Hoezo niet?quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef Gieliovd het volgende:
Wat hierboven staat klopt wel, maar de wasmachinekraan met beluchter MOET recht gemonteerd worden, anders werkt het niet.
Dus nee je kunt niet zomaar je kraan 90 graden draaien.
Kraan zo positioneren dat de uitgang aan de onderzijde zit. Waar de koperen buis vandaan komt maakt niet uit. Dus in jou geval ff 3/4 doordraaien.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:42 schreef Matt136 het volgende:
Beste allen,
Sinds kort ben ik aan een nieuw project begonnen, namelijk een vaatwasseraansluiting maken. Nu ben ik nogal een leek en zit ik met het volgende probleem: kan ik de hoek van de kraan veranderen? Oftewel dat die niet de kast nat spuit. Of moet de koperen buis altijd van onderen komen? zie ook foto:
[ link | afbeelding ]
Alvast bedankt:)
Ik ben van positie foto uitgegaan.quote:Op donderdag 4 september 2014 20:40 schreef Gieliovd het volgende:
Haha de foto is gedraaid.
Ja eehm laat ik het zo zeggen, de aansluiting moet altijd naar de vloer wijzen.
Dus los, een winding meer erop en weer vast. Teflon tape nooit terug draaien.
waar de koperen leiding vandaan komt maakt niet uit, maar de kraan moet je altijd met de uitloop naar beneden monteren, erachter zit namelijk een beluchter ( een klepje dat er voor zorgt dat er geen water retour in de waterleiding kan komen)en als je de kraan scheef monteert kan dat klepje gaan lekkenquote:Op donderdag 4 september 2014 17:42 schreef Matt136 het volgende:
Beste allen,
Sinds kort ben ik aan een nieuw project begonnen, namelijk een vaatwasseraansluiting maken. Nu ben ik nogal een leek en zit ik met het volgende probleem: kan ik de hoek van de kraan veranderen? Oftewel dat die niet de kast nat spuit. Of moet de koperen buis altijd van onderen komen? zie ook foto:
[ link | afbeelding ]
Alvast bedankt:)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |