wat een baas ook die HMF hehequote:Op donderdag 4 september 2014 03:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar ipv contact met een FOK!er heb je contact met een mens. Vind ik nogal eng hoor. Ik snap niet dat je die behoefte hebt. De beste man noemt je kankerlul
Ik heb daar onlangs nog een kwalitatief topic over geopend. Walgelijk inderdaadquote:
wat verwacht je zo achterlijk vroegquote:
Wat nu weer teringjoch en kijk uit of ik sla je helemaal de kanker in.quote:
Wat ben jij een sukkel.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lief dagboek.
Het was een verschrikkelijke morgen. Het begon er mee toen de wekker ging om 06:10 en het nog donker was buitenIk had echter een date staan met mijn racefiets dus ik liet me niet uit het veld slaan en zette mijn beide benen stevig naast het bed. Naar beneden om een ontbijtje te maken.
Ik pak de pot met pindakaas, helemaal plakkerigEr stond een pot honing naast, dus ik denk nog ach, wat extra suikers, niks mis mee. Veeg al het plaksel aan mn vinger, steek m in mn mond, was het afwasmiddel van een lekkende fles
![]()
GODVERTYFUS
Enfin, ik spoel mn mond, eet mn bammetjes, pak mn fiets, doe alle deuren in, loop door de poort, wil opstappen. LEKKE BAND. GODVERDEGODVER
Ik terug om mn band te wisselen, weer een kwartier kwijt. Op de fiets, 10 km later weer een lekke band.![]()
![]()
Toen nog al die kutscholieren in Leiden maar nu ben ik er gelukkig.
Jezus is de goede herder. Hij brengt mij veilig naar de stal.quote:[..]
Wat nu weer teringjoch en kijk uit of ik sla je helemaal de kanker in.
Ik ben helemaal klaar met je gezeik. Ik vraag LR of hij al je post voor glitterberen vervangt.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel.
[..]
Jezus is de goede herder. Hij brengt mij veilig naar de stal.
Jij bent snel aangebrand, hé. Ging je vroeger mensen slaan als je boos was?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met je gezeik. Ik vraag LR of hij al je post voor glitterberen vervangt.
Niet alleen vroeger, dat doe ik nog steeds. Mn vriendin moet altijd grote zonnebril op.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent snel aangebrand, hé. Ging je vroeger mensen slaan als je boos was?
Cool. Wat ga je doen?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:50 schreef Tarado het volgende:
Straks naar Antwerpen, lekker weertje, zin in
Ga je naar die tent van Serge?quote:Op donderdag 4 september 2014 08:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
eten en drinken, zaterdag weer terug, misschien zondag
Nee was een wachtlijst, dan lukt het meestal evengoed wel maar geen zin om op hun te wachten, er is genoeg aanbod daar, komt wel als de hype eraf is.quote:Op donderdag 4 september 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga je naar die tent van Serge?
Leuk hoor. Ik moet ook weer eens naar Antwerpen. Dit weekend iig Gent.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee was een wachtlijst, dan lukt het meestal evengoed wel maar geen zin om op hun te wachten, er is genoeg aanbod daar, komt wel als de hype eraf is.
Gent vind ik qua stad leuker, om te eten heb je wat meer keus in Antwerpenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Leuk hoor. Ik moet ook weer eens naar Antwerpen. Dit weekend iig Gent.
Jij Charlois tochquote:
Nog nooit in Charlois geweest?quote:Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest volgens mij.
ik in beide nietquote:Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog nooit geweest volgens mij.
Als ik naar zuid fiets pak ik altijd de maastunnel en dan ga ik daar gelijk rechts door de haven, langs Pernis enzo.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit in Charlois geweest?Vast wel. Je fietst er volgens mij doorheen als je van Barendrecht naar Rotterdam gaat
De Maastunnel komt uit in Charloisquote:Op donderdag 4 september 2014 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ik naar zuid fiets pak ik altijd de maastunnel en dan ga ik daar gelijk rechts door de haven, langs Pernis enzo.
ow dan ben ik er ook wel geweest, misschien in Charleroi ook wel, kan het me alleen niet herinneren, in die mijnstreek lijkt alles op elkaar.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
De Maastunnel komt uit in CharloisSlinge, Zuidplein, Ahoy, Zuiderpark, Maashaven.. Allemaal Charlois
Ah.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
De Maastunnel komt uit in CharloisSlinge, Zuidplein, Ahoy, Zuiderpark, Maashaven.. Allemaal Charlois
Alles is grijs.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ow dan ben ik er ook wel geweest, misschien in Charleroi ook wel, kan het me alleen niet herinneren, in die mijnstreek lijkt alles op elkaar.
Vroeger gewoon een boerendorp. Geannexeerd door Rotterdam en toen volgetieft met haven en arbeiderswoningenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah.
Wat een kutbuurt dan.
Hoe kan jij nou voor ajax zijn man.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Vroeger gewoon een boerendorp. Geannexeerd door Rotterdam en toen volgetieft met haven en arbeiderswoningen![]()
Vind de buurt ook niets. Wel nostalgie omdat het zo ongeveer het eerste is wat ik buiten mijn toentertijd thuisdorp kan herinneren. Samen met oma naar de stad toeOf met opa in z'n fiatje naar de Ajax toe, het schip waarmee hij zo ongeveer alle bruggen in Rotterdam mee heeft gelegd
Lag op De Boompjes. Altijd in het uitkijkhutje met de verrekijkers over de wateren en de stad heenturen
Rotterdam
1 helder moment is voldoendequote:Op donderdag 4 september 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou voor ajax zijn man.
meteen waardeverminderingquote:Op donderdag 4 september 2014 09:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb ik jullie al verteld dat we antillianen als buren hebben gekregen. Wat maken die mensen veel herrie zeg. Ik stem op wilders om alle buitenlanders het land uit te krijgen, of iig mijn buren.
In iedere ander stad dan rotterdam, hier niet aan minstens 1 kant buitenlanders als buren hebben is statistisch gezien onmogelijkquote:
Denk uit liefde voor mijn opa's schipquote:Op donderdag 4 september 2014 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou voor ajax zijn man.
Misschien had je dan in een goede buurt moeten gaan wonenquote:Op donderdag 4 september 2014 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In iedere ander stad dan rotterdam, hier niet aan minstens 1 kant buitenlanders als buren hebben is statistisch gezien onmogelijk
Heb je niet in Roffa.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had je dan in een goede buurt moeten gaan wonen
Al zou ik over paar jaar wel huisje langs de rotte willen. Lekker rustig, uitzicht aan de voor en achterkant, maar nog wel met een kwartiertje fietsen in de stad.quote:Op donderdag 4 september 2014 09:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien had je dan in een goede buurt moeten gaan wonen
Gewoon lekker bij de Rottemeren gaan zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |