Zou kunnemquote:Op zaterdag 6 september 2014 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een intensieve week achter de rug met school.
straks zuipenquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je lichaam en je hoofd zegt dat je ff rustig aan moet doen Tjack.
heyquote:Op zondag 7 september 2014 11:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey henkie lang niet gezien..
en moge peeps ..
quote:Op zondag 7 september 2014 11:38 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
heynee klopt maar ben er weer ! Ben eigenlijk nog steeds op fok om die vbl topics door te lezen , zijn altijd wel interessant. Maar dit is natuurlijk wel de leukste sc!
naar de kroegquote:Op zondag 7 september 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Te kermis weest?
Oh nee, is natuurlijk geen kermis meer.
Lekker even ontkateren dan.quote:Op zondag 7 september 2014 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naar de kroeg
gepraat met vriendin van een vriend
vriend is nu boos
wel een super leuk meisje voor mijn beste vriend gevonden
zo blij voor hem
maar zit heel verhaal aan vast maar te veel hoofdpijn voor dat
Goed!quote:
ik heb altijd lucht in mijn buikquote:Op zondag 7 september 2014 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je nemen voor het slapen gaan
goed hoor, en ja kwam opeens aanslenterenquote:Op zondag 7 september 2014 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe ging het met de hond en heb je de kat nog weten te vinden?
Dan hadden jullie mazzel, want katten hebben een feilloos instinct voor dat soort dingen. Zal wel vreemd en stil zijn zonder die twee.quote:Op zondag 7 september 2014 17:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goed hoor, en ja kwam opeens aanslenteren
zijn nu beide weg
jaquote:Op zondag 7 september 2014 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
We gaan hem missen he?
Maar we gunnen het je heel erg!quote:
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 7 september 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
bedankt jongens en zal het proberen zo nu en dan.
quote:
bedankt lavjequote:Op maandag 8 september 2014 11:51 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Insomnia_ goede reis en veel plezier en voor jou de Traveling Wilbury's
take care
Leuk he!quote:Op maandag 8 september 2014 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
en nog even snel
er komt een nieuwe prins of prinses.
quote:Op maandag 8 september 2014 12:33 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Goedemorgen! Straks weer verder met The Sims 4, heb een ex nagemaakt en ga er een compleet gestoord gezin van maken
Toch wel het gedeelte IN het café ja?quote:Op maandag 8 september 2014 13:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
dit deed me beetje denken aan Tjacka in het cafe zaterdag.. al heb ik daar ook wel een handje van
ow en sims 4![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)rij_op_de_hak__.html
niet naar de wc gaanquote:Op maandag 8 september 2014 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Toch wel het gedeelte IN het café ja?
Heb nergens last van trouwens met m'n Somalische Sims versie
Is al gepatchedquote:Op maandag 8 september 2014 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
niet naar de wc gaan![]()
en Ja komt me best beetje herkenbaar voor
Niuewe huisgenoot is aan het klussen kom net binnen wandelen staat zijn vriendin in alleen een bloesje en veeeeeel te strak broekje te schilderen, andere huisgenoot stond naast me, en kwam totaal niet meer uit zijn woorden, krijg je als je fulltime gamer nerd bent en geen zonlicht kan verdragen hahaquote:Op maandag 8 september 2014 13:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Is al gepatcheden moest iets re-namen. Loopt als een zonnetje nu. Op wat crashes na, maar dat hoort nou eenmaal bij de sims
ff wat cheats opzoeken en lekker gaan bouwen
Denk dat het gedeelte in het café iedereen wel eens overkomtof 't poepen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |