Doordat mensen het niet meer durven mee te nemen kopen ze het daar wel. Dat je er wel liters alcohol mag kopen maar geen fucking jointje mag draaien is gewoon scheefquote:Op maandag 8 september 2014 08:48 schreef Robophatt het volgende:
Dat beleid staat momenteel sowieso onder vuur als ik me niet vergis. Ook het feit dat je er te snel een strafblad mee krijgt.
Maar goed, shit meenemen om te verkopen vind ik sowieso een beetje kansloos. Hypocriet misschien, maar ik heb altijd zoiets van regel dat gewoon voor jezelf en van tevoren.
Jointjes draaien of wat dan ook interesseert me niet. Pillen verkopen op een festival vind ik gewoon slap. Ben daara toch gvd niet om geld te verdienenquote:Op maandag 8 september 2014 08:55 schreef haan33 het volgende:
[..]
Doordat mensen het niet meer durven mee te nemen kopen ze het daar wel. Dat je er wel liters alcohol mag kopen maar geen fucking jointje mag draaien is gewoon scheef
Hoezo pillen verkopen slap?quote:Op maandag 8 september 2014 08:58 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jointjes draaien of wat dan ook interesseert me niet. Pillen verkopen op een festival vind ik gewoon slap. Ben daara toch gvd niet om geld te verdienen![]()
Mijn probleem niet als anderen hun shit niet mee naar binnen durven nemen. Dan zijn ze er gewoon nog niet klaar voor, want zo moeilijk is het allemaal niet.
Ja dus? Interesseert mij niet of er vraag of aanbod is. Ik ga naar een feest/festival om mezelf te vermaken, niet om pillen te verkopen aan kinders die zelf te bang zijn om ze langs de security mee te nemen. En dan het risico lopen dat ik gepakt word omdat ik sta te dealen zekerquote:Op maandag 8 september 2014 09:06 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoezo pillen verkopen slap?
Er is vraag dus komt er vanzelf aanbod.
niemand dwingt jou pillen te verkopen, snap niet waar jij nou een probleem van maakt?quote:Op maandag 8 september 2014 11:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dus? Interesseert mij niet of er vraag of aanbod is. Ik ga naar een feest/festival om mezelf te vermaken, niet om pillen te verkopen aan kinders die zelf te bang zijn om ze langs de security mee te nemen. En dan het risico lopen dat ik gepakt word omdat ik sta te dealen zekerDacht het niet.
Van die neptopics van jou ouwequote:Op maandag 8 september 2014 11:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
niemand dwingt jou pillen te verkopen, snap niet waar jij nou een probleem van maakt?
Godkk mag toch gewoon m'n mening geven of niet?quote:Op maandag 8 september 2014 11:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
niemand dwingt jou pillen te verkopen, snap niet waar jij nou een probleem van maakt?
En dit.quote:Op maandag 8 september 2014 11:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Van die neptopics van jou ouwe
ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 8 september 2014 11:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Godkk mag toch gewoon m'n mening geven of niet?Jij maakt er vervolgens een probleem van.
Oooh zo sterk deze, goede comeback hoor Haan.quote:
Mijn care-o-meter is kapotquote:Op maandag 8 september 2014 11:40 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Komen pochen dat je dealt op een openbaar forum en vervolgens een foto van jezelf in het topic plaatsen. Topgangstertje, ben je hoor.
je deed zo lief altijdquote:Op maandag 8 september 2014 11:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oooh zo sterk deze, goede comeback hoor Haan.
Jij ook maar je ban heeft je duidelijk ijskoud en hard gemaakt en nu vat je alles veel te persoonlijk op. Als mijn vrienden gaan lopen dealen op een feest dan vertel ik ze ook dat ik dat onnozel vind.quote:
jij denkt dat ik het persoonlijk opvat wat hier gezegd wordt? Ik vond jouw argumentatie alleen een beetje apartquote:Op maandag 8 september 2014 11:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij ook maar je ban heeft je duidelijk ijskoud en hard gemaakt en nu vat je alles veel te persoonlijk op. Als mijn vrienden gaan lopen dealen op een feest dan vertel ik ze ook dat ik dat onnozel vind.
Omdat je gelijk in de verdediging schoot en het uiteindelijk op ongesteldheid ging spelenquote:Op maandag 8 september 2014 11:46 schreef haan33 het volgende:
[..]
jij denkt dat ik het persoonlijk opvat wat hier gezegd wordt? Ik vond jouw argumentatie alleen een beetje apart
Maarrrrrrrrrrr, hij vat het niet persoonlijk op heur.quote:Op maandag 8 september 2014 11:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat je gelijk in de verdediging schoot en het uiteindelijk op ongesteldheid ging spelen
Jij begon een beetje de driftkikker uit te hangen, maar je mag me best appen hoor dan zie je dat ik lieve boy benquote:Op maandag 8 september 2014 11:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat je gelijk in de verdediging schoot en het uiteindelijk op ongesteldheid ging spelen
niks mis meequote:Op maandag 8 september 2014 11:53 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
Nog een beetje aan klantenbinding doen ook hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |