Nee.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:57 schreef Basxt het volgende:
neem voortaan niet meer de moeite om dit te posten.
Nou nou niet zo denigrerend over jezelf.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
Mensen kijken vaak naar jou omdat ze medelijden hebben of je willen uitlachen maar dat uit beleefdheid niet doen. Hoeft niet per se romantische interesse te zijn dus.
Ik ben nogal masochistisch aangelegd.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou nou niet zo denigrerend over jezelf.
Fantastisch, ik zou er een boek over schrijven.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben nogal masochistisch aangelegd.
Ook weer niet zo erg.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Fantastisch, ik zou er een boek over schrijven.
haha ik snap hem. Een vrouw is natuurlijk een mensch hahahahaha rolf EIN!Z!!!!!!!!!!!!!!!!111.hihaquote:
lolquote:Op donderdag 4 september 2014 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ik snap hem. Een vrouw is natuurlijk een mensch hahahahaha rolf EIN!Z!!!!!!!!!!!!!!!!111.hiha
quote:Op donderdag 4 september 2014 19:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ik snap hem. Een vrouw is natuurlijk een mensch hahahahaha rolf EIN!Z!!!!!!!!!!!!!!!!111.hiha
Dat is niet de betekenis van interesse.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Interesse hebben is niet gelijk aan gevoelens hebben voor degene..
Maar je kan wel interesse hebben in bepaalde delen van die andere persoon. Genoeg op internet te vinden eroverquote:Op donderdag 4 september 2014 19:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat is niet de betekenis van interesse.
Bij dit soort verhalen moet ik altijd aan Dima denken.quote:Op donderdag 4 september 2014 19:34 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Maar je kan wel interesse hebben in bepaalde delen van die andere persoon. Genoeg op internet te vinden erover
quote:
Ik vind wel dat je voor supergirl mag opkomen als fok BFFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |