berenpak2quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil die nachttaak wel overnemen. stuur maar een facebookberichtje met je wach...
online?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowiesoKeezbord ligt op sommige plekken gewoon in de winkel, zou 't gewoon kopen
anders online. altijd leuk
blauwfappertquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil wel een SC modden.
Ja ik kijk GTST.
Ik speel liever Monopoly (hihaho)quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowiesoKeezbord ligt op sommige plekken gewoon in de winkel, zou 't gewoon kopen
anders online. altijd leuk
Sjorsquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil wel een SC modden.
Ja ik kijk GTST.
Hardcore punniken in the dark?quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Leuk
Daar hebben al eerder 'nachtbaggers' overleefd
Online keezen kan ook ja (keezers.nl)quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef appelen het volgende:
[..]
online?
ik voel een lokroeptopic aankomen
Tuurlijk johquote:
Het is algemeen bekend dat ik de interesse heb om een Moderator te worden op FOK!. Dit is geen geheim ofzo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
valt niet op dat hij graag modgod wil spelen, heulemaal niet
Neger zit mobielquote:
dat is wel baasquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Online keezen kan ook ja (keezers.nl)
Deden we al een tijd met ABO'ers maar we hadden nooit een centraal lokroep topic.
Die wilde ik nog in ONZ maken (vorig jaar was dat) maar nooit zin in gehad
Zal me er binnenkort eens over buigenDe site is gemaakt door Mono's broer, vandaar dat er ook veel FOK!kers mee spelen (speelden), dus da's wel leuk als we dat weer wat laten opleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |