LIFE HACK, Guyver style!! belangrijkste gereedschap hier in huis!!! ductape!!!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Het wordt ook een soepjemaar een garde zorgt voor de minste klonten. Jouw idee zou wel eens kunnen helpen
Morgen even halen, ook niet in huisquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
LIFE HACK, Guyver style!! belangrijkste gereedschap hier in huis!!! ductape!!!
quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Morgen even halen, ook niet in huisDit dan weer wel
[ afbeelding ]
hier een voorbeeldje hoe divje aan het koken gaat!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Morgen even halen, ook niet in huisDit dan weer wel
[ afbeelding ]
Hoi Fylax.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij zit mijn geschiedenisleraar op FOK! en in BNW.
Hij zat over allemaal onderwerpen te praten waarover het in BNW gaat.
Hoi meneer.
Dit vind ik lief.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi Fylax.
Jij schijnt een leuke user te zijn.
Chemtrails, over MH17, over 9/11, BigPharma etc.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Over welke onderwerpen praatte je GS docent dan?
Whaaat misschien is het wel een stille meelezer.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Chemtrails, over MH17, over 9/11, BigPharma etc.
of een user.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Whaaat misschien is het wel een stille meelezer.
Wat doe je precies voor school dan?
havo?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
of een user.
Ik ben sowieso vaak bang dat ik in een zelfde SC zit als een leraar op mijn school of er zelfs ruzie mee maak.
Zit nu in examenjaar van middelbare school.
VMBO-T.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
havo?
Ach en anders. Voor die leraar is het erger op dit forum te zitten dan voor jou hoor.
MBO. Maar ik heb geen idee welke opleiding en ik moet al een week voor de herfstvakantie een sectorwerkstuk maken over de opleiding die ik wil gaan doen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch.
Ik doe nu ook mbo. Wat ga je hier na doen?
Waar liggen je interesses?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
MBO. Maar ik heb geen idee welke opleiding en ik moet al een week voor de herfstvakantie een sectorwerkstuk maken over de opleiding die ik wil gaan doen.
Ik heb niet echt interesses.. Ik zit de hele dag binnen, doe niets anders dan TV kijken en FOK!ken..quote:
Als ik ga wokken wel jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
hier een voorbeeldje hoe divje aan het koken gaat!
Top top top!quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:13 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vader heeft een cursus aangeboden gekregen van de nieuwe directeur van zijn bedrijf.
Goed nieuws.
Dat moet theguyver zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:55 schreef Fylax het volgende:
Volgens mij zit mijn geschiedenisleraar op FOK! en in BNW.
Hij zat over allemaal onderwerpen te praten waarover het in BNW gaat.
Hoi meneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |