laatste post(s)quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet lezen hoor. Samenvatting?
NB hoort dan ook in ONZ thuis, niet in KLB. Maar dan hadden ze het veel eerder moeten sluiten eigenlijk, gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niks te doen had. Het ging over nachtbagger in KLB en dat werd gesloten. DIMM en DP vonden dat het onterecht gesloten was ofzo, terwijl en 10 reeksen door elkaar liepen. Dat was (een van) haar laatste post(s)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |