'Jammer' jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:10 schreef Hoplahopla het volgende:
Je mag blij zijn dat ze je niet ter plekke executeren.
Drugs zijn een instantaan doodvonnis waard wat mij betreft.quote:
Drugs is oke, haan nietquote:Op zaterdag 6 september 2014 20:13 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Drugs zijn een instantaan doodvonnis waard wat mij betreft.
he ouwe rukkahquote:
quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ha, mijn mede bierliefhebber is er weer.
15kg afgevallen en nog steeds levensgenieterquote:
Ik zie het ja.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
15kg afgevallen en nog steeds levensgenieter
quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zie het ja.
Dat staat je beter trouwens hoor, zo'n gezonde slanke kop.
Ja want ze zijn maar een uurtje bezig met de opbouw dus dat terrein ligt er 24 uur van tevoren nog verlaten bijquote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef GekkePoes het volgende:
Je moet je stack ook de dag van te voren al op het terrein begraven
illies zijn pillen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij zegt dat hij hem user illi aka xlilly gegeven heeft
Je stack onder je zak.quote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef GekkePoes het volgende:
Je moet je stack ook de dag van te voren al op het terrein begraven
dit lul jequote:Op zondag 7 september 2014 23:23 schreef Goanaut het volgende:
Nederland is een land van teveel regeltjes. Ik was vorige maand op een festival in Portugal. Veel drugs zijn daar gedecriminaliseerd. Je mag in dat land tot 25 gram wiet en 2 gram mdma bij je hebben. Op het festival kon je je drugs laten testen. Mocht je teveel hebben gebruikt staat er een groep artsen en therapeuten voor je klaar om je door je trip te begeleiden. Er gaat daar niks mis en iedereen is gewoon relaxt. Top week dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |