ben je weer dronkenquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
What the fuck heeft die motorzaak daar mee te maken?
motorsquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee?
https://www.mdi-online.nl
Zijn wel nice dingen.
Trabantjes voor de hele bevolking.quote:Op vrijdag 5 september 2014 01:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke dingen. Maarja kost geld.
O.oquote:Op vrijdag 5 september 2014 01:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Trabantjes voor de hele bevolking.
Geef mij maar dit.quote:
Daarbij ben ik niet vies. Ik was mezelf (in tegenstelling tot negers)quote:
Ik slaap al. Jij slaapt ook deadprez. Dit is niet de echte wereld. Je bent nog maar 8. Je bent in een coma geraakt. Al je belevingen tot nu toe zijn hersenscheten.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:23 schreef deadprez het volgende:
Ga slapen joh, dit is wel erg matig.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik slaap al. Jij slaapt ook deadprez. Dit is niet de echte wereld. Je bent nog maar 8. Je bent in een coma geraakt. Al je belevingen tot nu toe zijn hersenscheten.
Beterschap.
wat rook jij?quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:25 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik slaap al. Jij slaapt ook deadprez. Dit is niet de echte wereld. Je bent nog maar 8. Je bent in een coma geraakt. Al je belevingen tot nu toe zijn hersenscheten.
Beterschap.
Je was altijd al bijzonder matig en spijtig dat je dit nu pas doorkrijgt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik word echt matiger.
Nee kapitalisme is kut.quote:Op vrijdag 5 september 2014 02:21 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kapitalisme is goed zolang je maar bij de juiste groep hoort
Communisme lijkt ethischer maar is niet haalbaar.quote:Op vrijdag 5 september 2014 03:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee kapitalisme is kut.
Altijd?
Ja, altijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |