Zwak uitgedrukt, maar toch....quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:04 schreef Rezania het volgende:
TS maakt ongenuanceerde aannames. En is homo.
Een klacht dat niet meer is dan een feitelijke constatering terecht noemen.quote:
Homo, derhalve niet gelezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klagen over een feitelijke constatering.
Kan jij lezen dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Homo, derhalve niet gelezen.
Edit geconstateerd, nog niet gelezen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een klacht dat niet meer is dan een feitelijke constatering terecht noemen.
Ik denk dat het woordje 'niet' ontbreekt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hij die leest vertroebelt zijn geest.
Klopt als een bus!!!quote:
Ik weet toch zelf wel wie ik citeer verdomme!quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat het woordje 'niet' ontbreekt.
Nee, denk het niet.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet toch zelf wel wie ik citeer verdomme!
Projectie gespot.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De tegendraadse man snapt er veelal niets van.
Op de man spelen, deze discussie is over lijkt me.quote:
Dat is mijn argument dat jij tegendraads bent.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op de man spelen, deze discussie is over lijkt me.
Zeer onlogisch argument dan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat is mijn argument dat jij tegendraads bent.
Het feit dat jij mag posten is pas een terechte klacht.quote:Op vrijdag 5 september 2014 16:39 schreef beverton het volgende:
Rezania is een homo, derhalve terechte klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |