Dat is dan ook weer kut, want ik ben soms nogal spastisch als ik snel wil typen.quote:
Liever spastisch dan dat hij opeens vreemde woorden aanvult. For some reason onthoudt auto correct alleen nasty woorden.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer kut, want ik ben soms nogal spastisch als ik snel wil typen.
Jij kan niemand corrigeren qua taal geloof ik.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zal jou eens autokorekkten
is dat zo?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kan niemand corrigeren qua taal geloof ik.
Denk het niet, van kut maakt hij kit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Liever spastisch dan dat hij opeens vreemde woorden aanvult. For some reason onthoudt auto correct alleen nasty woorden.
Niet als je paar keer gewoon zegt dat je kut wilt, past zich aan de gebruiker en woorden die je vaak gebruikt. Iig mijn ervaring. Verder is dat hoofdletter gebruik midden in een zin, volgens mij ook omdat je dat een paar keer verkloot hebt tijdens snel typen. Ik heb het ook bij bepaalde woorden en is echt fucking irritant.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk het niet, van kut maakt hij kit bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |