abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 september 2014 @ 09:37:57 #51
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144413430
Zo leuk die clip O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144413870
Hoi allemaal. Ik wil even melden dat ik geen vriendinnetje meer heb. Ze overdonderde me dinsdagavond met de boodschap dat ze ermee wilde stoppen. Voor mij een donderslag bij heldere hemel. Het gevoel van het begin was weggegaan, verder paste ik als persoon niet in haar toekomstbeeld. Het besluit was gemaakt en dat voelt heel wrang. Heb nooit de twijfels vernomen.

Ik ben er echt kapot van. Dinsdagavond was een hel, gisteren ook. Gelukkig stonden er, net nu m'n ouders een midweek weg zijn, naasten voor me klaar. Ik voelde me zo alleen dat ik de dag in gezelschap heb doorgebracht. Vandaag gaat het, zeg ik nu, iets beter. Goede gesprekken hebben me verder geholpen. Het zal een lastige periode worden.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 10:07:53 #53
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144413941
Oh jeez Vaduz, wat lullig en kut zeg :o
Zo uit het niets kan ik me voorstellen dat dat echt een klap is.
Gelukkig heb je fijne vrienden om je heen :*
Ik kan er verder niks zinnigs over zeggen, ik vind het logisch dat dat gevoel van in het begin verandert na een paar maanden, maar dat je niet in haar toekomstbeeld zou passen, wtf?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2014 @ 10:07:57 #54
43556 miss_dynastie
pi_144413943
Jeetje, wat hard, Vaduz.... voor haar is er een heel denkproces aan vooraf gegaan, maar jij weet van niets -O- Sterkte de komende tijd :*
pi_144413994
Ah Vaduz, nee toch! Wat ontzettend verdrietig -O-
En nog meer klote dat je er geen clue van hebt meegekregen. Dat zal een flinke tik geweest zijn voor je.

Dikke knuffel!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_144414006
Dat merkte ik ook aan haar, dat ze een stuk verder was in het proces. Ze is een uur gebleven. Heb vanuit de overdondering toch veel dingen gevraagd. Het ging echter ook als een roes aan me voorbij. Was echt aan het shaken. Moet nog even zien of ik nog meer opheldering nodig heb, dat kon wel.

Toekomstbeeld had ze ook na hooguit een maand kunnen bedenken. Ik voel me echt gekwetst. Ik kan hier niets aan doen, heb me volledig gegeven. Ik verwijt mezelf niets. Maar dan nog ga je van alles bedenken he. Gelukkig gaat de conclusie vaak naar: het heeft het niet mogen zijn. Was het nu niet, dan kwam dat nog later.
That's all folks!
pi_144414057
Dank ook jullie voor jullie woorden. Krijg een brok in de keel.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 10:18:14 #58
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414153
Tja als ik eerlijk ben, zo een toekomstbeeld, dat bedenk je toch al van te voren? Zeker met zo een lange aanloop. Ik vraag me dan ook af in welk toekomstbeeld je niet past want volgens mij deed je heel erg je best om haar wereld leuk te vinden toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144414270
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Tja als ik eerlijk ben, zo een toekomstbeeld, dat bedenk je toch al van te voren? Zeker met zo een lange aanloop. Ik vraag me dan ook af in welk toekomstbeeld je niet past want volgens mij deed je heel erg je best om haar wereld leuk te vinden toch?
Ik deed inderdaad heel erg mijn best. En ik vond het ook oprecht leuk. Ze heeft me, vind ik, niet de tijd gegeven om er nog meer in groeien. En me niet volledig toegelaten ook. Is me als toeschouwer blijven bekijken. Ik vind het erg dat ik daar niet goed met haar over heb kunnen praten, voor ze ermee zou kappen. Eenzijdig en ook wel egoïstisch. Ook al had het de uitkomst waarschijnlijk niet beïnvloed, ik had er recht op.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 10:32:24 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414435
Het enige wat ik me voor kan stellen is dat je mss alles te leuk vond en alles maar deed of zo?
Maar dat had ze idd wel aan kunnen geven. Ik werd altijd erg kriegel van vriendjes die overal bij wilden zijn en dan heel erg enthousiast deden omdat ik dan het gevoel had dat ik meteen echt alles moest delen. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen? Vriendjes die mijn hobbies meteen leuk vonden, meteen mee wilden naar concerten van mijn bands ( ok, het was er een, maar ik ga nu nog steeds altijd met angst in mijn hart naar bepaalde concerten omdat ik weet dat hij daar zomaar ook weer kan zijn, ugh!!! ), die mijn vriendinnen meteen liepen te paaien etc.
Als ik zei dat ie wel es een keer op kon bokken en dat ik alleen iets met vriendinnen ging doen dan liep ie echt te sippen, daar kon ik ook erg slecht tegen.
Ik heb destijds gewoon mijn studie opgezegd en ben naar Engeland gegaan en heb hem dat een dag van te voren verteld, hij zag m ook niet aankomen maaaaaaaaaar ik heb wel heel duidelijk heel veel signalen en verbale waarschuwingen gegeven, trust me :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144414537
Nee, alles te leuk is het niet. Anders had ik niet eens met haar gekregen, ze is voor zichzelf toen gaan bekijken of ik bij haar zou passen (er voor een deel in mee kon gaan) en dat werd zonder twijfel een ja. Ik moest mezelf zijn en kon er in meegaan. Nou ja, dat betwijfel ik nu. Misschien overmand door de fijne situatie schoof ze twijfels opzij. En kwamen ze nu weer aan de oppervlakte. Ik ga nog wel met haar praten denk ik.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 10:37:28 #62
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414542
:') Het ergste was die keer dat ik met mijn beste vriendin naar Pinkpop wilde.
Zonder hem, omdat ie altijd liep te zeuren en te doen op zulke dagen, klagen over zijn knie, niet uren vooraan wilde wachten op een band zoals wij dat deden etc.
Dat ik dus al maanden zei dat ik NIET met hem wilde gaan.
En dat ie daar ineens voor onze neus stond, met een big smile, supriiiiiiiiiiiise, ik dacht koop toch maar een kaartje, zo gezellig!
Dat we hem de hele dag straaaaaal genegeerd hebben en dat ie als een puppy achter ons aan bleef lopen :r :')
Maar goed, eerlijk is eerlijk, het enige wat ik echt leuk aan die gast vond was het eten van zijn moeder en onze zusjes waren beste vriendinnen, en hij droeg wel altijd mijn zware rugzak, dat dan weer wel :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 11 september 2014 @ 10:38:33 #63
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, alles te leuk is het niet. Anders had ik niet eens met haar gekregen, ze is voor zichzelf toen gaan bekijken of ik bij haar zou passen (er voor een deel in mee kon gaan) en dat werd zonder twijfel een ja. Ik moest mezelf zijn en kon er in meegaan. Nou ja, dat betwijfel ik nu. Misschien overmand door de fijne situatie schoof ze twijfels opzij. En kwamen ze nu weer aan de oppervlakte. Ik ga nog wel met haar praten denk ik.
Tja, je kan nog met haar gaan praten, ik snap dat je dat wil ook hoor.
Maar uiteindelijk denk ik niet dat je er veel aan zal hebben.
Tis gewoon kut.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144414605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:38 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tja, je kan nog met haar gaan praten, ik snap dat je dat wil ook hoor.
Maar uiteindelijk denk ik niet dat je er veel aan zal hebben.
Tis gewoon kut.
Dat ik er niet veel aan kan hebben kan goed ja. Misschien wil ik haar inderdaad wel niet meer zien ook. Ik denk er nog over na.

En het is en blijft heel kut ja.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 10:41:49 #65
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414638
Ik zou er even mee wachten. Het kan altijd nog toch?
Als er vragen zijn waar je echt echt persé antwoord op wil hebben, over een poosje.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † donderdag 11 september 2014 @ 10:42:51 #66
43556 miss_dynastie
pi_144414664
Ja, da's een goed advies, denk ik. Niet te gehaast doen, jij staat nog helemaal aan het begin van dit proces.
pi_144414728
Ja, dat had ik ook in mijn hoofd. Over een poosje.

Blij dat ook van jullie te horen.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 10:48:42 #68
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414793
De situatie is nu zo dat ze je hoe dan ook op je ziel zal trappen, en dat heeft geen enkel nut.
Dus geef het tijd, en hopelijk kun je het dan gewoon laten gaan.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144414832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:48 schreef oh-oh het volgende:
De situatie is nu zo dat ze je hoe dan ook op je ziel zal trappen, en dat heeft geen enkel nut.
Dus geef het tijd, en hopelijk kun je het dan gewoon laten gaan.
^O^ Die eerste zin is zo sterk ja.
That's all folks!
pi_144414905
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Ik deed inderdaad heel erg mijn best. En ik vond het ook oprecht leuk. Ze heeft me, vind ik, niet de tijd gegeven om er nog meer in groeien. En me niet volledig toegelaten ook. Is me als toeschouwer blijven bekijken. Ik vind het erg dat ik daar niet goed met haar over heb kunnen praten, voor ze ermee zou kappen. Eenzijdig en ook wel egoïstisch. Ook al had het de uitkomst waarschijnlijk niet beïnvloed, ik had er recht op.
Was zij verder wel een prater of in het algemeen iemand die niet echt heel 'diep' ging wat betreft gedachtes en dingen delen?

Ook al koop je er niks voor, ik vind het zo leuk dat je dingen deed die je normaal niet zou doen of niet eerder hebt gedaan. Je ging er echt voor om haar bezigheden te ontdekken en leuk te vinden O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 11 september 2014 @ 10:54:17 #71
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144414911
Het is gewoon zo, of ze gaat allemaal dingen noemen die je in haar ogen verkeerd deed, of nog erger, ze zegt dat het niet aan jou lag maar aan haar, aan beide scenario's heb jij geen fluit, en nu al helemaal niet.
Was het je eerste vriendinnetje?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_144414984
quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Was zij verder wel een prater of in het algemeen iemand die niet echt heel 'diep' ging wat betreft gedachtes en dingen delen?

Ook al koop je er niks voor, ik vind het zo leuk dat je dingen deed die je normaal niet zou doen of niet eerder hebt gedaan. Je ging er echt voor om haar bezigheden te ontdekken en leuk te vinden O+
Ze kon wel diep gaan wat betreft gedachtes en dingen. Maar als je zulke essentiële zaken niet deelt, dan schort er genoeg aan.

Ik heb, blijkt ook uit de denkmolen, dat ik meer gegeven als ontvangen heb. En dat is ook niet goed. #achterafgelul
That's all folks!
pi_144415021
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Het is gewoon zo, of ze gaat allemaal dingen noemen die je in haar ogen verkeerd deed, of nog erger, ze zegt dat het niet aan jou lag maar aan haar, aan beide scenario's heb jij geen fluit, en nu al helemaal niet.
Was het je eerste vriendinnetje?
Heb al gehoord dat het niet aan mij lag. _O- Ja, was m'n eerste serieuze vriendinnetje.
That's all folks!
  donderdag 11 september 2014 @ 11:00:11 #74
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144415050
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Heb al gehoord dat het niet aan mij lag. _O- Ja, was m'n eerste serieuze vriendinnetje.
Ja ok, maar geloof me, ik ben een vrouw, ik ken die uitspraken, als je door gaat vragen dan ligt er ineens van alles aan jou, en ook daar kun je niks mee zoals ik al zeg, en zeker nu niet.
Dus let it goooooo let it goooooohoooooo, voor nu.
:*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 11 september 2014 @ 11:01:38 #75
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_144415086
Toevallig had ik vorige week die discussie met iemand.
Als een vrouw zegt dat het niet aan jou ligt, dan heeft ze negen van de tien keer geen zin om de discussie aan te gaan, en wil ze zich er makkelijk vanaf maken.
Als mannen het zeggen dan menen ze het meestal wel denk ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')