Geen remote hands op datacenterquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:56 schreef Slabber het volgende:
[..]
Als er fysiek iets met de server is het een beetje lastig om met KVM te gaan kijken lutser
Dit is niet t typische gevalletje datacenter.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:04 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Geen remote hands op datacenter... ik bel een keer en die shit wordt gefixt.
Dat zijn natuurlijk sowieso kut klantenquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:08 schreef Slabber het volgende:
[..]
Dit is niet t typische gevalletje datacenter.
Die lutsers bij de klant hebben een eigen servertje staan op een kastje bij hun ergens, en hoevaak de baas al heeft gezegd dat ze er met hun tengels vanaf moeten blijven gaat t toch altijd fout.
Wij hebben t bedrijf al meerdere malen gezegd dat ze een server bij ons moeten nemen ( datacenter in het gebouw ) of dat ding in een afgesloten ruimte moeten zetten, maar nee want kost geld terwijl ze t geld dat ze aan ons hebben uitbesteed ook in het goed opbergen van hun server konden stoppen of iets dergelijks
extra klacht: kutbedrijven die alleen maar kleine factuurtjes zien en t totaalplaatje vergeten.
klanten zijn sowieso kut, willen altijd het goedkoopste en worden boos als het kapot / fout gaat.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:09 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk sowieso kut klanten
Na verscheidene aanbevelingen blijft de klant koning, en als zij een OP server willen krijgen ze die ook. Service en onderhoud kost alleen veeeeel meer, maar zoals ik al zei kijken ze naar de factuurtjes en niet naar het totaalplaatjequote:Op vrijdag 5 september 2014 16:16 schreef jpg97 het volgende:
Klanten met On-premise servers en geen Hypver-v/VMWare/Citrix omgeving
Zijn die 4 collega's ook met paard en wagen naar die klant gegaan?
In dat geval: "Geen all-inclusive-contract bij OP klanten kunnen verkopen"quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:20 schreef Slabber het volgende:
[..]
Na verscheidene aanbevelingen blijft de klant koning, en als zij een OP server willen krijgen ze die ook. Service en onderhoud kost alleen veeeeel meer, maar zoals ik al zei kijken ze naar de factuurtjes en niet naar het totaalplaatje
gelukkig niet mijn taak/verantwoordelijkheidquote:Op vrijdag 5 september 2014 16:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
In dat geval: "Geen all-inclusive-contract bij OP klanten kunnen verkopen"
Wat doe je daar dan, behalve op FOK! zitten?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:23 schreef Slabber het volgende:
[..]
gelukkig niet mijn taak/verantwoordelijkheid
Applicaties onderhouden en ontwikkelen. En koffie drinken. En peukjes roken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:24 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan, behalve op FOK! zitten?
Is ook maar goed, ik hou niet zo van die drukke plekken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef flappy het volgende:
HAHAHA, je collega's zitten lekker met zijn vieren op een terras bier te zuipen en wilde jou er niet bij hebben.
Hardcorequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef Flitskikker het volgende:
http://www.di.fm/gabber
Deze zender keihard opzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |