quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:11 schreef appelen het volgende:
[..]
ach aanpoten jij slaapt gewoon op school
Sc moeten we snel afkappen, krijgt toto nog een grotere penor omdat het door en starttequote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
als deze SC over een paar maanden kei veel topics heeft gehad kunnen we zeggen dat wij de eerste users hier waren woehoe
fok geschiedenis wat geschreven wordt hierquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef Fylax het volgende:
als deze SC over een paar maanden kei veel topics heeft gehad kunnen we zeggen dat wij de eerste users hier waren woehoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
mag niet, gaat radio49 jankenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe shoutout op je radio dan.
Hij begint terug te komenquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef appelen het volgende:
[..]
wel zielig voor mono dat je hem steeds inmaakt
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fok geschiedenis wat geschreven wordt hiernee joh deze SC wordt stormloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fok geschiedenis wat geschreven wordt hierNou onze buren kunnen er ook wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij begint terug te komenMaar sta nog steeds 6 punten voor
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of deze SC een blijvertje is mensen
quote:
Ik wil wel een SC modden.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef AF_ het volgende:
zeg fylax, gtst kijken?
En toto wilt geen sc modden, lui varken
sowiesoquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil wel een SC modden.
Ja ik kijk GTST.
Ik wil die nachttaak wel overnemen. stuur maar een facebookberichtje met je wach...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn god nee. Dan krijg ik er een nacht taak bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |