abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144183378
Ik ben zeer geïnteresseerd in de parallellen tussen joden in Europa en Rusland en de Koreanen in Japan. Alles wat in deze post staat is niet wat ikzelf geloof maar wat ik heb verzameld van diverse Aziatische fora en vele websites. Ik ben erg geïnteresseerd in een mogelijk Koreaans complot binnen Japan. Zij worden 'parasieten' genoemd.

Ik lees over zogeheten zainichi Koreanen (Koreanen die in Japan verblijven) en het verbaast mij hoeveel overeenkomsten er zijn met wat er altijd werd en wordt gezegd over joden.

De zainichi runnen Japan. Zij gedragen zich Japans en nemen Japanse namen aan, net zoals Joden zich als blank gedragen en Duitse/Poolse/Russische/Franse/Spaanse/Nederlandse/Noorse/Engelse/Hongaarse/enz. namen aannemen. De zainichi runnen de media en hebben een grote invloed op de politiek.
Klinkt als een Koreaanse versie van typische anti-semitische propaganda. Zainichi zouden de yakuza runnen en er wordt inderdaad druk worden uitgeoefend door de yakuza op vele politici (velen met banden met de yakuza zelf of geintimideerd door de yakuza), rechters (ik heb veel gelezen over rechters die onder druk werden gezet omdat zij in bepaalde rechtszaken met leden van de yakuza hadden te maken), en media figuren (hetzelfde verhaal als bij politici, Shinsuke Shimada is een goed voorbeeld). De gemiddelde Westerner zal geen verschil zien tussen Japanners, Koreanen, Chinezen en Taiwanezen maar die zijn er toch duidelijk wel. Ik zie inderdaad veel Koreaanse gezichten op zogenaamd 'Japanse' personen.

Zij runnen de yakuza, waardoor deze zogenaamde Japanse mafia eigenlijk een Koreaanse mafia is, net zoals de zogenaamde Russischie mafia niet echt Russisch is, maar gerund door Joden en een heleboel etnische minderheden zoals Tataren en Georgiërs.
Dit is blijkbaar een feit en is veel over te vinden. Heel veel prominente leden en bazen in de yakuza zijn inderdaad Koreaans.
quote:
While ethnic Koreans make up only 0.5% of the Japanese population, they are a prominent part of yakuza, despite or perhaps because they suffer severe discrimination in Japanese society alongside the burakumin.[34][35] In the early 1990s, 18 of 90 top bosses of Inagawa-kai were ethnic Koreans. The Japanese National Police Agency suggested Koreans composed 10% of the yakuza proper and 70% of burakumin in the Yamaguchi-gumi.[34] Some of the representatives of the designated Bōryokudan are also.[36] The Korean significance had been an untouchable taboo in Japan and one of the reasons that the Japanese version of Kaplan and Dubro's Yakuza (1986) had not been published until 1991 with the deletion of Korean-related descriptions of the Yamaguchi-gumi.[37]
http://en.wikipedia.org/wiki/Yakuza
quote:
Japan's richest man in 2011, Masayoshi Son, was a Korean but this is an exception rather than a rule due to discrimination of foreigners. Koreans make up 0.5% of the population but about 30% of the Yakuza is thought to be Korean. They get to high ranks in the gangs, many have been bosses.
quote:
Yakuza is a zainichi organization. Most of the smuggled prostitutes are either chinese, chinese, thai, or filipina. They confiscate their passport in order to control them.
quote:
in old days, Yakuza's roles was resolve "cannot resolve in law" problems.
and save poor people.
those Yakuza's spirit called " 仁義" (JINGI)
but they ware evil / criminals for bakufu (government)

nowadays, Yakuza is almost Zainichi Korean.
they are just mafia.
but minority traditional true Japanese yakuzas still had Jingi.
I believe so.
- Diverse Yahoo! Answers reacties

De zainichi runnen ook de extreem-rechtse groeperingen in Japan (uyoku dantai), de prostitutie en gokspelen. De zogenaamde Jaoanse nationalisten die met luidsprekers al schreeuwend rondrijden in busjes zijn eigenlijk Koreanen vermomd als Japanners.
Er is inderdaad een link met de yakuza en de (Noord/Zuid)-Koreaanse overheid. Vele uyoku dantai blijken inderdaad Koreaans te zijn. Dit om een slechte naam te geven aan Japans patriotisme en nationaal gevoel. Ze vallen zelfs hun eigen (Koreaanse) ambassade aan. Mogelijk met als doel om multiculturalisme te vorderen?
http://www.japanprobe.com(...)rch-against-fuji-tv/
http://nl.urbandictionary.com/define.php?term=uyoku%20dantai
https://answers.yahoo.com(...)0110921041409AAO3qkB
quote:
Several years ago — I had been in-country a year or so — I was out with a Japanese friend. We were in a small town near the village where I lived. A hot spring resort town. An onsen town. I had learned previously that these spa towns had a large number of “men’s clubs,” also known as Soap Land. Basically, brothels. But legal ones, despite the fact that prostitution is completely *il*legal in Japan. These establishments are all run by the Yakuza.
http://www.businessinsider.com/japanese-yakuza-mafia-2014-1

Veel zogenaamd Japanse acteurs, zangers en sporters zijn Koreaans, Een opmerkelijk aantal Japanese miljardairs zouden ook Koreaans zijn.
quote:
t's not. I do know that things are not that bad anymore. But do u know why many singers, movie stars and atheletes are Zainichi?
quote:
That's why we are able to talk about how there is so many Zanichi in Sports and Entertainment - information from the internet. We all know who they are and many celebs don't even try to hide it.
quote:
And Yakuza, 0.5 Zainichi in Japan (of total) makes up 30% of Yakuza
quote:
The Zainichi don't belong in Japan whatsoever.

They only cause disharmony and problems.

Those who choose to become Zainichi will never be welcomed in Japan.

That's the truth.
quote:
The issue is that Zainichi are hateful towards Japan.

They refuse to integrate into Japanese society, insult Japanese, Engage in spying and lie about the real history.

Organizations like Chongryon are teaching North Korean anti-Japanese education to Zainichi and running criminal organizations to funnel money from Pachiinko profits into DPRK bank accounts and take public land away from Japanese kids and not allowing them to play.

Many Zainichi also are involved in crime and criminal cases such as Joji Obara. Furthermore even the Uyoku are infested with Zainichi.

Now that left wing idiot Hatoyama is giving voting rights to them so they can elect leaders who will do their bidding.
http://www.asiafinest.com/forum/index.php?showtopic=222455

Koreanen lezen de Talmoed? Van wikipedia:
quote:
While very few South Koreans are interested in Judaism as a religion, because of philo-Semitism they reportedly hope to emulate Jews' high academic standards by studying Jewish literature, and also identify with Judaism's arduous history and emphasis on family. Almost every household has a translated copy of the Talmud, which parents read to their children, and the book is part of the primary-school curriculum. The media often discusses the merits of "Jewish education".
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Jews_in_South_Korea

Vele slechte buurten in Tokio en Osaka zijn zainichi buurten. Zainichi zijn verantwoordelijk voor veel meer misdaad dan Japanners.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Zainichi

Zainichi plegen 625x zoveel miisdaden als Japanners:
http://rigorous.exblog.jp/18900670

Must watch: zielige interview met een Japans-Koreaanse miljardair/parasiet (volgens de naam van de playlist)
"16000 pachinko parlors in Japan of which 70% are operated by Koreans. There are North Korean operators sending money to Kim Jong Il" - uit deel 2 van dit interview, gewoon mainstream news dit!!

Maar het wordt nog gekker - 90% volgens dit nieuwsbericht! Is wel wat ouder:

We should have a nuclear weapon and drop it on Japan!
I honestly say that I want Japan to sink to the sea.

Op de basisschool worden kleine peuters geleerd dat Japan ten onder moet gaan

Op een Koreaanse televisieshow: "If you do anything bad overseas, just say "I'm Japanese" hahaha
"I'll step on someone's foot; "Shumimasen" hahahaha briljant!!

[ Bericht 0% gewijzigd door NickGrouwen op 04-09-2014 21:41:57 ]
pi_144183795
Nee koreanen zij de belgen van vietnam
nee echt niet !
  donderdag 4 september 2014 @ 21:41:28 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_144183856
Chinezen zijn de Joden van Indonesië. Dat weet ik dan weer wel.
The End Times are wild
  donderdag 4 september 2014 @ 21:47:05 #4
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_144184063
Dat hebben ze daar niet alleen met Koreanen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 4 september 2014 @ 23:08:03 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_144187220
niet gelezen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_144189155
Veel te lang niet gelezen.
Ура для россии
pi_144193331
Hoe kneuzerig moet je zijn om iets als "niet gelezen" te posten
pi_144194703
Koreanen, jappen, chinezen. Allemaal een pot nat
pi_144195501
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:12 schreef GhpH het volgende:
Koreanen, jappen, chinezen. Allemaal een pot nat
Niet echt nee
En "jappen" zou ik maar niet gebruiken
pi_144197988
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 10:41 schreef NickGrouwen het volgende:

[..]

Niet echt nee
En "jappen" zou ik maar niet gebruiken
Hoezo niet? Is toch een woord. 1 jap, twee jappen.

Ik jap, jij japt, wij jappen.
  vrijdag 5 september 2014 @ 15:32:06 #11
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_144204605
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 21:41 schreef LXIV het volgende:
Chinezen zijn de Joden van Indonesië. Dat weet ik dan weer wel.
Van heel zuidoost Azie. En Japanners zelf zijn de reservejoden van de VS. Ik ken mijn etnische stereotypen.

Complimenten overigens voor de kwaliteits-OP.
  vrijdag 5 september 2014 @ 16:53:54 #12
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_144207145
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:32 schreef Louis22 het volgende:

[..]

Van heel zuidoost Azie. En Japanners zelf zijn de reservejoden van de VS. Ik ken mijn etnische stereotypen.

Complimenten overigens voor de kwaliteits-OP.
De geschiedenis van de Chinezen in ZO-Azië is natuurlijk niet zomaar te vergelijken met die van de Joden in de diaspora. Er is altijd een thuisland geweest, er is geen gemeenschappelijke godsdienst of ideologie, er is geen geschiedenis van emancipatie of vervolging vanuit Christendom of Islam. Ook hebben de Chinezen zich voornamelijk beperkt tot het bereiken van posities in de handel en industrie, niet in het culturele of bestuurlijke leven.
Overeenkomsten zijn wel dat veel Chinezen (in Indonesië tenminste) economisch succesvoller zijn dan de lokale bevolking, wat wrevel wekt, en dat zij een internationaal netwerk hebben (in de Chinese taal), wat hun handelsmogelijkheden biedt.
The End Times are wild
pi_144209313
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 16:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

De geschiedenis van de Chinezen in ZO-Azië is natuurlijk niet zomaar te vergelijken met die van de Joden in de diaspora. Er is altijd een thuisland geweest, er is geen gemeenschappelijke godsdienst of ideologie, er is geen geschiedenis van emancipatie of vervolging vanuit Christendom of Islam. Ook hebben de Chinezen zich voornamelijk beperkt tot het bereiken van posities in de handel en industrie, niet in het culturele of bestuurlijke leven.
Overeenkomsten zijn wel dat veel Chinezen (in Indonesië tenminste) economisch succesvoller zijn dan de lokale bevolking, wat wrevel wekt, en dat zij een internationaal netwerk hebben (in de Chinese taal), wat hun handelsmogelijkheden biedt.
Ik hoor dat de Chinezen Afrika gaan koloniseren/aan het koloniseren zijn :D
  zaterdag 6 september 2014 @ 13:52:11 #14
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_144237196
http://en.wikipedia.org/w(...)d_Global_Instability

Goed boek over dit onderwerp. Geschreven door een Chinese die hokt en fokt met een Amerikaanse jood.
  zondag 7 september 2014 @ 11:24:39 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_144266484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 13:52 schreef Louis22 het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)d_Global_Instability

Goed boek over dit onderwerp. Geschreven door een Chinese die hokt en fokt met een Amerikaanse jood.
quote:
Similarly, in Indonesia the Chinese Indonesians are 3% of the population but control 70% of the economy. There is a similar pattern in other Southeast Asia nations.
Dit is precies wat ik ook waargenomen heb (op micro-niveau). De Chinezen beschikken tov de lokale bevolking over een hogere intelligentie en vooral over het vermogen om op lange termijn vooruit te zien. Dat maakt ze economisch zo succesvol en als aparte ethnische groep zo gehaat.

Iets wat ik nooit zal vergeten (al was dit dan in Egypte): Op de laatste vakantiedag gaat het reisgezelschap vanuit het hotel met een -gammele- bus op weg naar het vliegveld. Halverwege krijgt de bus een lekke band en er moet een nieuwe band geregeld worden. Iedereen gaat uit de bus om daar te wachten. Kom er een schoenpoetsertje aan en kan bij iemand zijn schoenen poetsen. Die geeft hem ca. 8 pond (want wat moet je thuis nog met dat kleingeld).
De kans van zijn leven voor die jongen. Iedereen gaat nu vanuit het vieze Egypte naar het schone vliegveld, dus wil zijn schoenen gepoetst hebben. Tevens wil iedereen nu van zijn kleingeld af, dus maakt het weinig uit wat hij nog betaalt. Die jongen kon daar in een uurtje meer verdienen dan normaal in een maand!

Wat doet hij echter nadat hij de acht pond gekregen heeft? Hij pakt zijn spullen en wil gaan. Ik spreek hem aan en leg hem uit dat hij nu en hier zijn kans moet nemen!! Hij zegt dat hij maar 4 pond per dag hoeft te verdienen, is verder niet geïnteresseerd en gaat er vandoor.

Als dat jongetje een Chinees was geweest dan had hij gepoetst alsof zijn leven er vanaf hing, had het vrijgekomen geld geinvesteerd in een legertje van schoenpoetsers en was over 30 jaar in de top gekomen. Maar dit jongetje had liever de rest van de dag vrij en nog 4 pond voor een ijsje ook!

Dezelfde opmerkelijke situatie in Indonesië, waar er -destijds- bij de Borobodur maar heel weinig toeristen waren, maar wel honderden kraampjes met souveniers. In ieder kraampje precies hetzelfde houtsnijwerk voor dezelfde prijzen. Niemand verkocht iets en passief hoopten ze dat het toerisme weer zou aantrekken met behulp van Allah.

In Djakarta had de burgemeester een vooruitgangsidee. Hij vond die fietstaxi's maar weinig vooruitstrevend en niet gelijkwaardig. Dus die werden van al die mensen afgepakt en in de (oud-Hollandse) grachten gesmeten. Gevolg: alle grachten verstopt, al die mensen geen werk meer en te weinig vervoerscapaciteit voor de toeristen. En alle gemotoriseerde vervoer maar vervuilen! Totaal gebrek aan inzicht, totale corruptie en incompetentie op alle niveau's.
The End Times are wild
pi_146084540
Shit ik lees net dat de zelfs de Keizer van Japan een Koreaan is LOL
pi_146085106
niet gelezen
/care
aziaten :r
Ik drink geen kraantjeswater.
pi_146086493
wat is dit?
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')