Dat kolven is echt geweldig om te zien.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alcohol en melkproductie
Het alcoholpercentage van oud bruin bier is 2,5% (gewoon bier 5%). Deze biersoort werd vroeger genoemd ter bevordering van de melkproductie. Dit advies is achterhaald. De beste methode om je melkproductie te verbeteren, is en blijft: vaak, goed en lang genoeg aanleggen. Als je baby niet aan de borst kan drinken, is het van belang om geregeld (zonodig elke twee uur) af te kolven met een goed werkende kolf.
Ik merk het ja. Fireball is op de radio.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:09 schreef Karina het volgende:
Oh gewoon de alcohol dusNiks mysterieus blijkbaar.
Maar ik moet wegWeekend begint.
okquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[ [url=
[..]
]afbeelding[/url] ]
Wtf staat je huis er over 4 uur nog?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kolven is echt geweldig om te zien.
Ik zou mij vrouw zo weer met kind schoppen, puur en allen om het kolven te kunnen zien.
Eh, goed hoor.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ging iets mis sorry
Hoe was je vakantie.
Rule 34, dus zoek maar eens rond op internetquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kolven is echt geweldig om te zien.
Ik zou mij vrouw zo weer met kind schoppen, puur en allen om het kolven te kunnen zien.
Nou niet echt. Maar het is wel te gek om te zien.quote:
Dat moet je irl zien. Niet op xhamster.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rule 34, dus zoek maar eens rond op internet
Associeer het voornamelijk met koeien melken op de een of andere manier, weinig erotisch aan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou niet echt. Maar het is wel te gek om te zien.
Hij was van een banaan gevallen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zat Gordon gisteren met zijn poot in het gips?
Gordon is zelf een poot.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
waarom zat Gordon gisteren met zijn poot in het gips?
Godver. Stond net onder control cquote:
Ik zit redelijk safe. M'n collega is daarentegen alweer zenuwachtig aan het wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf staat je huis er over 4 uur nog?
wel jammer, want nu kon hij niet met die dolfijn zwemmen op het eindequote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was van een banaan gevallen.
Hoe ironisch.
Daar moet je ook niet onder gaan staan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godver. Stond net onder control c
Waar is JR eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet onder gaan staan.
~ JR
Moet gewoon een keertje goed misgaan toch.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zit redelijk safe. M'n collega is daarentegen alweer zenuwachtig aan het worden
Denk niet dat die dolfijn daar zin in gehad zou hebben.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
wel jammer, want nu kon hij niet met die dolfijn zwemmen op het einde
Deze zomer is de rivier al eens overstroomd ja. Maar op wat ondergelopen kelders na was er weinig aan de hand. Doden vallen meestal iets verder van de bergen of iets dichterbij de bergenquote:Op vrijdag 5 september 2014 14:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet gewoon een keertje goed misgaan toch.
Laatst ook al met dat trapje dat een waterval was geworden, wel geinig om te zien tho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |