nehh manquote:Op woensdag 3 september 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou maar aardig zijn voor deadprezje.. de ridder van de minderheden.
ik moest lachenquote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die gast heeft z'n rechterhand eraf gehakt, zo links is 'ie.
Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:57 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nachtbagger op FOK! anno 2014..
Kijken naar m'n zakhaar wat langzaam groeit is nog leuker.
Ook bij #TeamCopthorne moest er worden bezuinigd.quote:Op woensdag 3 september 2014 23:58 schreef Homijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, Agentdoorn, maar je campagne is een beetje te goedkoop.
Tijd voor een lijstverbintenis, dan fix ik dat wel.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook bij #TeamCopthorne moest er worden bezuinigd.
quote:
Ik nie want ik snap e nieeeequote:Op woensdag 3 september 2014 23:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Die gast heeft z'n rechterhand eraf gehakt, zo links is 'ie.
Boeiend #schijtaandeoverheidquote:Op donderdag 4 september 2014 00:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet verder vertellen, blauw kijkt mee.
Copthorne kan vast wel ergens een restzetel krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tijd voor een lijstverbintenis, dan fix ik dat wel.
Jij bent duidelijk geen lid van #TeamDeadprezquote:Op donderdag 4 september 2014 00:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat kan.
Ik ben sinds een tijdje apolitiek.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen lid van #TeamDeadprez
Coalitie deadprez-Copthorne.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tijd voor een lijstverbintenis, dan fix ik dat wel.
Als jij mod wordt zal ik de dm's openbaren die je me een paar dagen terug stuurde.quote:
Is dit chantage? Overigens weet ik niks af van dm's. Ik ontken hierbij alles.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als jij mod wordt zal ik de dm's openbaren die je me een paar dagen terug stuurde.
Ekte politicus, deze boi.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dit chantage? Overigens weet ik niks af van dm's. Ik ontken hierbij alles.
Alsof de admins dat niet zienquote:Op donderdag 4 september 2014 00:17 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Is dit chantage? Overigens weet ik niks af van dm's. Ik ontken hierbij alles.
Ik heb je back broeder.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alsof de admins dat niet zienje wordt toch geen mod anders zal ik dat even reporten
Kan jij niet gewoon even wat info lekken over de nieuwe mod? Een beetje verkiezing komt met een blamage.quote:
Verkiezing? xDquote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon even wat info lekken over de nieuwe mod? Een beetje verkiezing komt met een blamage.
Wil je zeggen dat er achter de schermen meer moeite gedaan wordt dan opgestoken groene kaartjes tellen?quote:
Er wordt gelootquote:Op donderdag 4 september 2014 00:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er achter de schermen meer moeite gedaan wordt dan opgestoken groene kaartjes tellen?
Dan is het lekken van informatie niet noodzakelijk, bedankt voor de uitleg.quote:
Wel perfecte manier om verkiezingen te houden eigenlijk vind je niet.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is het lekken van informatie niet noodzakelijk, bedankt voor de uitleg.
Hij wordt geen mod. Dat weet je zeker. Dat heb je zelf gezegd namelijk:quote:Op donderdag 4 september 2014 00:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als jij mod wordt zal ik de dm's openbaren die je me een paar dagen terug stuurde.
quote:Op woensdag 3 september 2014 16:24 schreef eend112 het volgende:
Ik weet zeker dat dp het wordt. 100%. Twijfel niet aan deze man.
Een beetje verkiezing IS een blamage:quote:Op donderdag 4 september 2014 00:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon even wat info lekken over de nieuwe mod? Een beetje verkiezing komt met een blamage.
Het was puur hypothetisch om aan te tonen hoe ver ik zal gaan mocht het gebeuren.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Hij wordt geen mod. Dat weet je zeker. Dat heb je zelf gezegd namelijk:
[..]
OK, je hebt je hier goed uit gered.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was puur hypothetisch om aan te tonen hoe ver ik zal gaan mocht het gebeuren.
Wat haat hij doen?quote:Op woensdag 3 september 2014 23:54 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik zou maar aardig zijn voor deadprezje.. de ridder van de minderheden.
quote:Op donderdag 4 september 2014 00:40 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Wat haat hij doen?
Ik schijt in zijn anus.
quote:
Nou, succes.quote:Op donderdag 4 september 2014 00:36 schreef eend112 het volgende:
[..]
Het was puur hypothetisch om aan te tonen hoe ver ik zal gaan mocht het gebeuren.
Moet ik mijn gulp open maken?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Altijd weer die Marokkanen he, gelijk zo agressief :$
En dan die besneden dop laten zien?quote:Op donderdag 4 september 2014 00:51 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Moet ik mijn gulp open maken?
Hij is best klein ja..quote:Op donderdag 4 september 2014 00:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan die besneden dop laten zien?No thx.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |