Meer bier voor jouwquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:41 schreef Slabber het volgende:
Nou is het zo dat elke vrijdag van 4 tot 5 bier wordt gedronken omdat weekend.
Klacht: alleen op kantoor en geen bier drinken na t werk.
gewaardeerde reactiequote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef Flitskikker het volgende:
http://www.di.fm/gabber
Deze zender keihard opzetten.
stagaires?quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef 44rdbei het volgende:
er zijn 4 collega's nodig om de server te fixen?
beetje veel niet
Omdat er een andere klant in de buurt zit zijn er twee de server repareren en de andere twee naar de klant in de buurt voor weet ik veel.quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef 44rdbei het volgende:
er zijn 4 collega's nodig om de server te fixen?
beetje veel niet
bier staat nog koud, over een kwartiertje gaan ze open!quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:46 schreef Der_Mann het volgende:
ik hoop nie dat je collegas met de auto gaan want bier drinke en dan rijden is tuurlijk nie goei
Geen terechte klacht.quote:Klacht: alleen op kantoor en geen bier drinken na t werk.
Antiklacht: alleen op kantoor en om 4 uur al klaar ipv 5.
maar omdat de echte kantoor spirit er in zit moet dat natuurlijk met de collega's gebeuren onder het genot van de "Wat gaan we dit weekend doen met vrouw en kinders".quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:47 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Geen terechte klacht.
Als je om 4 uur al klaar bent kun je alsnog bier gaan drinken
Kinderen hebbenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:48 schreef Slabber het volgende:
[..]
maar omdat de echte kantoor spirit er in zit moet dat natuurlijk met de collega's gebeuren onder het genot van de "Wat gaan we dit weekend doen met vrouw en kinders".
Moet je ook niet op je werk drinkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:50 schreef Slabber het volgende:
[..]
ik gelukkig niet, maarja daarbij ook geen vrouw
De enige tijd dat ik sociaal met anderen drink. Na het bierdrinken op de fiets naar huis en dan weer op t zolder gaan zittenquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:52 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
Moet je ook niet op je werk drinken
quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:53 schreef Slabber het volgende:
[..]
De enige tijd dat ik sociaal met anderen drink. Na het bierdrinken op de fiets naar huis en dan weer op t zolder gaan zitten
Beetje sneu om tijdens de borrel te doen alsof je aan het werk bent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |