Ben je al aan het voorbereiden voor vanavond?quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:28 schreef theguyver het volgende:
http://insidetv.ew.com/2014/09/05/mythbusters-kari-byron/
Mythbusters gaat verder met alleen de 2 hoofd presentatoren, Jamie Hyneman Adam Savage.
Volgend jaar komt het B team niet weer Tory Belleci Kari Byron Grant Imahara.
Jammer vond het juist daarom erg leuk, goeie humor en leuke frisse aanpak had het B groepje,
jawelquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:07 schreef Lavenderr het volgende:
Even vraagje: is Palm een goed biertje?
Oh gelukkig. Moet op housewarming komende week en wilde wat bier meenemen en zag zo'n leuke verpakking. Een kistje met biertjes en een mooi glas erbij.quote:
heb het niet zo vaak gedronken, is hier niet echt verkrijgbaarquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Moet op housewarming komende week en wilde wat bier meenemen en zag zo'n leuke verpakking. Een kistje met biertje en een mooi glas erbij.
Ik hou niet van bier en als ik het ooit drink is het Heineken.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb het niet zo vaak gedronken, is hier niet echt verkrijgbaar
Geenquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
Wat drink jij voor bier dan Inso? Lager ofzo?
Geeft niks hoor. Krijg je zeker onder leeftijdgenoten elke dag paar keerquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is weer. Daarom ooken
![]()
en beetje domme vraag van mij, sorry
Waar zou je zijn volgende week zaterdag. Spannend he Inso.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geeft niks hoor. Krijg je zeker onder leeftijdgenoten elke dag paar keer
Maar ik dronk altijd gewoon Grolsch hier. Vroeger werd dat bijna overal geschonken hier.
Nu niet meer helaas door overnames.
ja krijg nu zenuwen. als ik zenuwen krijg word ik altijd verkouden, heel apartquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar zou je zijn volgende week zaterdag. Spannend he Inso.
Volgens mij lopen jullie nu de hele dag de hond te knuffelen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja krijg nu zenuwen. als ik zenuwen krijg word ik altijd verkouden, heel apart
moeten zometeen kat gaan zoeken. moet ook mee.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgens mij lopen jullie nu de hele dag de hond te knuffelen.
Gewoon alle tactics van Molten Core en Blackwing Lair doornemen. Tegen de tijd dat Nefarian in je hoofd verslagen is ben je al praktisch in New York.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja krijg nu zenuwen. als ik zenuwen krijg word ik altijd verkouden, heel apart
Katten voelen zoiets aan en die gaan er vandoor. Is echt waar.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeten zometeen kat gaan zoeken. moet ook mee.
maar geen idee waar die is
Hey LR . Hoest?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alle tactics van Molten Core en Blackwing Lair doornemen. Tegen de tijd dat Nefarian in je hoofd verslagen is ben je al praktisch in New York.
Krijg ik je al bijna weer warm voor WoW of is dat wel een gepasseerd station?
Mwa. Nog altijd een beetje herstellende van het grondkoppen. Ik ga er een rustig weekend van maken denk ik.quote:
Ben je gevallen dan?quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Nog altijd een beetje herstellende van het grondkoppen. Ik ga er een rustig weekend van maken denk ik.
Jij ook aan het genieten van je welverdiende rust?
Wauw dit is een uitstekend idee. WoW simuleren in m'n hoofd. Dat zou wel echt the next step autism zijn.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alle tactics van Molten Core en Blackwing Lair doornemen. Tegen de tijd dat Nefarian in je hoofd verslagen is ben je al praktisch in New York.
Krijg ik je al bijna weer warm voor WoW of is dat wel een gepasseerd station?
YOU'RE THE BOMB. Dit kunnen 2 bosses betekenen. Of Vaelstraz of Baron Geddonquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wauw dit is een uitstekend idee. WoW simuleren in m'n hoofd. Dat zou wel echt the next step autism zijn.
Ja. Overal spierpijn, beurs en wonden. Zonde dat er net dit weekend geen voetbal isquote:
ook welquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed. Lekker lui dagje .
Met jou?
Oh dat is niet zo mooi. Hoop dat het snel over is. Sterktequote:Op zaterdag 6 september 2014 13:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
YOU'RE THE BOMB. Dit kunnen 2 bosses betekenen. Of Vaelstraz of Baron Geddon
Oh god... ik ken de namen nog echt
[..]
Ja. Overal spierpijn, beurs en wonden. Zonde dat er net dit weekend geen voetbal is
Met alles behalve Haus am See.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is niet zo mooi. Hoop dat het snel over is. Sterkte
Ja en dan uitgerekend nu geen voetbal . Klote zeg![]()
Kan ik je blij maken met een lied van Heino?
Lewy.quote:Schalke 04-doelman is doof aan één oor na poeier van Lewandowski
Schalke 04-keeper Ralf Fährmann kampt met gehoorproblemen sinds hij afgelopen zondag een schot van Bayern München-spits Robert Lewandowski tegen zijn hoofd kreeg. De doelman hoort niets meer met zijn rechteroor.
okiquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met alles behalve Haus am See.
Ben jij Marleen Bannink? Ze gaat helemaal los in de comments.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij Marleen Bannink? Ze gaat helemaal los in de comments.
Nog maar een zeemansliedje van Heino dan.quote:Op zaterdag 6 september 2014 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, hoor dit lied voor het eerst. Vond het best mooi eigenlijk.
mmm vond ik iets minderquote:Op zaterdag 6 september 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog maar een zeemansliedje van Heino dan.
goed numbrequote:
Hallonquote:
Christen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 17:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallon
Wat betekenen die visjes ook alweer die je wel eens op 'n kofferbak ziet? Gereformeerd ofzo?
Ah okay. Dat verklaart dat iemand gas bij gaf om me te laten schrikken op het zebrapad.quote:
huhquote:Op zaterdag 6 september 2014 17:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah okay. Dat verklaart dat iemand gas bij gaf om me te laten schrikken op het zebrapad.
Divje is een heiden. Blijkbaar. Kreeg een middelvinger van die gozer met z'n visjequote:
Je hebt natuurlijk een intensieve week achter de rug met school.quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja niks ga naar bed kamer om te laptoppen en ineens moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |