anderhalve maand maandoverzicht datum is nogal wat hè vriendquote:Op donderdag 4 september 2014 23:29 schreef Zelva het volgende:
Mensen die 'ten minste houdbaar tot' niet snappen
Nog maar een keer dan:quote:Op donderdag 4 september 2014 23:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
anderhalve maand maandoverzicht datum is nogal wat hè vriend
anderanderhalve maand na tht dan. dandy vraag hier of een ander het nog zou vertrouwenquote:Op donderdag 4 september 2014 23:31 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nog maar een keer dan:
Mensen die 'ten minste houdbaar tot' niet snappen
Een THT-datum zegt hélémaal totaal niets over of het na die datum nog veilig te eten is of of het nog te vertrouwen is.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:34 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
anderanderhalve maand na tht dan. dandy vraag hier of een ander het nog zou vertrouwen
Maar Maar Marokkanen mij voorstellen dat veel mensen deze spekkies na 4 jaar niet meer zouden eten. Ik was vooral benieuwd naar de risico's als het niet goed meer blijkt te zijn. Daarnaast of een ander het nog zou eten als je weinig geks ziet maar die tht dus 15 maand terug is. Afijn, ik heb het op dis zal het wel zien.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een THT-datum zegt hélémaal totaal niets over of het na die datum nog veilig te eten is of of het nog te vertrouwen is.
De kwaliteit is gegarandeerd tot die datum, meer niet. Bij producten waarvan de THT is verstreken moet je zelf organoleptisch bepalen of je het wel of niet nog appetijtelijk vindt.
dat dus.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:57 schreef RobinOok het volgende:
Gewoon goed uitbakken. Lijkt me niks mis mee.
Autocorrectquote:Op donderdag 4 september 2014 23:50 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Maar Maar Marokkanen mij voorstellen dat veel mensen deze spekkies na 4 jaar niet meer zouden eten. Ik was vooral benieuwd naar de risico's als het niet goed meer blijkt te zijn. Daarnaast of een ander het nog zou eten als je weinig geks ziet maar die tht dus 15 maand terug is. Afijn, ik heb het op dis zal het wel zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |