SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren.
2. Gij zult geen pacehoerisme prediken
3. Gij zult uw winkansen spreiden
4. Gij zult Rijst discrimineren
5. Gij zult ThadCastle en freire adoreren als fifagoden
6. Gij zult de 10 geboden respecteren
7. Gij zult uw medemens converteren tot het PS4 fanboyisme
8. Gij zult den troll Litmanen niet voeden
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden
10. Gij zult DS2 trollen![]()
TR GemachDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik hoef toch zeker niet alles maar te accepteren? Je kan ook te ver gaan. En ik heb het dan misschien wel gezegd, maar daar heb ik toch sorry voor gezegd? Dus dan maakt het niet meer uitquote:![]()
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hier
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hier![]()
![]()
Zhanoquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hierhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
das joodnlquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Iemand gespot die Rijst, Kevin en Mac Kandji volgt. En een mooie kinpiercing. Benieuwd wie dat is van hier![]()
2 Twitters nicequote:
Wel wat oud voor een student maar tochDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heet die Michael? Hij ziet er echt precies zo uit als ik verwachtte.quote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
post twitterhandle danquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Naam en foto, daar heb ik hier al vaak zat gezeik mee gehadquote:![]()
Hij heeft ook een paar tikken op zijn neus gehad zo te zien
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zijn twitter is ook een beetje gehackt denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naam en foto, daar heb ik hier al vaak zat gezeik mee gehad![]()
Hij heeft ook een paar tikken op zijn neus gehad zo te zien![]()
![]()
Nee hij houdt gewoon van Gucci handbagsquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zijn twitter is ook een beetje gehackt denk ik
Elke dag![]()
Hoe Arsenalfans zich voelen nadat de club Welbeck koopt in plaats van de genoemde Falcao, Huntelaar en Cavani:
https://vine.co/v/MTrtQLuuhY0
Blijft echt een briljante vine.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |