aangepast.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit had je ook kunnen posten op de facebookpagina van jumbo
Ja, per stuk zijn ze wel iets duurder.quote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef Zapata het volgende:
wat?? zijn er nu losse melkchocolade pepernoten te koop??
ik wil ze niet per stuk maar per zak natuurlijkquote:Op woensdag 3 september 2014 21:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, per stuk zijn ze wel iets duurder.
JAAAAquote:Op woensdag 3 september 2014 21:27 schreef Zapata het volgende:
wat?? zijn er nu losse melkchocolade pepernoten te koop??
Chocolade kruidnoot bedoel je?quote:Op woensdag 3 september 2014 21:23 schreef Kutmanager het volgende:
Zeiken over chocoladepepernoten was altijd iets wat vroeger bij november hoorde en tegenwoordig bij augustus/september. Het hoorde er net zo bij als Sinterklaas zelf. Helaas kan dit nu niet meer want ik heb net bij de supermarkt gescheiden zakjes chocoladepepernoten gespot en dus uiteraard een zakje gekocht metalleen
maar
motherfucking
witte
chocoladepepernoten
erin
.
Klacht: Niet meer over chocoladepepernoten kunnen zeiken.
Antiklacht: Dit is natuurlijk een voorbode op de echte wereld, waarin de zeikende zwarten mooi lekker apart een ander feest mogen gaan vieren terwijl wij gewoon lekker sinterklaas vieren met roetzwarte pieten.
quote:
Is een prima oplossing.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat is dus niet de oplossing hč. Ik wil gewoon een gemengde zak waar het meest witte en het minst pure in zitten. Wil wel alle 3 de smaken maar in andere verhouding. En nee, 3 zakjes witte, 2 zakjes melk en 1 zak puur kopen is geen goede oplossing
Terechte klacht.. Verhouding zou 50 35 15 moeten zijn (wit choco puur, welteverstaan)quote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Dat is dus niet de oplossing hč. Ik wil gewoon een gemengde zak waar het meest witte en het minst pure in zitten. Wil wel alle 3 de smaken maar in andere verhouding. En nee, 3 zakjes witte, 2 zakjes melk en 1 zak puur kopen is geen goede oplossing
Maar..maar.. als je dat wel doet en je gezicht een beetje zwart schminkt, dan kun je wel heel veel buurkindjes blijmaken door ze een handje pepernoten te geven. Kost je alleen wat centen, maar hey, als je doodgaat heb je er ook geen zak aan.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:23 schreef Tja..1986 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |